פארק קרסו למדע בבאר שבע

פארק קרסו למדע
פעילויות לילדים בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו למדע.

פארק קרסו למדע בבאר שבע הוא מוזיאון חווייתי למדע וטכנולוגיה בשילוב גן מדעי המזמין הורים וילדים לפעילות פנאי חווייתית המשלבת ערכים תרבותיים וחינוכיים.

אתם מוזמנים להגיע עם כל המשפחה לחוויה של יום שלם ולהכיר מזוויות חדשות לחלוטין מגוון נושאים בתחומי המדע וטכנולוגיה. במהלך הביקור במקום ייפתח בפניכם שער לעולם מרתק של מדע וטכנולוגיה המסקרן ילדים ומבוגרים כאחד. הפארק מאפשר למבקרים לחוות, תוך משחק, הנאה והתנסות את תהליך המחקר המדעי, מרגע הגילוי ועד היישום שלו.

פארק קרסו למדע

פארק קרסו למדע מציע לילדים ומבוגרים, פעילות מאתגרת, מהנה ואינטראקטיבית. הפארק מכיל 10 תערוכות אינטרקטיביות, גן משחקי מדע ענק ומזרקה חווייתית אשר ממחישים ומציגים מגוון רחב של נושאים מדעיים דרך זוויות ייחודיות תוך שהן עומדים על הקשר הישיר לחיי היומיום שלנו.

לפרטים: 053-7106968

 

עפים עם המדע בפארק קרסו
עפים עם המדע בפארק קרסו

הילדים יכולים להתנסות ולחוות את נפלאות המדע ולהגיע לתובנות, דבר אשר הופך את המוזיאון לאתר נפלא עבור ילדים ומבוגרים יחד ללמוד על העולם בו הם חיים. בין נושאי התערוכות השונות תוכלו למצוא: קול ושמע, צופן החיים, גרעין המדע, תקשורת עולמו של צ’יפ ותערוכות מתחלפות.

פעילויות לילדים בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו למדע.
פעילויות לילדים בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו למדע.

 

 

פארק קרסו למדע מציג את תערוכת המייקרים:

שהמיקרים הם אנשים שיודעים להכין כמעט הכל בעצמם… מי הם המייקרים? תערוכה חדשה בפארק המדע מציגה את מהפכת המייקרים, מהפכה עולמית ההופכת את הצרכן ליצרן. צריכים מוצר כלשהו? למה שלא תיצרו אותו בדיוק כמו שדמיינתם אותו במקום לקנות משהו מוכן?

בתערוכת המייקרים הילדים ילמדו איך ממציאים ובונים מוצרים שונים בטכניקות שונות החל מחומרים ממוחזרים וכלי עבודה מסורתיים כמו פטיש ומסמר ועד מדפסות תלת מימד משוכללות.

למידע נוסף על התערוכה: 053-7106968

פעילויות לכל המשפחה ושלל אטרקציות לילדים בפארק

בפארק תוכלו להנות מתערוכות ומיצגים בנושאי מדע וטכנולוגיה כדוגמת תקשורת, גנטיקה, מיקרו אלקטרוניקה, גרעין, אור וראייה ותערוכות נוספות המתפרסות על פני 10 אולמות התצוגה וגלריות.

בתערוכות תמצאו מייצגים אינטראקטיביים העוסקים בתחומי המדע ומעוצבים כמשחקים מעוררי מחשבה אשר מטרתם לגרות את הדמיון של המבקרים. כפעילות משלימה למגוון התערוכות מזמין פארק קרסו למדע את המבקרים להשתתף בהדגמות וניסויים מדעיים, המתקיימים במעבדות הפארק בליווי מדריכים.

הסרט חולמים לעוף בתלת מימד בפארק קרסו למדע.
הסרט חולמים לעוף בתלת מימד בפארק קרסו למדע.
גן המדע בשטח הפארק נמצא גן המדע הכולל עשרות מיצגים דינמיים בהם הילדים יכולים ללמוד תוך כדי משחק והנאה עקרונות מדעיים ומזרקה אינטראקטיבית המופעלת על ידי המשתתפים.
למידע נוסף: 053-7106968

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106968 science-park@rashi.org.il כל המשפחה הדרכה, מזנון ימים א' – ד' ושבת בין השעות 09:00-17:00, ימי חמישי 09:00-20:00, ימי שישי 09:00-14:00 בתשלום

מחירים

ילדים עד גיל 5 ללא עלות. מעל גיל 5- 59 ש"ח. ילד תושב באר שבע: 45 ש"ח מבוגר: 79 ₪ | מבוגר תושב באר שבע: 48 ₪
פארק קרסו למדע ותערוכת הממותה האחרונה karaso

איך מגיעים?

דרום, רחוב העצמאות 79, באר שבע הפארק נמצא בעיר העתיקה של באר שבע כל השנה

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה