מתחילים שנה טובה עם קינדרלנד

מעיפים עפיפונים לכבוד השנה החדשה

מאחלים לכם שנה טובה של התחלות חדשות והמון חוויות עם הילדים. ומה יותר טוב מלהתחיל את השנה בביקור בכוורת מתוקה, לקטוף פירות יער ולבלות בפסטיבל הדלעת בגליל התחתון, לחפש את מלכת הדבורים בתל אביב, לברוח מדינוזאורים שהתגלו לאחרונה בעמק המעיינות, לבצור ענבים ולהרים לחיים עם כוסית תירוש, להפריח עפיפונים בראש הגבעה או לספור כוכבים נופלים ולבקש משאלות לשנה החדשה בקמפינג משפחתי מגבש…

 

שנה מתוקה בבית הדבש והדבורה

פעילויות ראש השנה: קיבוץ יד מרדכי מזמין משפחות לחגוג את חגי תשרי בקיבוץ בשלל פעילויות חווייתיות לכל הגילאים- סדנת אפייה מתוקה מדבש, היכרות עם עולמן של הדבורים, תצוגת כוורת וטעימות דבש, נסיעה בטרקטור הקיבוץ ועוד…

יד מרדכי
יד מרדכי

 

בעקבות סמלי החג בחווה בתל אביב

פעילויות לילדים בראש השנה בחווה בתל אביב: לכבוד ראש השנה יתקיים בחווה בתל אביב סיור סיפור- נעקוב אחרי הסיפור של המכשף שגנב את סמלי החג, נגלה איך נוצר דבש, נלמד לתקוע בשופר, ועוד הרבה הפתעות…

אז מה תעשו בראש השנה בחווה בתל אביב?

השנה החדשה בפתח אנו מקווים לשנה מתוקה ושמחה אך משהו השתבש.  מכשף נורא גנב את סמלי החג. בואו ועזרו לנו להציל את השנה החדשה במסע בעקבות סמלי החג.

אירועי ראש השנה בחווה בתל אביב
אירועי ראש השנה בחווה בתל אביב

עפיפונים וכוכבים לשנה החדשה

מתחילים את השנה בחוויה מיוחדת – קמפינג משפחתי ופעילויות לילדים בראש השנה בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים עם הירח הראשון של השנה החדשה.

בחניוני הלילה יחכו לכם בראש השנה פעילויות מהנות, בריכות שכשוך ומתקני שעשועים, בישול בשטח והמון חוויות שאפשר לחוות רק בלילה. אתם מביאים את האוהל המשפחתי ובמקום מספקים חוויה מושלמת לתחילת השנה – לינה משפחתית הכוללת פעילויות לילדים ללא תשלום בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים. למחרת מתעוררים בחיק הטבע, לחוש ראשונים את יופיו ורעננותו, ליהנות מטיול נעים לפני שחוזרים הביתה עם טעם שיישאר אתכם לאורך השנה.

חניון לילה תל ערד, קמפינג בדרום, חניוני לילה ליד ערד

רק היום ובחינם: ליל המדענים

מחפשים פעילויות בחינם לילדים? השנה תתקיים פעילות ליל המדענים בסימן האנושות בשנת 2050 עם מגוון גדול של סדנאות, הרצאות לילדים ולמבוגרים, פעילויות שונות, מופעים, הדגמות מדעיות ועוד המון הפתעות. 

במסגרת אירועי ליל המדענים 2017 תוכלו לבקר ולהנות החל משעות הערב במוזיאוני המדע ומוסדות מחקר שיקיימו פעילויות מדע לילדים, סדנאות מדע לכל המשפחה בחינם, מפגשים עם מדענים ומדעניות, סיורים במעבדות, הופעות, ניסויים, וסדנאות חווייתיות לכל המשפחה. הפעילויות מותאמות למגוון גילאים והכניסה ללא תשלום והם יתקיימו במוזיאון המדע בירושלים, במוזיאון המדע בחיפה, בפארק קרסו למדע, באוניברסיטאות של תל אביב, חיפה וירושלים, מכון ויצמן למדע, אוניברסיטת בר אילן, SCE באשדוד ובבאר שבע, מכללת אורנים, מיגל מכון המחקר בגליל, מכללת אלקאסמי, המרכז הבינתחומי הרצליה, האוניברסיטה הפתוחה, המכון וחקר ימים ואגמים אילת.
ליל המדענים 2017
ליל המדענים 2017

פסטיבל הדלעת 053-9382450

פעילויות לילדים וקטיף עצמי בקטופותי: שנת לימודים חדשה התחילה ואיתה מתקרבים גם החגים. בואו להנות מתחילת השנה החדשה ומהחגים בקטיף עצמי בקטופותי- חויה טעימה ועשירה מחקלאות ארצינו, משולבת בהסברים מקצועים, וטעימות ללא הגבלה, של פירות וירקות, יחד עם פעילויות לילדים ואטרקציות שונות.
חדש! הפנינג דלעות
השנה בנוסף לקטיף העצמי ושלל הפעילויות לילדים בקטופותי, יפתח במקום הפנינג דלעות: בנוסף לקטיף, קטופותי מזמין את המשפחות לחוויה ייחודית- יריד דלעות הכולל תערוכה צבעונית של דלעות מסוגים שונים, צילום מגנט אישי או משפחתי עם ערימת דלעות, טעימת מעדן דלעת, פינת יצירה וכמובן קטיף של הפירות והירקות הטעימים של קטופותי.
לפרטים:  053-9382450

קטיף עצמי בראש השנה
הפנינג דלעות בקטופותי

איך עושה דינוזאור? 053-9382462

חוגגים את ראש השנה בצפון עם אטרקציה חדשה לילדים בגן גורו – מבוך הדינוזאורים – גן גו יורה האטרקציה החדשה המצטרפת אל שאר האטרקציות לילדים בגן גורו שבעמק המעיינות.

בפארק האוסטרלי של הגן גורו, ישיקו בראש השנה את האטרקציה החדשה של הפארק מבוך הדינוזאורים- גן גו יורה. בראש השנה תשע”ח (22 בספטמבר, א׳ ראש השנה, יום שישי), יושק בפארק אתר דינוזאורים קבוע, אשר ימוקם במבוך הצמחייה הוותיק וייקרא גן גו יורה.

פארק היורה: המבקרים במהלך ראש השנה בצפון יכולו לבקר בגן גורו בין שבילי מבוך הדינוזאורים החדש, בו מסתתרים דינוזאורים בעלי כושר תנועה וקול שהמבקרים ינסו לגלותם בין השאר בעזרת הקולות שהם משמיעים. אחדים מהדינוזאורים אפילו מדברים ומספרים בשפה יומיומית, בהומור ובחרוזים על עצמם לעומת הדינוזאורים האחרים במבוך.

הדינוזאורים של גן גו יורה לא ייעלמו מהעולם כפי שנעלמו הדינוזאורים האמיתיים. הם מתוכננים להישאר בפארק גם אחרי החגים ולהעשיר את חווית הביקור בגן גורו, עם שלטי הסבר ומתקני הפעלה אינטראקטיבים נוספים הקשורים לעולם הדינוזאורים המחכים למבקרים ברחבי המבוך. לפרטים:  053-9382462

אטרקציות לילדים בצפון, גן גורו, מבוך הדינוזאורים
מבוך הדינוזאורים החדש בגן גורו. צילומים: נדב כפיר

 

לכל אירועי ראש השנה

איפה מבלים עם הילדים בחג? מבוך של דינוזאורים? מפריחים עפיפונים לשנה החדשה? פוגשים את מלכת הדבורים בתל אביב? אז איפה מבלים עם הילדים בראש השנה? קבלו את מדריך אירועי ראש השנה תשע”ח שיוציא אתכם למסלולי טיול חגיגיים, ימתיק לכם את השנה בפסטיבל שכולו דבש ויעזור לכם למצוא פעילויות לילדים מיוחדות לראש השנה במרכזי המבקרים ובאטרקציות לילדים.

פסטיבל הדבש
פסטיבל הדבש

 

אין תגובות

השאר תגובה