מבצע כרטיס שני במתנה לסרט דלהי ספארי

לקראת ל"ג בעומר, חברת כרמית ממתקים יוצאת במבצע בשיתוף עם סרט הילדים דלהי ספארי.במסגרת המבצע, יוכלו הילדים ליהנות מאכילת מרשמלו ולקבל כרטיס שני מתנה לצפייה בסרט הילדים המוביל.

 
במסגרת המבצע:
כל הקונה3 אריזות מרשמלו מממתקי הקסם של לני, יקבל כרטיס שני במתנה ללהיט הילדים החדש- דלהי ספארי, ברשת הסינמה סיטי בהצגת האריזות בקופה.
תוקף המבצע:2/5-25/8/2013 או עד ירידת הסרט מהמסכים.
 
מוצרי המרשמלו של כרמית: מרשמלו ורוד לבן, מרשמלו טוויסטר צבעוני, מרשמלו לבבות,  מרשמלו פירות ללא צבעי מאכל מלאכותיים, מרשמלו בטעמי תות בננה וכן מרשמלו מהדרין בכשרות גבוהה. 

הסרט דלהי ספאר
י מספר את סיפורה של קבוצת חיות–גור נמרים בשם יובי, אמא שלו ביגם, הקוף בעל המזג החם בג’ראנגי והדובי אוהב השלום בגה–אשר מחליטים להגיש עצומה לשר בדלהי. הם רוצים להשיג מטרה בלתי אפשרית: לחטוף את התוכי, אלכס, שיכול לדבר את שפת בני האדם ודרכו להעביר את המסר של החיות שרוצות לצאת למסע ממומבאי לדלהי. במסע זה אויבים הופכים לידידים ומשפחות מתאחדות כדי להשיג את המטרה החשובה: לשמור על היערות ולהקים בית. מעבר לסיפור המקסים הסרט מעביר מסרים חשובים על חשיבות הטבע בחיינו, חברות, אחווה ושלום. 
 
כרמית תעשיות ממתקים היא חברה יצרנית המתמחה בעולם המתוקים, שנוסדה בשנת1973 ומתמחה בייצור סוכריות, ופלים, עוגיות, שוקולד וחטיפי קרח, והינה יצרנית המרשמלו הראשונה בארץ. החברה משווקת את מוצריה בארץ ובעולם, תחת המותג כרמית וכן מייצרת ממתקים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו"ל.
 

אין תגובות

השאר תגובה