מוזיאון הילדים הישראלי בחולון

בימים אלו של הסלמה בישובי הדרום, מוזיאון הילדים הישראלי בחולון מעניק לתושבי הדרום כרטיסי כניסה מוזלים למסלולים ולתערוכות השונות ויעניק הנחה של כ50% לכל כרטיס.

מוזיאון הילדים הישראלי חולון הוא מוסד חינוכי- תרבותי ייחודי ויוצא דופן בנוף הישראלי.
במוזיאון מגוון פעילויות שהמכנה המשותף להן הוא העיסוק החוויתי בתחום האינטליגנציה הרגשית, החינוך לסובלנות וקבלת השונה והאחר.
הביקור במוזיאון הינו מסע חוויתי לכל המשפחה המוציא להרפתקה דמיונית בעלת ערך מוסף חינוכי , ומספק סביבה חינוכית אינטראקטיבית המשלבת את הדמיון עם רוח הגילוי העצמי.

המוזיאון מציב בפני הילדים אתגרים שעליהם לחוות, להתמודד ולגלות. הסקרנות המובילה את הילדים מקבלת ביטוי בחוויות המוצעות במוזיאון. דגש מיוחד ניתן לפיתוח האינטליגנציה הרגשית בה נותנים לילד להתמודד עם גילויים של בלבול וסדר, מחזור החיים ותופעות מרתקות נוספות.

תערוכות במוזיאון
בנוסף למיצגים הקבועים מתקיימות במוזיאון שתי תערוכות:
האחת דיאלוג בחשיכה בה עובר המבקר מסע חוויתי בחושך, בהדרכת מדריכים עיוורים הפוקחים את עיני המבקרים ומראים עד כמה עולמם עשיר.
התערוכה השנייה היא הזמנה לשקט בה עובר המבקר בהדרכת מדריכים חרשים חוויה בשקט המוחלט ממש כמו בעולמם של החרשים. התערוכה מזמינה את המבקר למסע בעולם של שקט בו התקשורת מתבצעת ללא קול. זהו מסע של גילוי מרגש במסגרתו מתוודע המבקר לעושר הרב של התקשורת גם כשאינו שומע. 

מוזיאון הילדים יעניק הנחה של %50 לתושבי הדרום
ההנחה תינתן בימים בהם אין לימודים ע"פ הנחיות פיקוד העורף
יש לתאם ביקור מראש בטלפון1599-588585 שלוחה 3
 

אין תגובות

השאר תגובה