מבצעים ברשתות הספרים לקראת שבוע הספר

מבצע חודש הספר העברי בסטימצקי -3 ספרים במחיר 1
במהלך חודש יוני2013, ניתן יהיה לקבל ברשת סטימצקי שני ספרים מתנה על כל קניית ספר ויש גם הטבות מיוחדות לחברי מועדון הסיפור שלי. הזולים מביניהם. מתוך מבחר וגם 25%הנחה על כל הספרים בעברית. אין כפל הנחות ומבצעים.
1500ספרים במתנה
 – תחרות טריוויה של מומחי הספרים של סטימצקי
בכל142 חנויות הרשת ברחבי הארץ החל מה-1/6 ועד 30/6 בכל רכישה בחנות סטימצקי מקבלים שובר, משיבים על שאלות טריוויה מתוך ספרים ויכולים לזכות ב- 1500 ספרים במתנה –כל אחד מ-30 הזוכים יקבל 50 ספרים במתנה. עם קבלת השובר בחנות, יש להיכנס לאתר סטימצקי, למלא את קוד הכניסה המופיע בתחתית השובר.

מבצע לחברי המועדון
כל חבר מועדון או מצטרף חדש יוכל לרכוש את אחד מ-12 רבי המכר של השנה האחרונה במחיר מיוחד של 19.90 ₪ בלבד (מותנה ברכישת ספר בחנות, לא מתוך הרשימה) או ב-29.90 ₪ בלבד (ללא כל התניית קנייה).   רבי המכר:המוצעים נפש הומיה, הזקן בן המאה שיצא מהחלון ונעלם, טעות אנוש, הכלה ממומביי, ספר הילדים והילד הזה הוא אני – אוסף ראשון, אומנות ההקשבה לפעימות הלב, חוטים מקשרים, מלחמות הצללים, אשמת הכוכבים, נערה מברלין, הפרדס של עקיבא ושלוש שניות.
 
 
מבצעי שבוע הספר בצומת ספרים:3 ב-99 ש"ח

רשת צומת ספרים מציעה מגוון ספרי ילדים במבצעי שבוע הספר. הרשת מציעה לאורך כל חודש יוני3 ספרים ב-99 שקלים על מגוון של אלפי ספרים.

יריד שבוע הספר של צומת ספרים יתארח גם בסניפי איקאה ויקיים כל ערב הצגות לילדים בחינם. 
פסטיבל על המדף באיקאה
הירידים של צומת ספרים לשבוע הספר נודדים גם לאיקאה, שם אפשר יהיה לקנות לא רק מדפים להרכבה עצמית, אלא גם ספרים לשים על המדף… במהלך חודש יוני יתקיים בשני סניפי רשת איקאה בנתניה וראשל"צ פסטיבל"על המדף"שבמסגרתו יערכו עשרות אירועים ספרותיים לילדים ומבוגרים , לצד ירידי מכירה יתקיימו בתוך הסניפים , הצגות, החתמות סופרים וכדומה. 
האירועים יתקיימו מדי יום בין השעות17:00 ל- 19:00 ללא עלות, ויכללו –פעמיים בשבוע הצגות ילדים דוגמת ‘מעשה בחמישה בלונים’, ‘נרקיס מלך הביצה’, ‘דירה להשכיר’, ‘פיטר פן’, ‘שלמה המלך והדבורה’, ‘שלגיה’ ועוד. בימי חמישי בין השעות17:00-19:00 יתקיימו הפעלות לילדים עם שולחנות יצירה ופעילויות.
צומת ספרים תקיים במהלך שבוע הספר העברי גם שעות סיפור ופעילויות לילדים, מבצעים והנחות בכל סניפי הרשת.
 

יריד הספרים בהיכל נוקיה

יריד הספרים בהיכל נוקיה הינה חנות ספרים שהוקמה ביוזמת היחידה- פרויקטים שונים ממוקדי מטרה, לפני כחודשיים, מתוך מטרה ליצור אלטרנטיבה זולה ואיכותית לאוהבי הספרות הכתובה. לאורך כל השנה, נמכרים כל הספרים בחנות-7 ספרים  ב -100 ₪ בלבד, ללא התניות. 
 
בכל רגע נתון ניתן למצוא מעל1000 כותרים שונים ואחת לשבועיים מגיעים בין 200-300 כותרים חדשים. כל הספרים המוצעים ביריד הספרים בהיכל נוקיה, הינם ספרים יד ראשונה, לא משומשים ולא פגומים, בחנות מגוון רחב של ספרים החל בספרי עיון, ספרי ילדים, ספרות תרגום, ספרות מקור, ספרי עידן חדש ספרי בישול ועוד. החנות ממוקמת בהיכל נוקיה, שער4 (סמוך לארומה), תל אביב. שעות פתיחה: ימים א’-ה’00 10:00-22 | יום ו’: 9:00-17:00 | יום שבת 10:00-23:00
טלפון:050-7800939 
 
 

 

אין תגובות

השאר תגובה