נבחרו הילדים הירוקים לשנת2014שישדרו ברדיו99fm‏

נבחרו הילדים הירוקים לשנת2014 שישדרו ברדיו 99fm‏

לאחר שזכתה בפרס מיוחד על המיזם, איתרה תחנת הרדיו אקו99 FMילדים ירוקים חדשים, אשר ישתתפו דרך קבע במגזין הילדים ‘סבבה’

 
תחנת הרדיו ‘אקו99 FM’ממשיכה זו השנה השלישית בפרויקט המיוחד, ולאחרונה אותרו ‘הילדים הירוקים’ לשנת2014, אשר יצטרפו לקאסט שדרני התחנה.
אל גמר תחרות הילד הירוק של ‘סבבה’- מגזין הסביבה לילדים בהגשת בת שבע לפר, אשר נערך בשבת האחרונה, הגיעו לאולפני הרדיו שנים עשר מתמודדים. לאחר שקלול אלפי הודעותSMSשל המאזינים, ביחד עם דירוג השופטים מטעם מערכת הרדיו, נבחרו שני הילדים הירוקים החדשים של התוכנית לשנה זו: מיה קוגן, תלמידת כיתה ו’ בבית הספר תשרי בנתניה, ו-צוק לוינסון, תלמיד כיתה ו’ בבית הספר אוסישקין ברמת השרון.
 
המיזם זכה בשנת2012 בפרס הרשות השנייה על שם רחל פרימור לתחקיר עיתונאי בנושא חברתי.
 
כחלק מאג’נדת התחנה, השמה דגש על קידום נושאי איכות הסביבה, מקפיד הרדיו לטפח גם את דור הצעירים, במטרה לסייע לחינוך הילדים לשמירה על כדור הארץ. במסגרת מגזין הסביבה לילדים ‘סבבה’, החוגג בימים אלה את תכניתו ה-150 במספר ומשודר מדי שבת בבוקר, מועלת  הפינהילד ירוקבהשתתפות שני ילדים (בן ובת) מבתי ספר באזור השרון והמרכז, שהוסמכו על ידי משרד החינוך והגנת הסביבה לירוקים. בפינה משוחחים הילדים על נושאי סביבה שונים, המועברים להם בבתי הספר או כאלה שבחרו להעלות בעצמם. בשנה האחרונה עלו לשידור תלמידים מבית הספר ‘בני עטרות’ ובית הספר לב טוב בהרצליה.
 
‘סבבה’, כל שבת ב-08:00, באקו 99 FM.
 
 
בתמונה למעלה: הזוכים. צילום: יח"צ אקו99 FM.
 

אין תגובות

השאר תגובה