מלון עדן האוס פרמייר-מלון בוטיק חדש בלב כרם התימנים

5.6.12

מלון עדן האוס פרמייר אשר נפתח בלב שכונת כרם התימנים בתל אביב מעוצב בסגנון אירופאי רומנטי.

את המלון הקימו מיכאל אוסטינובה וסרגיי סולוביוב, זוג רופאים שעלו לארץ, הכירו והתאהבו, אך לא הצליחו להשתלב בממסד הרפואי בארץ והחליטו לחזור למוסקבה. לאחר כמה שנים במוסקבה וסיבוב קצר בתאילנד, התגעגעו בני הזוג לישראל וקיבלו החלטה ספונטנית לחזור לארץ.

תוך מספר ימים כבר נחתו ברחובות תל אביב ושכרו דירה בבית גדול בכרם התימנים. הם הסבו מחסן בחצר הבניין לצימר מפנק אותו השכירו לתיירים מזדמנים, וכך בעצם גילו את ייעודם בחיים–לארח אנשים. הם גילו שהם נהנים לפגוש אנשים מעניינים מכל העולם, לבשל להם ולשבת איתם בחצר הבית, וגילו במקביל שהאורחים מתחברים מאוד אליהם, אבל גם לשכונה המעניינת.

לאט לאט הוסבו דירות נוספות בבניין לדירות וחדרי אירוח, ובמהרה הפך הבניין כולו למלון הדירות עדןTLV.
בהמשך הזוג איתרו נכס נטוש ומוזנח באיזור והחלו בעיצוב פנים והפיכת המבנה הישן למלון בוטיק חמים ומפנק.

למעלה ממיליון שקלים הושקעו במלון על12 חדריו. מעצב הפנים רובי ישראלי, שעיצב גם את הוטל מונטיפיוריו ומלון בראון התחבר לזיכרונות ולחלומות של מיכאל וסרגיי וכך המלון עוצב בהתאם.

חדרי המלון
חדרי המלון מעוצבים כל אחד בנפרד, חלקם כוללים מרפסות מעוצבות ואמבטיות עומדות שיובאו במיוחד מאיטליה ומיוצרות בהזמנה אישית על מנת שתתאמנה במיוחד לחלל בו הן ניצבות. פריטי הריהוט הייחודים נאספו אחד-אחד בשווקים בארץ וברחבי אירופה, הטפטים הססגוניים יובאו מצרפת והטקסטיל העשיר יובא במיוחד עבורם מאנגליה . כל מוצרי הטואלטיקה הם של חברת ל’אוק’סיטן וכל אורח מקבל חלוק ונעלי בית.

מטבח המלון
מטבח המלון נשען על מיטב התוצרת של השוק הסמוך, בשילוב עם מסורות בישול אירופאיות ומנות יצירתיות של השף רועי סופר.
ארוחות הבוקר במקום מספקות מסע קולינרי מסביב לעולם עם אגז בנדיקט, קרוק מאדאם, בליני עם סלמון, פחזניות ממולאות בכל טוב, קרפ סוזט ופרנץ’ טוסט, אבל גם ארוחת בוקר ישראלית ושקשוקה עבור מי שרוצה לנסות את החוויה המקומית.
בתפריט ארוחות הערב ניתן לבחור בין מרק דלעת ערמונים, טארט עגבניות, סלט שורשים, כריכי קרואסון וספיישלים יומיים מתחלפים.
ארוחת בוקר מוגשת עד השעה14:00. לארוחת ערב יש להזמין מקום מראש.מסעדת המלון פתוחה גם לקהל המקומי.

מלון עדן האוס פרמייר
רחוב ישכון11 ,בכרם התימנים,תל-אביב.
טלפון:03-5455900
מחיר חדרים :מ-700-1200 ₪

אין תגובות

השאר תגובה