מבצע הקיץ של גלידות נסטלה-טיסה לחו"ל וטיול בין פארקי אטרקציות בארופה

גלידות נסטלה יוצאת במבצע קיץ חוצה גבולות – ותפנק את אוהבי הגלידה בישראל במסע חווייתי בן חמישה ימים באירופה הכולל גם ביקור בפארקי השעשועים הנחשקים ביותר.

חשבתם שפארק שעשועים זה הכי כיף שיש? טעיתם. גלידות נסטלה מעלה את רף ההנאה ויוצאת במבצע קיץ ייחודי במסגרתו בכל יום יוגרל מקום זוגי על אוטובוס ה- Happy Ride,אוטובוס הגלידות של גלידות נסטלה.

האוטובוסים, אשר יצאו ב-2-3 סבבים, ייקחו את הזוכים למסע בן חמישה ימים ברחבי אירופה לחוויה של פעם בחיים בפארקי השעשועים האטרקטיביים ביותר: דיסנילנד בפאריס, אפטלינג באמסטרדם ו-Walibiבבלגיה. מדובר בטיול סובב אירופה הכולל מלבד הפארקים גם אטרקציות תיירותיות, בילויים וקניות בחבילה מפנקת בסגנון הכל כלול.
 
פרט לפרס הגדול, המשתתפים במבצע יוכלו לזכות גם באלפי כרטיסי קולנוע זוגיים לסרטים החמים של הקיץ. היקף ההשקעה הכספית במבצע כולו, שילווה בקמפיין טלוויזיה ואינטרנט, היא כ-7 מיליון שקלים.
 
אז איך משתתפים? קונים אחד ממגוון המוצרים של גלידות נסטלה המשתתפים במבצע, נכנסים לאתר המבצעHAPPYRIDEבמחשב או בנייד, מזינים את קוד הנומרטור והתאריך שמופיעים על גבי האריזה ונכנסים להגרלה.
המבצע יימשך מה-25.6.2013 ועד 15.8.2013.

אין תגובות

השאר תגובה