סופ”ש דבש – הכל בסגר!

סגר קורונה
לאן יוצאים אחרי הסגר?... | צילום: pexels

הכתבה בשיתוף לאומי

הקורונה כפתה עלינו הגבלות שלא היינו מורגלים בהן, ופגעה אנושות במגוון פעילויות החוץ עם הילדים. משחקיות, פארקי מים, קולנוע ואטרקציות נוספות, נסגרו לחלוטין. למרות הקשיים, אסור לוותר על ההנאה עם הילדים בסופ”ש, וחשוב לתת להם עדיין תחושה של הנאה מחופשת הקיץ שלהם. במאמר זה, נספק רעיונות לסופשבוע שלם עם הילדים שמלא בהנאות, למרות כל מגבלות התקופה.

 

בילוי בספארי ובאטרקציות באוויר הפתוח

הקורונה הובילה לשינוי משמעותי מאוד בשגרת החיים של כולם. לפתע פתאום, היומיום הפך להיות מלא בשיקולים של סיכונים להדבקה, ותכנון הטיולים המשפחתיים החל להתמקד סביב השאלה איפה יהיה הכי בטוח לכולם. כאשר מתכננים בילויים בחופשת הקיץ עם הילדים, כדי לאוורר אותם קצת ולשלוף אותם ממסכי הטלוויזיה והמחשבים, קשה מאוד למצוא אטרקציות פתוחות ובטוחות. אחת האטרקציות אשר כדאי מאוד לשקול בחיוב, היא בילוי בספארי. הספארי ברמת גן מציע שפע עצום של אטרקציות, כאשר הצורך בקרבה לאנשים אחרים הוא מינימלי. תוכלו לנסוע ברכב, ללכת בשבילים הארוכים והמרווחים בספארי, להביט על החיות השונות, וללמד את הילדים עליהן. העובדה שמדובר באטרקציה באוויר הפתוח, כאשר למעשה אין שום צורך להתקרב למדריכים או למטיילים אחרים, הופכת את הספארי לאטרקציה שאסור לוותר עליה בימים אלה.

 

הזמנת אוכל על פי בחירת הילדים ישירות הביתה

בילוי של סופ”ש בחופשת הקיץ לא יהיה שלם בלי ניחוח קולינארי. אמנם המאכלים אשר נחשבים מפנקים בעיני מבוגרים וילדים, יכולים להיות שונים לחלוטין, אבל עדיין יש כמה דברים שתמיד יעשו את העבודה. אם אתם חוששים ללכת עם המשפחה למסעדה, ולהסתכן בחשיפה לחולים וכניסה לבידוד, ניתן בהחלט לשקול להזמין אוכל ישירות הביתה. תוכלו אפילו לתת לילדים לנהל את ההזמנה, כולל בחירת המנה הרצויה ויצירת הקשר עם הספק. כדאי מאוד לבדוק לפני שמזמינים, האם אתם זכאים להטבות מסוימות, אשר יהפכו את הארוחה שלכם למשתלמת במיוחד. אתרי ההטבות והמועדונים השונים, מספקים מגוון עצום של הנחות במסעדות ובמשלוחים, שפשוט חבל לא לנצל. תוכלו אפילו לעשות שימוש ברשימת ההטבות וההנחות באתר כבסיס לבחירת הארוחה הבאה שלכם, ככלי לצמצום הוויכוח בין בני המשפחה וכאמצעי לחיסכון כספי משמעותי מאוד בתקופה זו.

 

יציאה לטיולים רגלית או באמצעות טרקטורונים

הקיץ הישראלי החם מקשה פעמים רבות על טיולים רגליים. למרות זאת, עדיין ניתן לנצל את ימי החופש כדי ללמוד להכיר את הארץ. כדאי מאוד לשקול לצאת לטיול טרקטורונים, שיחשוף אותכם ואת הילדים לחוויה מסעירה, מלאה עוצמת מנועים, טבע פראי ותחושת חופש. אם אינכם מעוניינים בטיול מסוג זה, ואתם מעדיפים טיול רגלי שקט ורגוע, כדאי מאוד לבדוק מסלולים כמו נחל חיווארים אשר מתאים מאוד לטיול בשעות הלילה הקרירות, או לנסות אפילו להצפין ולעלות על הר החרמון, אשר הופך להיות ירוק ופורח בימי הקיץ, ומכיל מספר מסלולי טיול עוצרי נשימה.

אין תגובות

השאר תגובה