משחקייה חדשה בקפה גרג קניון גבעתיים

28.1.2013עושים שוק

משחקייה לילדים או בית קפה בגבעתיים? עכשיו אפשר את שניהם ביחד בסניף החדש של רשת קפה גרג שנפתח השבוע בקניון גבעתיים.

הסניף החדש, משתרע על שטח של כולל של כ-400 מ"ר וממוקם בקומה השנייה של הקניון, עם למעלה מ-200 מקומות ישיבה. בתוך בית הקפה בחלקו הפנימי, נמצאתמשחקייה לפעוטות ולילדים בגילאי8-0שגודלה כ-20 מ"ר, מעוצבת ומאובזרת במשחקים וצעצועים עבור הילדים בזמן שההורים נהנים מקפה משובח, תפריט מגוון ואווירה.

מתחם המשחקייה כולל בין היתר משחקי דמיון, משחקי יצירה, משחקיה רכה לפעוטות ופינת רביצה עם פופים לישיבה אינטימית משותפת של הורים עם ילדיהם, ארגז קוביות מגוון צעצועים ואביזרים המותאמים למגוון גילאים. הריהוט שנבחר והעיצוב מותאמים לילדים בגווני תכלת-אפרפר בצבעים רכים ומחבקים, ובאלמנטים גרפיים של מסעות בעולם אשר מתכתבים עם העיצוב הכללי של הרשת ואהובים על ילדים והורים נוסטלגיים…

תפריט הילדים בקפה גרג מציע מגוון רחב של מאכלים אהובים על ילדים כמו: פיצות, ספגטי, טוסטים, סנדוויצים ועוד.

יאיר מלכה, מבעלי רשת קפה גרג ציין עם השקת המשחקייה, כי הקונספט החדש ישולב גם בסניפים נוספים של קפה גרג, במקומות בהם יש משפחות צעירות עם ילדים, כמו בגבעתיים, תוך מתן מענה הולם להורים הרוצים לבלות בבית קפה ויכולים להישאר בקשר עין עם הפעוטות והילדים המבלים בנתיים במשחקייה הכוללת אזור ילדים תחום בצמוד לבית הקפה, עם פינות ישיבה נוחות להורים.

קפה גרג קניון גבעתיים, משחקייה בגבעתיים, אטרקציות לילדים במרכז, משחקיה בגבעתיים, משחקייה במרכז, משחקיה במרכז
קפה גרג קנין גבעתיים – המשחקייה. צילומים: אלעד גוטמן

מעבר לבילוי בבית הקפה ובמשחקייהניתן לרכוש בסניף את כל מוצרי קפה גרג כמו תערובות קפה, מקינטות, מטחנות, כוסות, קומקומים, ספלים וניתן גם להצטרף למועדון הלקוחות של הרשת המעניק הטבות שונות במהלך השנה.

קפה גרג הוקם בשנת1994 כאספרסו בר מקומי ע"י בחור אמריקאי בשם גרג במרכז הכרמל שבחיפה. בשנת2000 עברה הבעלות על הסניף לידי יאיר מלכה וגלעד אלמוג ובשנת 2008 הצטרף לשותפות ניר אדרי. בעשור האחרון התפתח הסניף היחיד לרשת המונה 87 סניפים בפריסה ארצית.

קפה גרג – קניון גבעתיים
פתוח בכל ימות השבוע ובסופי שבוע יעבוד במתכונת שעות הפתיחה של הקניון.
לפרטים: 03-5758244

אין תגובות

השאר תגובה