סורגים שקופים לבטיחות בבית עם ילדים

מהפכה בעיצוב הבית- פתרון ישראלי חדשני – סורגים שקופים מעוצבים להגנה מפני פריצות ונפילות ילדים.
 
סורגים לבית הם ללא ספק אחד מאמצעי המיגון והבטיחות החשובים ביותר, אך רבים נמנעים מלהתקין אותם על מנת שלא לפגוע בחזות האסטטית של הבית. בזכות הפיתוח החדשני של חברת אל-סורג, כבר לא צריך לבחור בין בית מעוצב לבית מוגן ובטוח. סורגים שקופים ומעוצבים הינם פתרון איכותי ומעוצב אשר מבטיח הגנה מקסימאלית הן מפני נפילות ילדים והן מפני פריצות ומשתלב נפלא בכל בית. 
 
על פי נתוני ארגון ‘בטרם’ לבטיחות ילדים, כ-40% מהאשפוזים של ילדים בבתי חולים בגין תאונות הם כתוצאה מנפילה. מבין הנפילות מגובה, נפילה מחלונות היא השכיחה ביותר. חברות הבנייה אינן מחויבות להתקין סורגים והתקן לגובה המעקה במרפסות בתים חדשים הוא כמטר בודד- גובהו הממוצע של ילד בן 4. 
 
בדיוק לשם כך פיתחה אל-סורג את הסורג השקוף- המילה האחרונה בתחום הבטיחות הביתית וחידוש בינלאומי המאפשר הגנה מקסימאלית מפני נפילות מפתחי חלונות ומרפסות בתים. זאת תוך מתן מענה לצורך האסתטי ולדרישות ההורים למוצר אפקטיבי, חדשני, בטוח, מעוצב ובעל קו נקי אשר מאפשר תחושת מרחב מבלי לפגוע בעיצוב הבית ובנוף הנשקף ממנו. הסורג השקוף מומלץ על ידי ארגון בטרם לבטיחות ילדים ועל ידי יועצי בטיחות בכירים.
 
מעבר להיותו פתרון להגנה מפני נפילות, מהווה הסורג השקוף אמצעי מתקדם לאבטחת מוסדות ובתים מפני פריצות. נציגויות רשמיות של ישראל בעולם, בנקים ומוסדות ציבור נוספים כבר אימצו את הסורג השקוף כאמצעי הגנה מתקדם. כיום, בעקבות החידוש של חברת אל-סורג, יכולים גם בעלי דירות ובתים פרטיים למגן את בתיהם ולהגן טוב יותר על ילדיהם, תוך שמירה על מראה אסתטי ומעוצב. 
 
הסורג השקוף נבדק ואושר על ידי חברות הביטוח ויועצי מיגון מובילים, אשר מצאו שהוא הפתרון האופטימאלי הן במחיר והן במראה במיוחד בהשוואה לשאר הפתרונות הקיימים בשוק. הסורגים השקופים עשויים מחומר שהוא מעין סגסוגת פולימרית פלסטית, המקנה לסורגים מראה שקוף לחלוטין, ממש כפי שהיו עשויים מזכוכית. החומר הוא נוקשה ביותר ובטיחותי להפליא והפריצה אל מבנה אשר בו מותקנים סורגים אלו קשה ממש כפי שהיה מוגן באמצעות סורגי ברזל.
 
חברת אל-סורג הינה החברה הוותיקה והגדולה ביותר בישראל לפתרונות מיגון פיזי למבנים. טכנולוגיות המיגון של אל סורג משלבות בטחון יחד עם חסכון ומעניקות הגנה פיזית לאדם ולרכוש מפני איומים שונים, לצד חיסכון רב בהוצאות אנרגיה, מבלי להתפשר על אסתטיקה עיצובית.

סדרת המוצרים לחיסכון באנרגיה מציעה התייעלות וחיסכון בצריכה תוך שמירה על איכות הסביבה. מערכות המיגון הפיזי מותאמות להגנה מפני מגוון התרחישים והאיומים על דיירי מבנים ורכבים, החל מהגנה מפני שברי זכוכיות או נפילה מגובה, דרך הגנה מפני פריצות וגניבות וכלה בהגנה על חיי אדם כתוצאה מפעולות טרור ואלימות המתבטאות בירי והדף פיצוץ. אל סורג הינה המשווקת הבלעדית בישראל של מפעל קטלב-חניתה, יצרן ישראלי יחיד לציפויי חלונות ומהמובילים בעולם. יחד פועלות החברות להגברת המודעות בארץ לחסכון באנרגיה ולאפשרויות התייעלות במבנים קיימים.

אין תגובות

השאר תגובה