מועדון ממסי תור: Memsitour -מועדון ההנחות בתיירות של ממסי

ממסי תיירות מציגה את מועדון התיירות המשתלם והגדול ביותר בישראל–מועדון’Memsitour’,המעניק הטבות והנחות בעשרות יעדים נבחרים ברחבי העולם 

 
ממסי תיירות מציגה את memsitour –מועדון התיירות המשתלם והגדול ביותר בישראל, המשלב הנחות והטבות ברחבי העולם וכל זאת בערכת תיירות משתלמת בעלות של199 שקל בלבד.
 
מועדוןmemsitourמציע מגוון ערכות תיירות משתלמות ליעדים נבחרים ברחבי העולם וביניהם: ארה"ב וקנדה, ספרד, איטליה, גרמניה, צרפת, אוסטריה, הולנד ועוד. המועדון מציע הנפקת רישיון נהיגה בינלאומי מתנה (בכפוף לאישור משרד התחבורה), ייעוץ מסלולים אישי ופרטי בשווי150 ₪ ממומחי הטיולים של ממסי במתנה או ספר תיור מקצועי במתנה בהתאם ליעד הנסיעה (מתוך רשימה מוגדרת של ספרי תיור מומלצים ביותר),  30 ₪מתנה לרכישה בחנויות רשת ממסי (בקנייה בסכום של100 ₪ ומעלה) והתחייבות למחיר הנמוך ביותר בישראל להשכרת רכב לחו"ל.
 
בנוסף, מועדוןmemsitourמקנה הנחות ברכישת מזוודות, הנחה ברכישת תיקי גב, תיקים על גלגלים ואביזרי נסיעה, הנחה על ספרי תיור, מפות, ביטוח נוסעים מטען, פתרונות תקשורת מוזלים מחו"ל ומכשירי ניווט. חברי מועדוןmemsitourנהנים מהתחייבות למחיר הנמוך ביותר עבור השכרת רכב לחו"ל, הכולל הכל, גם ביטוח מלא, ועם שקיפות מלאה בתנאים ובשירות.
 
ערכת התיירות שלmemsitourכוללת גם את כרטיסי הטבות הבינלאומיים שחוסכים למטיילים כסף בחו"ל: כרטיס ההטבות של מועדון הAAA –כרטיס ההטבות וההנחות של מועדון הצרכנות הגדול ביותר בעולם. המעניק הנחות באאוטלטים, חנויות מותג, אטרקציות, פארקים, בתי מלון ומגוון רחב של שירותים ומוצרים בארה"ב וקנדה במסגרת תכניות ההטבותshow your card and saveשל מועדון ה- AAA, כרטיס ההטבות של מועדוןARC Europe –המעניק הנחות באאוטלטים, חנויות מותג, אטרקציות, פארקים, בתי מלון ומגוון רחב של שירותים ומוצרים ברחבי אירופה.
 
כרטיסAAA,המעניק הטבות והנחות בבתי עסק בארה"ב וקנדה: למעלה מ-52 מיליון צרכנים ברחבי העולם מחזיקים את כרטיס ההטבות Show Your Card & Save.את ההטבות השונות בכרטיס הAAAמקבלים עם הצגת הכרטיס בכניסה לבית העסק עצמו. זהו אחד מהכרטיסים המוכרים ביותר באלפי בתי עסק ברחבי ארה"ב. אפשר גם לברר באתרAAAמראש על כל המקומות שמכבדים את הכרטיס, או להזין את מסלול הטיול בלשונית TripTIKולקבל הצעות לרשימת ההטבות שבמסלול הנסיעה.
 
דוגמאות להנחות:
הנחות של עד20% ברשת מלונות Marriott, Hilton, Hyatt, Starwood, Best Westernועוד
הנחה בכניסה לפארקים של יוניברסל בפלורידה ובקליפורניה
הנחה בכניסה לפארקים של רשתSix flagsברחבי ארצות הברית
הנחה בכניסה לפארקים שלSea Worldבאורלנדו ובסאן דייגו
הנחה ברשת המסעדות הארד רוק קפה ועוד רשתות מוכרות 
הנחות של עד30% באאוטלטים של Gap, Banana Republic, Reebok, Prime Outlets, Tanger Outletsואאוטלטים נוספים ברחבי ארה"ב
הנחה על רכישת כרטיסים למופעBlue Man Groupבלאס וגאס ובניו יורק
הנחות ברכישת כרטיסי כניסה למוזיאונים של מאדאם טוסו, גוגנהיים ועוד
פנקס הנחות לאטרקציות ולמסעדותPier 39בסן פרנסיסקו
הנחה ברכישת כרטיס האטרקציות של ניו יורק–הNew York Pass
הנחה על טיסה מעל הגרנד קניון
הנחה בסיורי ערים ברחבי ארצות הברית
ועוד עשרות אלפי הטבות והנחות בהצגת כרטיס ה- AAAבבתי עסק ברחבי ארצות הברית 
 
ARC europe -כרטיס המעניק הנחות והטבות בבתי עסק ברחבי אירופה. למעלה מ-50 מיליון צרכנים ברחבי אירופה מחזיקים בכרטיס Show Your CardשלArc Europe.את ההטבות השונות מקבלים בהצגת הכרטיס בבתי עסק ברחבי אירופה, מאתרים את ההטבה באתרarceuropeופשוט מציגים את הכרטיס בכניסה לבית העסק עצמו.
 
דוגמאות להנחות המעניק כרטיס ה- ARC europe:
עד10% הנחה ללילה במגוון רשתות בתי מלון ברחבי אירופה ביניהם: Best western, Starwood  Le Meridien ,Westin  ועוד.
הנחות באאוטלטים מפורסמים ברחבי אירופה. בעזרת כרטיס ההטבותARC Europeמקבלים חברי מועדוןMemsitourהטבות באאוטלטים המפורסמיםCHIC OUTLETSביעדים נבחרים כמו: ספרד, צרפת, גרמניה, הולנד ואיטליה. CHIC OUTLETSהם מתחמי שופינג מפורסמים ברחבי אירופה הבנויים בצורת כפר קטן ובהם מאות מותגים יוקרתיים ושיקיים ב-60% הנחה ולחברי Memsitourהמציגים את הכרטיסARC Europe,ישנה עוד הנחתVIPבנוסף להנחות הקיימות.
 
הנחות ברשתות מזון כמוHARD ROCK CAFÉ  וMarché.
הנחות במוזאונים של Madame Tussaudברחבי אירופה 
הנחות במגוון אטראקציות בספרד. למשל הנחה בפארק הידועPort Aventura 
הנחות ברחבי איטליה. לדוגמה הטבה משתלמת לרוכשים כרטיסים לפארק המפורסםGardaland
הנחות במגוון אטראקציות בגרמניה כמו הפארק המדהיםLegoland,עולם הים- Sea lifeועוד.
הנחות בצרפת. לדוגמה הטבה בכניסה לפארק האסטריקס המפורסם, הנחות בכניסה לפארקAqualandולSea life
הנחות בהולנד 
הנחות באוסטריה 
רשימת ההטבות ברחבי העולם הינה חלקית ויכולה להשתנות מעת לעת.
 
כמה עולה:199 שקל לערכת Memsitourליעד אליו אתם נוסעים עם הטבות שתוקפן לשנה שלמה. 
 
הערכה לארצות הברית כוללת את כרטיס ההטבותShow Your Card & Saveשל מועדון הAAAוהערכה לאחד מיעדי אירופה כוללת את כרטיסShow Your CardשלARC Europe.כמו כן, כל הערכות כוללות הנפקת רישיון בינלאומי מתנה (בכפוף לאישור משרד התחבורה), יעוץ מסלולים אישי אחד במתנה באורך40 דקות, או בחירת ספר מרשימת המומלצים של ממסי בהתאם ליעד הנסיעה, התחייבות למחיר הנמוך ביותר בישראל להשכרת רכב לחו"ל (בהתאם לכתב השירות),30 ש"ח מתנה בקנייה מעל100 ש"ח ברשת חנויות ממסי וגם10% הנחה לאורך כל השנה בחנויות הרשת ברכישת מזוודות, תיקים ואביזרי נסיעה, מחירים טובים לביטוח נסיעות של שירביט והצעות משתלמות לפתרונות תקשורת מוזלים מחו"ל.
 
במסגרת שיתוף פעולה עם חברת לאומי קארד ניתן לקבל חברות חינם בשנה הראשונה למועדון על ידי הסבה של כרטיס האשראי של לאומי קארד לכרטיס אשראי של מועדוןmemsitourאו בהנפקת כרטיס אשראי חדש, זאת במגבלת, התנאים המופיעים באתר לאומי קארד או ממסי תיירות. 
 

תגובה אחת

  1. איך מחדשים חברות? (היינו עד 2018)
    אז קנינו בחיפה, בקסטרה אם איני טועה. האם לא קיים עוד?

השאר תגובה