מוזיאון המדע בירושלים ע”ש בלומפילד

תערוכת לאונרדו דה וינצ'י, מוזיאון המדע ירושלים, חופש גדול 2019
השאלות של לאונרדו - תערוכת לאונרדו דה וינצ'י במוזיאון המדע בירושלים | צילום: אבי חיון
השאלות של לאונרדו - תערוכת לאונרדו דה וינצ'י במוזיאון המדע בירושלים. צילום: אבי חיון

מוזיאון המדע בירושלים מזמין ילדים והורים ללמוד על מדע בדרך פשוטה ואטרקטיבית, דרך סיורים בתערוכות המוזיאון וצפיה והשתתפות בהדגמות מדעיות, בתיאטרון מדע ובסדנאות בניה. הפעילויות מתאימות לילדים מגיל 4 ומעלה.

במוזיאון המדע מוצגות תערוכות עם מוצגים אינטראקטיביים, המלווים במגוון של פעילויות לילדים כדוגמת התערוכה מדע זה כל הסיפור – תערוכת ספרי ילדים ישראליים המסבירה עקרונות מדעיים, באמצעות שילוב של איורים וטקסטים עם מוצגים מדעיים רלוונטיים לכל סיפור ותערוכות נוספות.

 

טלפון מוזיאון המדע: 053-9382657

 

על מוזיאון המדע בירושלים
הכל התחיל במעבדה של פרופ’ בשם פיטר הילמן, שבתחילת שנות ה-80 של המאה הקודמת, כינס קבוצה של אנשי אקדמיה סביב מטרה משותפת: להקים בית קבוע שיציג את המדע לקהל הרחב, לבני נוער וגם לילדים הקטנים.

מוזיאון המדע בירושלים הוא מוזיאון פעיל המלמד ומציג את הנושאים בדרך מרתקת וחווייתית, מותר וצריך לגעת במוצגים ואף שומרת לא תנזוף בכם ובילדים אם נגעתם או הזזתם משהו.

מומלץ להתכונן לביקור לפני שמגיעים אל מוזיאון המדע בירושלים בעזרת אתר האינטרנט של המוזיאון, או במודיעין שבכניסה, ולבחור עם הילדים תערוכות ומוצגים מסקרנים, לתכנן סיור בין תערוכות הקבע והתערוכות המתחלפות שלא תפספסו כלום.

 

פעילות לילדים בשבת, מוזיאון המדע בירושלים
הדגמות מדעיות, ניסויים וסדנאות בנייה | צילום: יעל אילן, מוזיאון המדע בירושלים

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382657 3-6, 6-12, כל המשפחה בתשלום

איך מגיעים?

ירושלים, רח' רופין, האוניברסיטה העברית, גבעת רם, ירושלים המוזיאון נמצא בשדרת המוזיאונים סמוך לאוניברסיטה העברית בגבעת-רם - ירושלים. מתל-אביב - בכניסה לעיר פונים ימינה לשדרות הרצל, ברמזור אחרי בתי-המלון לפנות שמאלה לרח' וולפסון. בפנייה הראשונה ימינה לכיוון האוניברסיטה ובכיכר שמאלה. המוזיאון משמאלכם. כל השנה

אירועים ופעילויות

תאריך שעה שם הפעילות

מה באזור?

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה