מחפשים מקום לחגוג יום הולדת לילדים בראשון לציון? תכירו את ה-Set Up

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת לילדים בראשון לציון? אולי יצא לכם כבר לשמוע על הSet Up, מקום חדש שתופס תאוצה בתחום האירועים וימי ההולדת לילדים באזור, אולי נתקלתם בכמה קליפים נוצצים שצולמו במקום או בפרסומים שלהם ברשת ואם לא, אנחנו נספר לכם עליהם כי זה בהחלט מקום ששווה לכם להכיר. 

לפני מספר חודשים נפתח בראשון לציון ממש מול קניון הזהב מתחם חדש שנקרא Set Up (סט אפ), מקום שמזכיר מאוד את מוזיאון הסלפי שיצא לכם אולי לראות בבודפשט או בערים אחרות באירופה. אבל כאן מקימי המתחם החליטו לתת לו הגדרה טרנדית וקצת אחרת: מתחם טיקטוק, למרות שמוזיאון הסלפי גם מתאים, אבל זה בהחלט לא רק מוזיאון.

מתחם לצילומים ומקום לחגוג יום הולדת לילדים בראשון לציון

מדובר למעשה בלוקיישן לצילומים שהפך להיות להיט אצל הילדים והנוער בחגיגות ימי הולדת ובת מצוות שיש בו עשרות חדרים בכל מיני סגנונות ועיצובים.

מקום לבת מצווה בראשון לציון
מקום ליום הולדת או בת מצווה בראשון לציון? Set Up Israel

בין השאר מחכה לכם במתחם חדר מראות משגע ואינסופי, חדר ממתקים צבעוני, אולפן הקלטות בעיצוב רטרו, חדר של ראפרים שכולו זהב ודולרים, מסך ירוק, כלא שאי אפשר לברוח ממנו ועוד רבים אחרים.

 

מקום להפקות בראשון לציון, מתחם טיקטוק, לוקשיין לצילום ראשון לציון
לא רק לימי הולדת – מתחם לצילומי קליפים, הפקות אופנה וימי גיבוש. צילום: ענת פנחס, אשה ועדשה

 

למי ולמה מיועד מתחם הסט אפ?

  • לחוגגים ימי הולדת, בר או בת מצווה מאזור ראשון לציון והמרכז.
  • יוצרי תוכן בטיקטוק וברשתות החברתיות
  • להפקת קליפים של זמרים ויוצרים
  • לצילום פרסומות וסרטוני רשת
  • צילומי חתן כלה
  • מסיבות חברה וערבי גיבוש
  • סדנאות צילום

 

חדר המראות בסט אפ
חדר המראות בסט אפ. צילום: עמית גלבר – דןגמנים ליום אחד, קהילת אינסטגרם ישראל

קירות זה רק קירות

כמו שאומר הבעלים והיזם של המתחם ״קירות – זה רק קירות״ והוא כנראה צודק. כמה שהמקום לא יהיה יפה ומושך אם לא יהיה בו שירות מקצועי ואדיב ויכולות לפתור כל בקשה של הלקוחות, כולל בקשות לא שגרתיות לפעמים, הוא לא יהיה שווה יותר מדי.

וכאן הצוות של סט אפ באמת שומר על שירות אדיב ומקצועי וכבר יצא לנו לשמוע מכמה משפחות שחגגו שם יום הולדת עם הילדים שלא נתקלו בהרבה מקומות עם יחס כל כך חם ושירות כל כך מדויק.

אנחנו כאן בקינדרלנד שמחים שהיינו בין הראשונים לגלות את המתחם למשפחות רבות עוד בתחילת הדרך, ממש עם פתיחתו של מתחם הסט אפ.  כיף לראות איך המקום הופך יותר ויותר פופולרי בקרב משפחות ואורחים שהספיקו לחגוג במתחם ימי הולדת ומסיבות בר או בת מצווה, מפיקים וצלמים שבחרו במתחם בתור רקע לצילומי קליפים והפקות ועוד.

דוגמנים ליום אחד, מתחם צילומים, לוקיישן לצילומים ראשון לציון
דוגמנים ליום אחד. צילום: neta_silina_photos

לפני כמה ימים זכינו להתארח בסט אפ ולעזור בהפקת יום שנקרא דוגמנים ליום אחד שמארגנים עמית גלבר וספיר אדלר מקהילת אינסטגרם ישראל, שהפיקו בראשון למיון יום שלם של צילומים. הצלמים והדוגמניות התלהבו מהמקום כמו ילדים בחנות ממתקים.. כמה תמונות שצולמו במתחם במסגרת ההפקה.

השכרת אולם יום הולדת ראשון לציון
מקום ליום הולדת? צילום: סט אפ

אם עוד לא הייתם ואתם מחפשים מקום לחגוג בר/בת מצווה או יום הולדת בראשון לציון, מקום למסיבת כיתה, רקע מיוחד וצבעוני לצילומים או מקום לבילוי של אחרי הצהריים עם הילדים, שווה לכם להכיר מתחם הסט אפ.

מתחם טיקטוק ומוזיאןן הסלפי Set Up נמצא ברחוב לזרוב 33 בראשון לציון, חניה גדולה וחינמית בקרבת המתחם.

למידע נוסף ולהזמנת אירועים או פעילויות צלצלו: 053-9382922 או בקרו באתר www.setupisrael.co.il / חפשו ברשתות החברתיות: setupisrael

 

אין תגובות

השאר תגובה