סיור גרפיטי בתל אביב: בי תל אביב טורס

העיר תל אביב נחשבת לכוכב עולה בסצינת הגרפיטי הבינלאומית. חברת בי תל אביב טורס מציעה סיור בו משוטטים בין הרחובות הצדדיים בעקבות תופעה אורבנית צבעונית זו. יחד נבחן את היצירות הגרפיטי ואמנות הרחוב המוצלחות ביותר המכסות את קירות המרחב הציבורי.

בואו ללמוד על ההיסטוריה של גרפיטי, לדון בהשלכות הפסיכולוגיות והכלכליות של אמנות רחוב, ולהכיר את מגוון הסגנונות של צורת אמנות זו המתפתחת תמיד, אך עדיין נשארת חלק חבוי מחיי היום-יום של כולנו.

טלפון: 053-9382459

>> להזמנת סיורים לחצו כאן…

 

החברה מציעה שני סיור גרפיטי בתל אביב:

 

סיור גרפיטי ואמנות רחוב בנחלת בנימין 

שכונת נחלת בנימין והמדרחוב במרכזה, היא השכונה היחידה בארץ התומכת בצורה מוכרזת ופעילה באמני גרפיטי מקומיים, מספקת להם צבע וכלי עבודה ואף מייעדת קירות ליצירות גרפיטי. בסיור נכיר יצירות של מיטב אמני הרחוב הפועלים כיום בתל אביב, ויינתן דגש מיוחד על טרנד ישראלי לוהט – שירת רחוב.

נקודת מפגש: המלביה- גדרה 28
משך הסיור: כשעה וחצי
ימים ושעות : שבת ב11:00

 

סיור גרפיטי ואמנות רחוב בפלורנטין

זה שנים רבות ששכונת פלורנטין מוכרת כמרכזה של סצינת הגרפיטי הישראלית לגאוות תושביה. לכאן מגיעים אמני גרפיטי צעירים על מנת להתאמן ולשכלל את עבודתם, וכאן מציגים אמנים מבוססים את יצירותיהם השלמות ביותר. בסיור נשוטט בצומת רחובות בו כמות הצבע לבדה תהמם אתכם וגם ברחוב שהוא גלריה שלמה של העבודות הגדולות, הצבעוניות והמורכבות ביותר של היוצרים התל אביבים.

נקודת מפגש: קפה מלכה – אליפלט 26
משך הסיור: כשעה וחצי
ימים ושעות: שישי ב11:00

טלפון: 053-9382459

>> להזמנת סיורים לחצו כאן…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382459 כל המשפחה שישי ושבת ב11:00 בתשלום

איך מגיעים?

מה באזור?

עוד בקטגוריה

תגובה אחת

  1. גלריה לאמנות שימושית ברחוב אברהם שטרן 4, פינת רחוב קורדוברו הינה גלריה מלאה בהומור ובחפצים אמנותיים ומקוריים – מתאימה לביקורי משפחות. ניתן להצטלם בגלריה עם כנפיים מצוירות. הגלריה עטופה בציור קיר מרהיב של האמנית אנה קוגן, שהזמינה את אמני הרחוב בשכונה צילמה אותם וציירה אותם. לעבודה קוראים “בתור לאמנות”.

השאר תגובה