מלון ברדיצ’בסקי-מלון בוטיק חדש בתל אביב

10.7.12

ברחוב תל אביבי קטן הנושק למרכז התרבות והחיים בתל אביב, בשדרות רוטשילד, צמוד לתיאטרון הבימה, נבנה בחודש יוני2012 הוטל B-מלון ברדיצ’בסקי, מלון בוטיק יוקרתי ובו24 חדרים מעוצבים, ובתוכו ספא מטופח לצד בר ובית קפה בכניסה למלון עם תפריט איכותי, ידידותי וייחודי.

במרחק פסיעה מהמלון תוכלו לחוות את האנרגיה הפועמת של תל-אביב–עיר ללא הפסקה שחרתה על דגלה חוויות שונות ומיוחדות למבקר בה במשך24 שעות ביממה. חוויות תרבות ואמנות עכשווית, מעוז קולינארי מהטובים בעולם חנויות מעצבים ישראלים לצד מותגים בעלי שם עולמי וחיי לילה סוערים הנמשכים עד השעות הקטנות.

על המלון
המלון עוצב על ידי האדריכל והמעצב רובי ישראלי בהשראה אירופאית קלאסית עם נגיעה מודרנית וצבעוניות דרמטית–אלגנטית, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים ובתשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. מאיכות הסבון בחדר האמבטיה, רמת גימור ורכות המצעים, לצד איכות מזרון השינה ועד לספה המעוצבת רחבת הידיים בכניסה לבית המלון, לכל פריט יוקרתי הוקדשה מחשבה רבה. הפריטים יובאו במיוחד למלון מרחבי העולם.

שירות במלון
שירות אישי, משפחתי וידידותי: מהזמנת כרטיסים להופעות, המלצות והזמנה למסעדות ומוזיאונים

חדרי הלינה
עיצוב חדרי המלון נעשה בגוון ובקו מנח אירופאי קלאסי שנוגע בצבעוניות דרמתית נחשקת. אמבט שיש, מנורות ארט דקו ביבוא מיוחד וחפצי אמנות עכשוויים אירופאים.
תוכלו להתכרבל במיטה איכותית שנעטפה בסדיני כותנה מצרית ולנוחותכם ימתינו לכם חלוקי אירוח ונעלי בית שהוזמנו במיוחד עבורכם כדי שתרגישו כמו בבית.
בכל חדרי המלון אינטרנט אלחוטי מהיר וחיבור קווי מאובטח לצד שולחן כתיבה נוח, טלפון אלחוטי, כספת מותאמת למחשבים ניידים וטלוויזית32 אינטץ’ בעלת מגוון ערוצי תקשורת מהעולם. בנוסף תוכלו ליהנות ממגוון רחב של סרטים, מוסיקה וערוצים מיוחדים בתשלום.

סוגי החדרים

חדר ג’וניור
החדר מציע חווית אירוח יוקרתית מותאמת תקציב לאורחי מלון הבוטיק. החדר בגודל13 מ"ר והוא מאובזר במיטה כפולה ומותאם לשהות של עד שני אנשים.
מחיר לתקופת הרצה:155 דולר ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר

חדר קלאסי
החדר בגודל18 מ"ר ומציע חווית בוטיק קלאסית, עם מיטתQueen size ומתאים לשהות של עד3 אנשים.
מחיר לתקופת הרצה. מחיר לתקופת הרצה:195 דולר ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר

חדר סופיריור
החדר ממוקם בקומות הגבוהות של המלון, בגודל22 מ"ר. זהו חדר מרווח ומפנק עם מיטתQueen size ומתאים לשהות של עד2 אנשים. מחיר לתקופת הרצה: 235 דולר ללינה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר

סוויטת ג’וניור 
החדר בגודל30 מ"ר ותוכלו ליהנות מאמבט ג’קוזי מרגיע, מיטתKing size ואזור ישיבה. הוא מתאים לשהות של2 מבוגרים ו 2 ילדים. מחיר לתקופת הרצה 255 דולר ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר

בית הקפה
בית הקפה עוצב כקו ממשיך לסגנון האירופי הקלאסי של המלון בנגיעות קלילות וצבעוניות מיוחדת.
חיפויי קיר משובץ של המעצב ראלף לורן לצד ריצוף פרקט צרפתי בגוון ירוק מיוחד וריהוט עבודת יד מעור שיובא מספרד.
כל אילו יוצרים תפאורה מושלמת לטעמים והסגנונות שבעלי המלון אספו בנסיעותיהם הרבות ברחבי עולם. הסגנון בא לידי לביטוי מקסימאלי בחומרי הגלם הטריים והייחודיים המרכיבים את המנות המוקפדות של תפריט בית הקפה שנעשה בקפידה רבה על ידי השף הישראלי רועי סופר שנחשב לאחד מאבני הדרך בהתפתחות המטאורית של ענף הקולינאריה בישראל.

בר
בר המלון מגיש בירות בוטיק ואלכוהול משובח ומשמש את אורחי המלון והסביבה הקרובה. כמו החלל הפנימי במלון ובית הקפה, גם עיצובו הייחודי של הבר כולל שימוש נרחב בחיפויי עור וממשיך את הקו הקלאסי של המלון בנגיעות צבעוניות עכשוויות. בבר תוכלו ליהנות לצד אלכוהול משובח גם מנות טאפס ייחודיות ממטבחו של שף המלון.

הספא
בקומה הראשונה של הוטלB,ממוקם הספא הכולל חדר טיפולים מקצועי ומרווח, נעים וידידותי המעניק לכם חוויות רוגע מושלמת. סאונת אדים יבשה, אמבט ג’קוזי, מקלחת נפרדת ושתי מיטות טיפולים המאפשרות לכם ליהנות מחוויה אישית או זוגית על פי בחירתכם. המחירים לעיסוי החל מ-185 שקלים לעיסוי. ניתן לבנות חבילות ספא עם ארוחת בוקר או ערב ליחיד או לזוגות.

אין תגובות

השאר תגובה