מחפשים מסלולי פריחה?טיולי פריחה חדשים בהוצאת מסלולים

מחפשים מסלולי טיול ופריחה? סדרת מסלולי פריחה בסדרת הספרים החדשה של דוד וערן גל-אור, מסלולים: 280מסלולי פריחה צבעוניים, מרכזת מסלולי פריחה וטיול לכל המשפחה במאות אתרי פריחה לא מוכרים ברחבי הארץ.

כשהטבע מתקשט במרבדי פריחה רחבים ואדומים שלהכלניות בדרוםבאמצע החורף, כשהחצבים פורחים מול הים בעתלית והחלמוניות ביער להבים, אדמונית החורש מתחבאת בהר מרון, הרקפות פורחות בטל שחר, אירוס הסרגל הנדיר ופרחים נוספים הפורחים לתקופה קצרה זה הזמן האידיאלי לקחת את הילדים ולצאת לטייל. רק השאלה לאן? ומתי?
 
דוד וערן גל-אור, כותבי סדרות ספרי הטיולים מסלולים, משיקים את סדרת ספרי הטיולים השימושית280מסלולי פריחה צבעוניים,שכולה מוקדשת לטיולים בעקבות פרחי הארץ המחולקים למסלולי טיול לפי עונת הפריחה וסוגי הפרחים שאפשר לראות במהלך השנה בהתאם לעונות הפריחה השונות.
 
דוד וערן גל-אור, אב ובנו, שהם גם מטיילים מנוסים, טיילו במשך3 השנים האחרונות בין מאות מסלולי פריחה, וחזרו עם סדרה חדשה המתאימה לכולם: למשפחות המחפשות פינות חמד לפיקניק, לקבוצות המעוניינות במסלולי הליכה צבעוניים, לזוגות המבקשים מקומות שקטים ורומנטיים לטייל בהם, ולחובבי פריחה שתרים אחר כל פרח מיוחד ונדיר. 
 
כל מי שמחפש לצאת לטיול יפה, או לבלות במקום נעים בחיק הטבע, יכול להעזר בסדרת הספרים החדשה של מסלולים,  סדרה המובילה אותנו אל מאות מסלולי פריחה: אל מרבדי פריחה רחבי ידיים ואל נקודות בהן גדלים פרחים ייחודיים. סדרת ספרי הטיולים מציגה מסלולים ארוכים לנקודות מרוחקות, לצד מסלולים קצרצרים לפינות חמד ואטרקציות נוספות. הסדרה מציגה מסלולי טיול בכל אזור בארץ, החל מרמת הגולן הבזלתית, דרך הרי המרכז הירוקים ולאורך החוף, ועד למדבריות יהודה והנגב הצחיחים, מקומות בהם פורחים שלל פרחים באינספור צבעים וגוונים לא מוכרים. 
 
הסדרה איננה מגדיר פרחים נוסף, אלא סדרת טיולים ממש. כל מסלול מוביל עד לנקודה המדויקת של הפריחה, בתוך חורשה, על גבעה, בשדה או מאחורי הסלעים. כל שנותר הוא לבחור את האזור הרצוי לטיול, ולבדוק אילו פרחים פורחים כעת. אפשר למצוא נקודות פריחה במרבית עונות השנה–גם בשיא הקיץ, גם בחורף הסוער, וודאי שבימות האביב. בכל חודש אפשר למצוא פרחים שונים ומפתיעים, הפורחים במגוון אתרים ברחבי הארץ. 
 
הסדרה כוללת:
280תיאורים ציוריים של מסלולי פריחה.
הסברים ותיאורים מפורטים, מלווים במפות מדויקות, המסבירים איך מגיעים לנקודה הפורחת.
צילומי פריחה מקוריים, שצולמו באתרי הפריחה עצמם.
מועדי פריחה לפי חודשים ועונות, בכל מסלול ומסלול.
פירוט עוצמת הפריחה בכל מסלול – בינונית, מרשימה או מרשימה במיוחד.
התאמת המסלול לגלישת מובייל: קודיQR  לגלישה סלולרית מהירה במסלול.
ניווט קל ומהיר לנקודת ההתחלה באמצעות קישור אוטומטי לאפליקצייתWAZE.
 
סדרת280 מסלולי פריחה צבעוניים מחולקת לשלושה כרכים: 95 מסלולים בצפון, 94 מסלולים במרכז, 91מסלולים ביהודה ובדרום.
מחיר לכל הסדרה -3 כרכים: 298 ₪. מחיר לספר בודד: 112 ₪

בצילום למעלה – סדרת הספרים. צילום: יוני רייף
 


מסלולים: 280מסלולי פריחה צבעוניים

ניתן להשיג: בחנויות הספרים, בחנויות הטיולים ברחבי הארץ ובאתר הבית של מסלוליםwww.maslulim-israel.co.il
טלפון:054-2406657
 
 

אין תגובות

השאר תגובה