מזון לתינוקות-סימילאק אדוונס,הפלוס החדש

11.9.2011סופר מאמי – סופר דדי

אם גם אתם מצאתם את עצמכם פעם ב-23:00 בלילה בוהים מול מדף מוצרי המזון לתינוקות בניסיון נואש להזכר איזה תחליף מזון אתם צריכים להביא דחוף הביתה והתלבטתם בין סימילאק 1או 2 בין הטופ לאדוונס… עכשיו מגיע למדפים בישראל מוצר חדש שיבלבל אתכם עוד קצת (ובמיוחד את הבעלים שבינינו…)

חברת אבוט השיקה היום את סמילאקAdvance Plus, תחליף מזון תינוקות חדש שמגיע למדפים בישראל בימים אלו וישווק בשלב הראשון לצד הסימלאק טופ והאדוונס המוכרים ויחליף בהמשך את סדרת האדוונס הקיימת. 
הסימילאק החדש שיימכר באותו מחיר כמו הסימלאק אדוונס, מכיל
רכיבים רבים המסייעים בבנייה ובחיזוק של מערכת החיסון
של התינוקות הצעירים (זה הפלוס+).
 

אז ממה מורכב הפלוס של הסימליאק החדש?
מסתבר שכ-70% מהמערכת החיסונית נמצאת במערכת העיכול ושהיכולת לפתח מערכת חיסונית חזקה מתחילה במערכת עיכול בריאה. סימילאק אדוונס פלוס, מכיל רכיבים חדשים המסייעים בחיזוק של מערכת החיסון הטבעית אצל תינוקות:

אנטיאוקסידנטים (נוגדי חימצון) -המסייעים בשמירה על בריאות התאים בגוף – סמילאקAdvance Plusהיחיד בישראל שמכיל אנטיאוקסידנט מסוג לוטאין שנמצא חיוני לבריאות העיניים והעור.

סיבים תזונתיים מסוגGOS
-מעודדים את צמיחתם של חיידקים ידידותיים במערכת העיכול התורמים למרקם צואה הדומה לתינוק יונק ותומכים בחיזוק ההגנה הטבעית של התינוק.

פרוביוטיקה מסוגB. lactis -השילוב בין פרוביוטיקה לסיבים תזונתיים מסוג GOSמהווה שילוב משלים, התומך בבריאות מערכת העיכול ומסייע בהפחתת מקרי חום ושלשול. (משולב בסימילאק אדוונס פלוס החל משלב2)

נוקלאוטידים- סימילאקAdvance Plusמכיל נוקלאוטידים, התורמים להתפתחות מערכת החיסון, לעליה בייצור נוגדים הנלחמים בגורמי מחלה ולהפחתת מקרי שלשול. הרכב וכמות נוקלאוטידים בסימילאק דומים לאלו שבקולוסטרום ובחלב אם.

מתערבב בקלות
סימילאקAdvance Plus שמשווק גם הוא באריזות של שלושה שלבים של 400גר’ ובאריזות חיסכון של900 גר’, מגיע באבקה המתערבבת בקלות ויוצרת פחות בועות בעת הכנה. 

בטיחות
אחת השאלות שבטח הכי מטרידות את רוב ההורים שמשתמשים בתחליפי חלב לתינוקות היא נושא הבטיחות של המוצר. 
לפעמים לבירוקרטיה הישראלית דווקא יש יתרונות – תהליך הרישוי של המוצר בישראל ארך כשנתיים שבמהלכם המוצר כבר נמצא בשוק ונוסה על ידי הורים ותינוקות רבים בארה"ב וברחבי העולם.

סימילאק מנסים לעשותPlus לצדק החברתי
השאלה השניה שבטח עולה גם לכם בראש בימים אלו, ברוח ימי המחאה החברתית וצעדת העגלות היא כמה זה יעלה לנו? כדי לדחות מראש טענות על מחירים מופרזים בישראל, ציינה במסיבת העיתונאים עם השקת המוצר, יעל רבהון, מנכלי"ת אבוט ישראל,2 נתונים: הראשון – מחיר מוצרי סימילאק בישראל לא עלו מיום השקתם בישראל (מה שאומר שהם למעשה הוזלו בכ-20% בחישוב עליות המחירים בכלל המשק באותה תקופה) והשני שמחירי מוצרי האדוונס בארה"ב יקרים בכ-50% לעומת ישראל.

המחיר המומלץ לצרכן שלסימילאקAdvance Plus, נותר זהה למחירו של סימילאקAdvance והוא נע בין29 ש"ח ל-45 ש"ח לאריזת400 גר’ בהתאם לשלבים השונים ובין 78 ש"ח ל-90 ש"ח לאריזת900 גר’.

כשרות
סימילאק אדוונס פלוס כשר חלבי לאוכלי חלב נוכרי בהשגחתOUהרבנות הראשית לישראל. 

סימילאק אדוונס, סימילק אדוונס פלוס, מבצע על סימילק, מבצעים על סימילק
סימילאק אדבנס פלוס.
צילום: יעל האן ודפנה מור לוי. סטודיו שתיים

 
הסוף לבלבול?
שתי הסדרות, סימילאקAdvance  וסימילאקAdvance Plus,יהיו זמינות במקביל על גבי המדפים, לתקופה של מספר חודשים ולטובת ההורים המתלבטים מול המדף בין המוצרים השונים -תזכרו שעל אריזת סדרת הסימילאק החדשה מופיע אייקון בצורת מגן, המדגיש את היתרונות שמציעה הסדרה בתחום החיסוניות. האריזות מגיעות בצבעים שונים, בהתאם לשלושת השלבים בהם משווקת הסדרה.

למידע נוסף- מוקד המומחים של סימילאק:
1-800-65-65-01
 

 

תגובה אחת

  1. ממה מכינים את הסימילאק? אורז ? תירס? חלב ?
    תפוא? קמח? כל הוטמינים רשומים פרט לממה מורכב המזון הזה!?

השאר תגובה