מבצע50%הנחה על מגוון מוצרי ד"ר פישר באתר דראגסטור

זהירים בשמש – לרגל חופשת הקיץ באתר דראגסטור מעניקים50% הנחה על כל מוצרי ד"ר פישר.

בשנים האחרונות עולה המודעות לחשיפה מבוקרת וחכמה בשמש בכדי למנוע נזקים בריאותיים עתידיים. הכוונה בחשיפה מבוקרת לשמש אינה רק לעת בה אנו הולכים לים ולבריכה, אלא גם להתנהלות יום-יומית לשמירה על העור מפני קרני השמש החזקות.
 
לרגל תחילת החופש הגדול החליטו באתר דראגסטור להעניק50% הנחה על כלל מוצרי ד"ר פישר במהלך חודש יוני. המבצע בא במטרה להעלות את המודעות ולעודד אנשים לרכוש מקדמי הגנה לחשיפה לשמש בהתאם לצרכיהם השונים.

בעבר כבר התבטאו מבית המרקחת שור טבצ’ניק נגד המחירים הגבוהים של מוצרי ההגנה אשר יכולים להסתכם במאות שקלים עבור משפחה וביקשו לבטל את המע"מ המוטל עליהם. המבצע מוצע בכוונה להנגיש את התכשירים לכלל האנשים.
 
בנוסף, מי שירכוש ממוצרי ד"ר פישר בלמעלה מ-100 שקלים יקבל ג’ל אלוורה להרגעת העור במקרה של חשיפה ממושכת לשמש. בין המוצרים השונים: אולטרסול, מוס להגנה גבוהה, קרם הגנה לילדים, תחליב לחות עם הגנה גבוהה לפנים ולגוף ועוד.
 
מקדמי ההגנה השונים תקפים עד שנה ממועד פתיחתם, ולאחר מכן יש לזרוק את התכשיר שכן הוא אינו יעיל ולא מעניק הגנה מלאה על העור. על כן יש לוודא מדי שנה שהתכשיר הנמצא בידיכם הינו בתוקף. ההמלצות הן למרוח את העור החשוף כחצי שעה לפני היציאה לשמש ויש למרוח מחדש בפרקי זמן קבועים, בהתאם להוראות על גבי המכשיר.
 
אתרDrugstoreמבית שור טבצ’ניק, זהו אתר הקניות הראשון בישראל למוצרי דראגסטור, בהם: קוסמטיקה, מוצרי טואלטיקה, תרופות, מוצרי תינוקות, קוסמטיקה ועוד.

מהאתר ניתן להזמין מכל רחבי הארץ והמשלוח מגיע עד שלושה ימים ממועד ביצוע העסקה.
המבצע באתר הינו בין התאריכים1-20 ליוני.

 

צילום: סיוון סטרומזה

אין תגובות

השאר תגובה