לימוד אנגלית לילדים אונליין ושיעור ראשון חינם

לימודים לילדים באנגלית
ללמוד אנגלית בכיף... | צילום: Pexels

רחל מציעה לימודי אנגלית לילדים בשיטת לימוד שונה ממה שמלמדים בבית הספר. בשיטה הזאת הילדים מצטרפים לקורס ולומדים בקלות לקרוא באנגלית מהבית, ואפילו יש שיעור ראשון חינם.

במיוחד בתקופה של סגר וחוסר שגרה בלימודים, אנחנו מנסים להקפיד שהילדים באמת יקשיבו וילמדו, אבל הם מוכיחים אותנו שצריך יותר משיעורים בזום.

מי לא ניסה להוריד מהאינטרנט ולהדפיס דפי עבודה באנגלית בכמויות אסטרונומיות כדי לחזק לילד את הקריאה, ובעצמנו הרגשנו הולכים לאיבוד בין כל האותיות, חוששים לבלבל את הילד עוד יותר. אז אולי הפתרון קל יותר משחשבנו?

למידע נוסף וקבלת שיעור ניסיון חינם (בימים א’-ו’) לחצו כאן…

 

לימודי אנגלית לילדים שיעור ראשון חינם
חוברת הפעילות: לימוד אנגלית בשיטת הצליל

 

לימוד אנגלית לילדים ושיעור ראשון חינם

לימוד האנגלית של רחל בשיטת הצליל התחיל עוד לפני שהוציאה את הקורס הדיגיטלי, כשהשתמשה בשיטה בחוגים לילדים, והתלמידים שלה למדו קריאה וכתיבה מאוד מהר.

לאחר שראתה את תוצאות התלמידים, הביאה את הבשורה לאינטרנט, ועשרות הורים לימדו את הילדים שלהם לקרוא ולכתוב באנגלית בקלות.

בקורס הלימודים מועברים בצורה מאוד פשוטה דרך שבעה שיעורים באנגלית לילדים, ברורים וחווייתיים, עם הסברים מאוד מפורטים בעברית. תוכלו גם אתם ללמוד דבר חדש או שניים…

לימוד אנגלית עם רחל לא דורש מכם, ההורים, שום ידע באנגלית או הוראה, וגם הרבה הורים לומדים לקרוא יחד עם הילדים בבית. הקורסים מתאימים לילדים בכיתות א’ עד ד’, והתוכן הלימודי מועבר להם דרך משחקים ודפי פעילות.

לימוד אותיות באנגלית לילדים
נהנים ללמוד אנגלית

 

לימודי אנגלית בשיטת הצליל

בשיעור הראשון הילד מתחיל כבר לקרוא, ומרוב התלהבות הוא מחכה עם מוטיבציה להמשיך לשיעור הבא.
לכן רחל לא מהססת לומר לכל הורה שלוקח את הקורס, שבסוף הסגר הילד כבר יקרא באנגלית, ולאחר שתחוו את השיעור הראשון יחד תגלו שניכם דרך למידה מהנה.

בנוסף להכל, רחל מציעה גם אחריות חסרת תקדים שמי שעובר את הקורס, מתעד את תהליך הלימודים עם הילד, אבל אם הילד לא רכש את הידע, תקבלו חזרה את הכסף בנוסף לעלות הקורס. בלי אותיות קטנות.

מוזמנים לנסות בשיעור ראשון חינם ולראות את התוצאות בעצמכם.

לשיעור ניסיון בחינם: לחצו כאן…

* ההרשמה לקורס בימים ראשון עד שישי בלבד.

המלצות ההורים שכבר למדו עם הילדים:

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה