סרף פארק תל אביב surf park tlv: בקרוב….

סרף פארק תל אביב, Wavegarden
צילום: VincenteRomero Wavegarden-AlaiaBay ,

בימים אלו מוקמת ליד פארק דרום בתל אביב אטרקציה חדשה ומבטיחה, בריכת גלים ענקית לגלישה שתקרא סרף פארק תל אביב.

אחרי אוסטרליה, אנגליה, שווייץ ודרום קוריאה מגיעה לישראל לגונת גלישת הגלים הגדולה של wavegarden המתמחה בהקמת בריכות גלים ענקיות לאימוני גלישת גלים ומקימה בימים אלו עוד עשרות בריכות גלישה ברחבי העולם.

סרף פארק תל אביב

על פי התכניות תוקם כאן בישראל ליד פארק דרום, בריכה לגלישת גלים המדמה גלים של אוקיינוס, עם עשרות סוגים שונים של גלים להנאה, ללימודי גלישה לכל הגילאים ולאימון ותחרויות של גולשים מקצועיים.

סרף פארק תל אביב
בקרוב בתל אביב? בריכת הגלישה הגדולה של סרף פארק כמו בשוויץ. צילום: Enzo Cavallini-Wavegarden, AlaiaBay

היזמים של הפרויקט מביאים לארץ את לגונת הגלישה המלאכותית הגדולה באירופה שמסוגלת ליצור בין 300 ל-1,000 גלים בשעה עם 25 סוגים שונים של גלים המתאימה לגולשים בכל הרמות, החל ממתחילים בתחילת דרכם על הבורד ועד גולשים מקצועיים.

הלגונה בתל אביב מיועדת לשמש כיעד גלישה ברמה בינלאומית שיספק חווית גלישה לגולשים בלי תלות במזג האוויר, ברוחות ובגובה הגלים בים.

סרף פארק תל אביב, בריכת הגלישה בתל אביב
בקרוב בתל אביב… צילומים: Wavegarden

 

אז מה זה סרף פארק?

הסרף פארק שייפתח בקרוב בארץ הוא בעצם בריכה ענקית בצורה מניפה (או לגונה בשפת הגולשים) שבמרכזה מתקן ענק שמייצר את הגלים בטכנולוגיה מיוחדת ואקולוגית ונשלט על ידי מערכת מרכזית ששולטת על גובה הגלים והתדירות שלהם.

בסרף פארק התל אביבי יחכו לגולשים ארבעה אזורי גלישה היכולים לשמש עד 100 גולשים במקביל וללא צפיפות עם גלים היכולים להגיע עד גובה של מטר וחצי!

בבריכת הגלישה תוכלו לבחור בין ארבע רמות גלישה כאשר בכל שעת גלישה יתנסה הגולש לפחות בשלושה סוגי גלים שונים לאימון ושיפור יכולת הגלישה.

 

איך עובדת בריכת גלים לגלישה?

סרטון הסבר קצר על בריכות הגלים:

משני צידי הלגונה יפעלו בפארק קבוצות לימוד עם מדריכים מקצועיים ותפעל במקום גם חנות מקצועית להשכרה ומכירה של גלשנים, חליפות גלישה וציוד גלישה.

סביב הפארקים בעולם יש מתחם צ’יל מחול ים עם כסאות נוח ומקומות לצפייה שבו הגולשים והגולשות יכולים לשבת ולהנות מהביצועים של הגולשים האחרים בבריכה. אאנחנו כבר סקרנים לראות את התוצאה הסופית כי זאת נשמעת כמו אחת האטרקציות המבטיחות של תל אביב.

הגלישה בסרף פארק מאפשרת לכל גולש או גולשת לשפר את יכולות הגלישה שלו בהתאם ליכולות הגלישה האישיות שלו, בצורה בטוחה וללא צפיפות.

 

רוצים כבר להזמין מקום על הגלים? רוצים לדעת ראשונים כשהפארק ייפתח? הרשמו מכאן לאתר ונשמח לעדכן אתכם לקראת הפתיחה…

לפרטים נוספים ועדכונים באתר של הפארק www.srfparktlv.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה המקום עדיין בשלבי הקמה ולא פתוח בתשלום ובתיאום מראש בלבד

מחירים

טרם נקבע טרם נקבע

איך מגיעים?

פארק דרום תל אביב כל השנה

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה