חוף קלמה וילג’ בכנרת Calma village

חוף קלמה וילג' בכנרת, חוף מומלץ בכנרת
בקרוב... חוף קלמה וילג'

תכירו את חוף קלמה וילג’ בכנרת (Calma village) חוף חדש ומקסים שהוכרז בימים אלה וייפתח בעונת הרחצה הבאה לקהל הרחב לכניסה יומית וללינת גלמפינג ברזורט מיוחד של אוהלים ממוזגים שייפתח בהמשך. 

מדובר על רצועת חוף מיוחדת ונסתרת בצד המערבי של הכנרת שבחדשים האחרונים הקימו בה בהשקעה רבה חוף אקולוגי באווירת צ’יל מיוחדת עם ווייב של ארצות רחוקות אבל זה ממש כאן אצלנו בכנרת.

חוף קלמה וילג’ בכנרת: בקרוב…

אז מה כל כך מיוחד בחוף החדש? תשכחו מכל מה שזכרתם על הכנרת… מדובר על חוף מוצל בין העצים עם ערסלים לבנים, נדנדת ענק מעל המים (הצעת נישואין מישהו?…) דק צף עם שמשיות לבנות ושיכשוכית מרושתת מעל מי הכנרת, פופים לבנים מול האגם ופינות זולה בהשראה מרוקאית. בחוף יפעלו גם שירותי הצלה שיהיו פעילים בעונת הרחצה ובשעות הפעילות ותפתח גם מסעדה ובר לאורחי החוף.

קלמה וילג' גלמפינג בכנרת
קלמה וילג’ מתחם הבריכה הצפה בכנרת

גלמפינג קלמה ריזורט calma resort

לקראת האביב ועונת הרחצה הבאה ייפתח בחוף גם מתחם גדול של גלמפינג עם אוהלים ממוזגים בקרבת הכנרת שמתאימים לזוגות, משפחות וקבוצות. הגלמפינג החדש ייקרא קלמה ריזורט וההזמנות ללינה בגלמפינג יתחילו להתקבל בקרוב. בחוף לא תהיה אפשרות בשלב זה להקים אוהלים לקמפינג עצמאי או חניית קרוואנים.

 

חוף צ’יל אאוט בכנרת (סליחה קלמה..)

מחפשים חוף באווירה מיוחדת בכנרת? תכירו את החוף שהולך להיות הכי חם בכנרת בעונה הבאה – מדובר על חוף רחצה שאנחנו עוד לא ראינו בארץ. קצת מזכיר את החופים בפלפונז ביוון, אולי את חוף מנאו נעורים. אמנם לא מדובר על חוף שקט, בחוף תושמע מוזיקה של החוף אבל לא תתאפשר הכנסת מערכות קריוקי, הגברה או מנגלים ונרגילות לחוף.

הערסל הזה שמור... חוף קלמה בכנרת
הערסל הזה שמור… חוף קלמה בכנרת

חוף ידידותי לילדים ומשפחות

בדומה לקלמה ריזורט שפעל ב-3 השנים האחרונות בחוף חוקוק גם כאן החוף יהיה ידידותי לילדים ולמשפחות הן מבחינת היחס של הצוות במקום והן מבחינת התשתיות והאטרקציות בחוף. ניתן יהיה לשכור במקום סאפ, קייקים, סירות לשייט עצמאי ועוד אטרקציות ימיות.

חוף קלמה וילאג'
אין דברים כאלה…

חוף לאירועים, מסיבות ואירועי חברה וימי גיבוש

במהלך השנה, יתאפשר לקיים בחוף ימי גיבוש לחברות וארגונים, אירועים פרטיים וחתונות בתיאום מראש.
לפרטים: 053-6585201

עלות הכניסה לחוף קלמה

הכניסה לחוף קלמה תהיה חופשית ברגל. התשלום יהיה על חניה בלבד כמו במרבית החופים בכנרת על פי תעריף איגוד ערים כנרת שעומד כיוןם על 5.9 ש”ח לשעה ומקסימום 50 ש”ח ליום (נכון לנובמבר 2022 – המחירים עשויים להשתנות בעונה הבאה בכל הארץ)

 

חוף קלמה וילג’

צפון מערב הכנרת – כביש 90
הפתיחה: באביב 2023

 

לפרטים נוספים לקראת הפתיחה של החוף החדש: www.calma-resort.com

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-6585201 החוף עדיין לא נפתח - רוצים להתעדכן כשהחוף ייפתח? הרשמו לאתר ונשמח לעדכן אותכם. חינם

מחירים

כניסה חופשית כניסה רגלית חופשית | תשלום רק על חניה לפי מקום פנוי.

איך מגיעים?

צפון, כנרת החוף המערבי עוברים את טבריה לכיוון צפון, עוברים את חוף בורה בורה ומיד אחרי הכניסה לymaca וחוף הכנסיה הרוסית מצד ימין. שימו לב - אין פניה למגיעים מצפון! יש לנסוע דרומה עד כיכר בורה בורה ולחזור צפונה. אביב, סתיו, קיץ

מה באזור?

אין תגובות

השאר תגובה