להקת קומפס-שלגייה ושבעת הגמדים

20.4.2011נועה רותם

ביקרנו במופע שלגיה של להקת קומפס, תיאטרון מחול המיועד למשפחה ולילדים (מגיל4 ומעלה) , המספר את סיפורה של שלגיה דרך שפת הפלמנקו.
המופע משלב קטעי משחק וריקוד – את תפקיד האם המרשעת והאם הטובה מגלמת מיכל נתן, כוריאוגרפית המופע שהיא גם הכוריאוגרפית של להקתcompas,שגונבת את ההצגה בכישרונה הגדול בריקוד הפלמנקו, ומצליחה לקרב לבמה ולסיפור את ספרד הרחוקה.
 

התפאורה בסיסית ופשוטה ועם זאת נקייה ומספקת, התלבושות מושקעות ותפורות היטב(רומי קיסילוב, בי"ס לעיצוב רקפת לוי),את קולות המראה שעל הקיר מבצעת גלית גיאת, באופן יפה.

המוזיקה איכותית ומגוונת במיוחד – לעיתים קלאסית, מודרנית וכמובן- ספרדית. במופע יש מעט קטעי הומור, בייחוד בקטעי הגמדים החביבים, ויותר קטעי דרמה (נרשמו מס’ בהלות קלות בקהל בקרב הילדים), עם כל אלו היה במהלך המופע ריכוז מוחלט, עניין ואף השתתפות במופע לכל אורכו ובאמת שאין צורך בהפסקה שקוטעת את רצף המופע.

הדובדבן שעל הקצפת מגיע לאחר ההשתחוויה, עם סיום המופע, אז מזמינה מיכל נתן לבמה את כל הילדים וההורים שמעוניינים לעבור סדנת פלמנקו קצרה, ואכן האולם מתרוקן וממלא את הבמה המוארת שם עוברים הילדים הסבר ותרגול קצר של רקיעות, מחיאות כף, החזקת גב, ותנועות כף היד המאפיינים את מחול הפלמנקו.

אם ילדה בת4 נעמדה באמצע המופע מכיסאה והתחילה לרקוד פלמנקו במקומה באופן מושלם ומרגש, אז כנראה שהמופע השיג את מטרתו וייעודו, קירוב הקהל, דרך סיפורה של שלגייה, לעולם הפלמנקו.
שורה תחתונה – מופע מקורי ומומלץ למשפחה, לילדים ובמיוחד לחובבי מחול צעירים.
 

 

אין תגובות

השאר תגובה