מתנות לילדים לראש השנה 2018

ספיקר קייס מבית יולו. צילום: יחצ חו"ל

מחפשים מתנות לילדים לראש השנה 2018? משחקים חדשים לתרגול מיומניות חברתיות, משחקים במבצעים מיוחדים ברשת טויס אר אס, ספרים חדשים, מוצרים מיוחדים ברשת yolo ועוד

 

חדש: מדריכי נסיעות ניידים לטיולים

חורשים את המדינה לאורכה ולרוחבה וכל מה שהילדים זוכרים בסוף זה את הארטיק בקיוסק? תכירו את פספורטו ישראל:
קונספט חדשני של מדריכי נסיעות למשפחה המטיילת בישראל. במטוס, במלון, בצימר או ברכב – חודשי הקיץ וחופשות החגים הם תקופת הטיולים הרשמית של המשפחה הישראלית.  “אמא משעמם לי” והורים עם עצבים מרוטים הם נחלת הכלל.

פספורטו מבית FamilyOnBoard, קונספט חדש של מדריכי נסיעות למשפחה המטיילת, הופך זמן אבוד לחוויה מעשירה ומהנה לילדים ולא פחות חשוב מכך- שקטה להורים.

FamilyOnBoard  הוציאה לאור בימים אלה את פספורטו ישראל בעברית ובאנגלית- ערכת משחק רב גילאית שהושקה לרגל 70 שנות עצמאות לישראל. בניית התכנים נעשתה בשיתוף עם משרד התיירות הישראלי במטרה להעשיר את המשתתפים בתכנים איכותיים ומגוונים על ישראל, כגון: ידע כללי, ספורט, היסטוריה, מסורת לאומית, תרבות, אישים, ערים ועוד…
לפספורטו ישראל הושקה גם גרסה באנגלית שיכולה לשמש מתנה נהדרת עבור משפחות מחו”ל המתיירות בישראל.
ערכת פספורטו ישראל מכילה 5 משחקים במארז אחד:

  1. טריוויה – בשונה מכרטיסי טריוויה רגילים עם תשובה מורחבת בגב כל כרטיס, מעין מיני אנציקלופדיה לילדים בתחומים ידע מגוונים.
  2. חמישיות – על משקל “רביעיות”. המשחק מכיל 9 סדרות של חמישיות

וגם מגוון משחקים עבור המשתתפים הקטנים שעוד לא יודעים לקרוא ומעוניינים להשתתף במשחק:

  1. פאזל – 35 חלקים מודפסים דו צדדית להרכבה של 2 איורים מקסימים
  2. מפה + מדבקות – להכרת גבולות המדינה ושכנותיה
  3. משחקים – בגב המפה, לשיפור המוטוריקה העדינה, כגון: “מצא את ההבדלים”, “חבר בין הנקודות”  , צביעה ועוד.

הערכה מתאימה לגילאי 4-12. מחיר: 79.99 ₪
ניתן להשיג את פספורטו ישראל בעברית ובאנגלית, ברשתות סטימצקי וצומת ספרים, בחנויות צעצועים, מתנות, מוזיאונים, מלונות ובמרמלדה און ליין- לחצו כאן…

ערכת פספורטו ישראל
ישראטויס בסדרת משחקים חדשה

חברת ישראטויס משיקה סדרה של משחקים חדשים לתרגול מיומניות חברתיות ולמידה באמצעות חווית המשחק. סדרת המשחקים מאפשרת להשיג מטרות רגשיות, חברתיות ולימודיות תוך שמירה על חוויית המשחק וההנאה של המשתתפים.

משחקי רגשות: משחק זכרון, משחק לוטו, משחק התאמה

סדרת משחקים העוסקת ברגשות, מעודדת שיח רגשי בקרב הילדים ומסייעת לנו להבין את עולמם הפנימי. מסייעת לכל משתתף להבין ולגלות את רגשות האחר. המשחק הוא הזדמנות נפלאה לפתח שיחה עם הילדים. במה נפלאה לשיפור ההבעה והתקשורת.

הכרטיסים בנויים משני חלקים- באחד תמונה של רגש ובחלקו השני שם הרגש.

בסדרה 3 משחקים קלאסיים שונים: לוטו, זכרון והתאמה. מפתחים את התפיסה החזותית, מעשירים את השפה, מרחיבים את אוצר המילים הרגשי, ומשפרים את יכולת הבעת הרגשות.

מחיר כל אחד ממשחקי הסדרה: 39.90 ₪

צורות בכמויות-  משחק לפיתוח התפיסה החזותית והמרחבית, קורדינאציה ומוטוריקה עדינה

משחילים צורות הנדסיות בצבעים שונים על מעמד פלסטיק איכותי הכולל מספר קנים צבעוניים. הערכה כוללת 20 כרטיסי דגם ו- 64 צורות הנדסיות בצבעים שונים. הילדים מוזמנים ליצור בהתאמה לדוגמאות על הכרטיסיות או כיד הדמיון. כך הם לומדים כמויות צבעים וצורות, בחוויה נעימה וצבעונית.

המשחק מפתח את התפיסה החזותית והמרחבית ומפתח את המוטוריקה העדינה. מפתח את היכולת של הפיכת תמונה דו מימדית לתלת מימדית. מאפשר לימוד מערכת הצירים: קווי אורך וקווי רוחב.

מחיר: 49.90 ₪

סדרת פאזלים בערכת מזוודה המותאמת לנשיאה גם מחוץ לבית

פאזל רצפה קלאסי ואיכותי, עם ציורים מקוריים בנושאים חוייתים ולימודיים. כל אחד מחלקי הפאזל עבה ומצופה למינציה. הילדים מוזמנים ללמוד כבר עם הפאזל הראשון שלהם נושאים מגוונים בינהם: המשפחה שלי, מפת העולם, זהירות בדרכים.

סדרה נוספת של פאזלים חוויתיים בערכת מזוודה: בגן המשחקים, חוות החיות, הכבאים, תיבת נח, בגן המשחקים, ארמון הנסיכות.

מחיר 29.90 ₪

להשיג בחנויות וברשתות המשחקים

זיכרון רגשות ישראטויס
זיכרון רגשות ישראטויס

 

טויס אר אס מציעה מתנות לחג לילדים- עד 50% הנחה

לרגל השנה החדשה, רשת טויס אר אס מציעה מגוון ענק של משחקים פופולרים לילדים בכל הגילאים המתאימים כמתנת חג מושקעת ומלאת אהבה ובמחיר לכל כיס.

בין המשחקים שמציעה טויס אר אס לחג ניתן למצוא:

אייר הוגס: בלעדי בטויס אר אס- ליין צעצועים הכולל מטוסים, הליקופטרים, טילים ומכוניות,  המיוצרים על ידי ספין מאסטר שבקנדה, ומופעלים על ידי חיישנים הנמצאים בבסיס הצעצוע, מזהים את כף היד, ממריאים וזזים לפי תנועת כף היד. לגילאי 8 ומעלה ובעל פוטנציאל התמכרות גם בקרב מבוגרים! 

מטבח מאיר ומשמיע צלילים: מטבח מאובזר, מתקפל למזוודה, קל ונוח לנשיאה במידות 42X25X65.5 ס”מ. לגילאי 3 עד 5 שנים.

ברבי: מבחר בובות ברבי הכולל שלוש בובות ברבי, כאשר כל אחת מתאפיינת בסגנון אופנה משלה הכולל שרשרת ונעליים.

בובת נלה מהסדרה האהובה “נלה הנסיכה האבירה”: בלעדי בטויס אר אס.  גובה 15 סמ עם שיער אמיתי ואביזרים לסירוק ולמשחק. נלה היא גיבורה עם אב כהה עור ואם לבנת עור שיוצאת להרפתקאות יחד עם חד הקרן שלה.

ערכת לגו LEGO CREATOR: הערכה כוללת 3 דגמים לבניה (102 חלקים) מהם ניתן לבנות: אניה, מסוק ומטוס. מעולה לפיתוח הדימיון. לגילאי  6-12

קורקינט מתקפל במגוון צבעים: מתוצרת חברת Avigo – החברה המובילה בעולם ליצור קורקינטים. עשוי מאלומיניום למקסימום ביצועים והנאה. לגילאי 5-12

דמות כלבלב חילוץ מפרץ ההרפתקאות: דמויות ששת הכלבלבים המתוקים מהסדרה האהובה “מפרץ ההרפתקאות” שהם יחידת החילוץ של העיר, וייעודם לצאת למשימות שונות ולפתור בעיות. לגילאי 4-10.

סט בייבלייד: הלהיט שכבש את עולם הילדים. מגיע עם ערכת שיגור .

 

מחירי מבצע (בתוקף החל מה 30.8 ועד ה 19.9.18):

  • ברבי- 19 ₪ במקום 34.90 ₪
  • מטבח משמיע צלילים המתקפל למזוודה-59.90 שח  במקום 119.90 שח
  • ערכת לגו קריאטור-39.90 שח במקום 69.90 שח
  • סט בייבלייד- מחיר 49.90 שח במקום 99.90 שח
  • קורקינט מתקפל- 59.90 שח במקום 119.90 שח
  • דמויות כלבלבי מפרץ ההרפתקאות- 29.90 ₪  במקום 69.90 ₪
  • בובת נלה-  34.90  במקום 49.90 שח

להשיג ברשת טויס אר אס

טויס אר אס- בובות ברבי. צילום: אסף לוי
טויס אר אס- בובות ברבי. צילום: אסף לוי

 

ספרי קריאה ומתנה חדשים לשנה החדשה

שיר וסיפור לכל עת: 85 שירים וסיפורים לילדים מתוך האלבומים והמופעים של ‘מוסיקה אורגנית’, בעלי כריכה קשה ועיצוב מרהיב.
עורך ראשי, כתיבה ואיסוף חומרים: שאול גרוס | עיצוב: מעין עופר | איורים: Marja-Leena Montonen, אפרת (אשרת) ברונשטיין, הוצאה עצמית

ב”שיר וסיפור לכל עת” יש 85 שירים, סיפורים ודקלומים לילדים. אוסף היצירות עשיר, מוגש בעיצוב מרהיב ומתאים לכל ימות השנה. השירים (המלווים באקורדים ותווים) והסיפורים מאורגנים בחמישה שערים המקיפים נושאים רבים ומגוונים בחייו של הילד: סדר היום, עונות השנה, חגים, שירי ערש ועוד. לצד היצירות החדשות, מוגשות באוסף קלאסיקות אהובות וכאלו שנשכחו, כמו השיר “הציפור” מאת לאה גולדברג או הסיפור “גשמיאל שר המטר”, וכעת ניתן להיחשף אליהן מחדש. היצירות נבחרו ונוצרו על ידי חברי “מוסיקה אורגנית”: מוסיקאים, אמנים ואנשי חינוך שאוהבים ילדים ומבינים ילדים.
מוסיקה אורגנית הוא הרכב מוסיקלי שפונה לילדים דרך מופעים ואלבומים בגישה חדשה ושונה. השם “מוסיקה אורגנית” מעיד בעצם על תוכנו – מוסיקה אקוסטית בעיבודים עדינים ועוטפים, אווירה חלומית, חמימה ונאיבית הפוגשת את הילד במרכז ילדותו. חברי ההרכב מאמינים שהילדות היא זמן חשוב, אפילו מקודש, והם רוצים להעניק לילד “מזון” רגשי שיאפשר לו להישאר עטוף בילדות תמימה ושמורה.

לרכישה לחצו כאן…

שיר וסיפור לכל עת
שיר וסיפור לכל עת

 

סודהסטרים במהדורה מיוחדת לחגים

חברת סודהסטרים, מותג המים המוגזים המוביל בעולם, משיקה מהדורה חגיגית ומיוחדת לרגל חגי תשרי המתקרבים. המהדורה כוללת את בר המשקאות סודהסטרים SPIRIT, שלישיית בקבוקי חג, המאופיינים בקו עיצובי בסגנון “רטרו” המעוטרים באיחולים וברכות לרגל השנה החדשה וסירופ חדש במהדורה מוגבלת בטעם “תפוח בדבש”. המהדורה תימכר במחיר מיוחד.

חברת סודהסטרים הישראלית הפכה במרוצת השנים למותג המים המוגזים המוביל בעולם, המייצא בהצלחה רבה את מוצריו ל-46 מדינות מסביב לגלובוס. לקראת חגי ישראל ההולכים וקרבים, יצאה החברה במהלך חגיגי במיוחד והשיקה מהדורה מיוחדת של בר משקאות סודהסטרים SPIRIT, שלישיית בקבוקים מעוצבים ברוח החג וסירופ חדש במהדורה מוגבלת בטעם “תפוח בדבש” במחיר מיוחד של 289 ש”ח בלבד במקום 578 ש”ח.

בסודהסטרים מזכירים כי מעבר לפן העיצובי של הבקבוקים, הבקבוקים טומנים בחובם ערך סביבתי חשוב: כל בקבוק רב פעמי של סודהסטרים חוסך למשפחה הישראלית הממוצעת שימוש של 3,833 בקבוקי פלסטיק חד פעמיים על פני שלוש שנים. סודהסטרים מזמינה אותכם להצטרף למהפכה הסביבתית לעבור לבקבוקי סודהסטרים רב פעמיים, ובכך לשמור על סביבה נקייה יותר תוך צמצום השימוש בגורמי זיהום הפלסטיק והמיקרופלסטיק החד פעמיים שבכדור הארץ.

את המהדורה החגיגית ואת מגוון המוצרים ניתן להשיג במוקד המכירות של סודהסטרים ב- 9880*, באתר החברה ובחנויות נבחרות.

בקבוקי סודה סטרים במהדורה חגיגית
בקבוקי סודה סטרים במהדורה חגיגית
מבחר מתנות לראש השנה לילדים ברשת YOLO

רשת המתנות והציוד לבית הספר, מציגה מבחר מתנות לראש השנה לילדים, נכדים ולמארחים.

אוזניות- מגוון אוזניות רחב ומגוון אוזניות קמופלאג’ מתקפלות, אוזניות חתול מאירות ועוד. 99 ₪

ספיקר קייס- בצבעי הרשת ובעיצובים חדשים. 89 ₪

קופה חיסכון ינשוף- קופה שסופרת כסף בצורת ינשוף –  כל כסף שמכניסים לקופה נספר ונשמר ועוזר לעקוב אחר החסכונות. 84 ₪

מכונת מחקים – מכונת מחקים בצורת קולר מים שתרענן כל שולחן משחקים ולימודים. 49 ₪

רמקול של קסם- הרמקול שצריך רק להניח עליו את הפלאפון על מנת שיהפוך את המוזיקה שעל המכשיר להופעת ענק. לא דורש חיבור ווי פיי או BT, נטען עי כבל USB. 279 ₪

את מוצרי YOLO ניתן להשיג ב- 15 סניפי הרשת או באתר- לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה