מוזיאון הקרטון מעין צבי חוף הכרמל: סדנאות ויצירה לכל המשפחה

מוזיאון הקרטון מעיין צבי

מוזיאון הקרטון במעין צבי והסטודיו לעיצוב בקרטון של האומנית אליאן לולה קצ’קה הוא מקום מיוחד וסוד של המקומיים שאתם חייבים להכיר, חווייה משפחתית של יצירה אקולוגית. ותראו את הסרטון שהכנו.

מוזיאון הקרטון במעין צבי

במוזיאון ניתן להגיע לביקור בתיאום מראש ולהתרשם מהעבודות המיוחדות כולל פסנתר כנף ופסלים ורהיטים מיוחדים ויצירתיים שקשה להאמין שהם עשויים מקרטון. בנוסף מתקיימים בסטודיו של המוזיאון מפגשים וסדנאות קרטון לקבוצות ומשפחות וניתן גם לרכוש קיטים של יצירה בקרטון או עבודות מוכנות.

אליאן לולה קצ’קה היא אמנית ויוצרת ילידת אורוגוואי, המפסלת ובונה בסוגים שונים של קרטון, מגוון יצירות ומוצרים שימושיים, פסלים, רהיטים, תפאורות, קיטים של בתי בובות, והיא גם היוצרת של מדבקות spread love project של תמרורי עצור עם סימן הלב המפורסמים שבטח כבר נתקלתם בהם.

מוזיאון הקרטון מעין צבי
ראיתם פעם פסנתר כנף בגודל 1:1 מקרטון? (הפסנתר יצא לסיבוב הופעות רחוב ויחזור אחרי יום העצמאות)

מוצרים ורהיטים מעוצבים מקרטון

כל המוצרים של הסטודיו לקרטון הם אקולוגיים וניתנים למיחזור, מיוצרים מ-100% קרטון, ידידותי לסביבה, חזק ועמיד. המבטיח שעות ארוכות של משחק וכיף.

המוצרים קלים במשקל, נשלחים בדואר באופן קומפקטי ופשוטים מאוד להרכבה, המוצרים האקולוגיים של קרטון סטודיו תומכים בהתפתחות היצירתיות והדמיון של ילדים וילדות, תוך כדי שמירה על הסביבה וכיבוד כדור הארץ.

סדנת יצירה בקרטון
סדנת יצירה בקרטון לגילאי 6 ומעלה

סדנאות קרטון וקורסים במוזיאון הקרטון

במהלך הסדנאות בסטודיו, המשתתפים יגלו את העולם היצירתי של הקרטון. הסדנאות מותאמים לגילאים שונים לקבוצות ומשפחות בהם תוכלו ליצור ולשחק,

במוזיאון מתקיימות מדי פעם מגוון סדנאות הורה וילד/ה בדרך כלל בימי שישי, בחופשות ובחגים שנותנות השראה, עשייה ומפתחות את החשיבה היצירתית.

 

🎬 לצפייה בסרטון קצר שהכנו על המוזיאון לחצו כאן…

לפרטים נוספים:

טלפון מוזיאון הקרטון: 053-7788850

ווייז: אזור תעשיה  מעיין צבי

או באתר: www.bycartonstudio.com

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7788850 כל המשפחה בתיאום מראש: 053-7788850 בתשלום

איך מגיעים?

אזור התעשייה מעיין צבי כל השנה

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה