מבצע עצמאות מבית ארגו בייבי

ארגו בייבי–מנשא התינוקות הארגונומי האמריקאי–במבצע כחול לבן לרגל יום העצמאות2013.

במסגרת המבצע: מנשא ארגו-פרפורמנס החדש–כחול רויאל–יימכר ב-639 ₪ במקום  799  ₪.המבצע יתקיים ברשתמוצציםובחנויות מובחרות למוצרי תינוקות, וכן באתר החדש של חברת ארגובייבי.
 
ניתן לרכוש גם דרך עמוד החברה בפייסבוק: ארגובייבי ישראל. 
לבירור נקודות מכירה–פופון:03-6422533.
 
ארגו פרפורמנס מבית ארגו בייבי , שוקל רק כשליש ממנשא רגיל והוא משלב בריאות, נוחות ואופנה, מותאם להורים אקטיביים שאוהבים להתנייד בקלילות ובכל תנאי. המנשא עשוי משכבת פוליאסטר חיצונית המתייבשת במהירות וניתנת ללבישה גם במים או בגשם.

ביטנת המנשא עשויה מאריג אוורירי ונושם השומר על הפרשי טמפרטורה אידיאליים בין ההורה לתינוק. הבד הייחודי העשוי מקולמקס, שמשמש בעיקר את תעשיית החלל ויצרני ביגוד הספורט המובילים, משמש כחלק בלתי נפרד במילוי המנשא, ומסייע בנידוף הזיעה והלחות.

 
מנשאי ארגו בייבי פותחו בעזרת אורתופדים ומומחים להתפתחות הילד, במטרה לספק את המענה הבטוח והבריאותי ביותר לרך הנולד ולהבטיח התפתחות תקנית של עמוד השדרה ואגן הירכיים של התינוק.  
 
במהלך השנים הפך ארגו בייבי גם למותג המועדף על ידי סלבריטאי ארצות הברית ובין משתמשיו המושבעים נמנים כיום ג’וליה רוברטס, ג’יזל, נטלי פורטמן, קורטני תורן-סמיט, קארי ראסל, ארנולד ווסלו ועוד. רק בימים האחרונים נצפתה ג’יזל לאחר הלידה כשהיא מדגמנת גוף חטוב ואת ארגו בייבי צמוד אליה בכל יציאה מהבית.
 
ארגו בייבי הינו מנשא ילקוט רך במיוחד, המאפשר נשיאת התינוק במספר תנוחות: על הגב, מקדימה, או על הצד (על המותן), כאשר המעבר מתנוחה אחת לשנייה מתבצע בקלות ללא כל מאמץ או צורך בעזרת מבוגר נוסף. נשיאת התינוק על הגב משחררת את הידיים לביצוע פעולות נוספות, כך שהתינוק יכול להרגיש קרוב ובטוח גם כשהוריו עסוקים בביצוע משימות אחרות.
 

אין תגובות

השאר תגובה