ל”ג בעומר של אטרקציות בחינם ואיפה מתרעננים מהחום בסוף השבוע?…

חוגגים ל”ג בעומר וסוף שבוע של כיף עם הילדים: יום המוזיאונים בחינם ברחבי הארץ, מכינים חץ וקשת או שלומדים לכבות אש בפארק קרסו, חוגגים את יום הדבורה במכוורות, מתרעננים מהחום בפארק מים או מסלול טיול במים, רואים את אלאדין החדש בקולנוע או שמתקררים בחוף אכזיב:

 

מבלים בחינם ביום המוזיאונים

כמדי שנה, מוזאוני ישראל יפתחו את שעריהם לקהל הרחב ללא תשלום ויקיימו מגוון פעילויות בהשראת הנושא השנתי הנבחר המוזאון כחממה תרבותית- העתיד של העבר. במסגרת יום זה יתקיימו במוזאונים השונים מגוון פעילויות ייחודיות בהשראת הנושא השנתי הנבחר. כמו כן, יתקיימו סיורים מיוחדים והדרכות, מפגשי שיח, חשיפה לתערוכות חדשות ולמיצגים ייחודיים, פעילויות לילדים, סדנאות יצירה ועוד והכל בחינם.

איפה: מוזיאונים ברחבי הארץ
מתי: 23.5 ל”ג בעומר

פעילויות לילדים בחינם
מוזאון בר דוד. צילום: דרור מילר

 

סדנת כיבוי שריפות ובניית חץ וקשת

פארק קרסו למדע מזמין אתכם ליהנות מפעילות ייחודית לל”ג בעומר בעלות של 10 ש”ח בלבד: בואו ליהנות מהדגמות מדע חווייתיות באש – אש בצבעי הקשת, סדנה לבניית חץ וקשת וסדנת כיבוי שריפות – איך לכבות את האש בדרך יצירתית? בואו ליצור תמונה שרופה למזכרת בסדנת איך לשרוף תמונה ולהדפיס חץ וקשת בתלת ממד. בנוסף תיהנו מתערוכת מייקרים 2019 שתחשוף אתכם לעולם הקסום של מדפסות התלת ממד. בתערוכה יוצגו פסלים, כלי נגינה, צעצועים, ואפילו מכוניות מודפסות!

איפה: פארק קרסו למדע, באר שבע
מתי: 23.5 בשעות 9:00-20:00
לפרטים נוספים: 053-7106968

אטרקציה לילדים בל"ג בעומר
ל”ג בעומר בפארק קרסו למדע

חוגגים את יום הדבורה

יום הדבורה הבינלאומי נקבע ב- 20.5 על ידי העצרת הכללית של האו”ם במטרה להעלאת המודעות וכאות הערכה לחשיבותה של הדבורה להמשך קיום החקלאות בעולם. מועצת הדבש ודבוראי ישראל מזמינים אתכם לחגיגות יום הדבורה במכוורות ברחבי הארץ- פעילות בה יפגשו המבקרים עם דבוראים וילמדו מדוע ללא הדבורים לא יהיה לנו מזון? לאן נעלמות הדבורים? כיצד יוצרת הדבורה את הדבש? מדוע יש רק מלכה אחת בכוורת? צפייה בדבורים ובמלכת הדבורים בכוורת זכוכית, ביקור במכון רדיית דבש, סדנאות יצירה לילדים בנושא דבורים, טעימות דבש טרי ועוד.

איפה: מכוורות ברחבי הארץ
מתי: בין התאריכים 20-25.5

יד מרדכי

 

מתרעננים בין האש והמים

ל”ג בעומר וסוף השבוע צפויים להיות חמים במיוחד וזה בדיוק הזמן לבלות בפארקי מים או לצאת לטיול בנחלים ומסלולי מים מרעננים: קופצים לאקווה כיף בכנרת, שטים בקיאקים בצפון, מבלים בשפיים או במימדיון או שיוצאים לטייל ונשארים לישון במעיין חרוד או חורשת טל, הולכים במים בנחל הקיבוצים או שטובלים בבריכות טבעיות בעיינות צוקים או בנחל דוד.

אקווה כיף טבריה, אטרקציות לילדים בבחירות
יהיה חם מהרגיל לעונה – באקווה כיף כבר הייתם? שווה נסיעה עד טבריה

 

אלאדין מתעורר לחיים…

אלאדין חוזר למסכים: עיבוד לייב אקשן מרגש וססגוני לקלאסיקה המצויירת של אולפני דיסני. אלאדין מספר את סיפורו המרגש של נער רחוב מקסים, נסיכה אמיצה ונחושה בשם יסמין וג’יני שייתכן שהוא המפתח לעתידם.

 

אין תגובות

השאר תגובה