סימילאקComfort -תרכובת מזון חדשה לתינוקות

4.6.2012עושים שוק

סימילאקComfort -סדרת תרכובות מזון חדשה לעיכול קל לתינוקות של חברת אבוט, מגיעה בימים אלה למדפים ומציעה פתרון בתחום תרכובות המזון לתינוקות החווים קשיי עיכול. סדרת Similac Comfortהחדשה של חברת אבוט, יצרנית מוצרי הבריאות ויצרנית סימילאק כוללת תרכובות מזון לתינוקות על בסיס חלב, אשר פותחו בשילוב רכיבים לעיכול קל, הנותנים מענה לכל צרכיהם התזונתיים של תינוקות מלידה.

פורמולה זו הינה הראשונה מסוגה בישראל המציעה הקלה להורים שילדיהם סובלים מקשיי עיכול, ומהווה את החלופה הראשונה עבור ההורים, כאשר תינוקם חווה תופעות אלו.

סימילאקComfortמבוסס על היתרונות של סימילאקAdvance Plusעם הרכב מתקדם לעיכול קל, הכולל רכיבים לטיפול בבעיות עיכול שכיחות:

• חלבון מפורק חלקית
• 2%לקטוז בלבד
• סיבים תזונתיים
• הרכב שמנים ייחודי שאינו מכיל שמן דקל

בנוסף להרכב הקל לעיכול, סימילאקComfortמבוסס על היתרונות הקיימים בהרכב של סימילאקAdvance Plusשהוא בעל הרכב ייחודי התורם לחיזוק ולבניית מערכת החיסון – נוקלאוטידים, אנטיאוקסידנטים כולל לוטאין וסיבים תזונתיים מסוגGOS,בעל הרכב ייחודי התורם להתפתחות המוח והראייה – אומגה3 ו- 6 ( LCPUFA),לוטאין, פוספוליפידים, טאורין, ברזל וכולין ובעל הרכב ייחודי התורם לחיזוק מערכת העצמות והשלד.

סימילאקComfort
הסימילאק החדש משווק בשני שלבים:
שלב1: 0-6 חודשים
שלב2: 6-12 חודשים באריזות 360 גר’.
כשרות: כשר חלבי לאוכלי חלב נוכרי בהשגחתOUהרבנות הראשית לישראל.

וכמה יעלה לנו הסימילאק החדש? 
המחיר המומלץ לצרכן ברשתות השיווק דומה למחיר סימילאק אדוונס פלוס ויהיה כ-44.99 ₪ לאריזת360 גר’.

רונית דוייב, המנהלת המדעית של אבוט, יצרנית סימילאק מציינת כי גזים וכאבי בטן, ידועים כבעיות עיכול שכיחות בקרב תינוקות. הזנת תינוקות בתרכובת מזון לתינוקות עם הרכב קל לעיכול הכולל חלבון מפורק חלקית ורמות נמוכות של לקטוז יכולה לתרום להקלה על תופעות אלו.  

מידע נוסף- מוקד צוות המומחים של סימילאק: 1-800-65-65-01

סקר אמהות
סקר שנערך בישראל על ידיMAP,בשיתוף מכון המחקר"חקר"בקרב500 אמהות לילדים בגילאים 1-5 חודשים בנושא בעיות עיכול בקרב תינוקות רכים מצא:

• 84%מהתינוקות בגיל1-5 חודשים חוו בעיות עיכול
• כ-70% חוו זאת ברמה בינונית עד קשה
• כ-90% מאמהות מדווחות על תחושת תסכול, השפעה על מצב הרוח שמלווה בתחושה קשה, חוסר אונים, לחץ וחרדה כתוצאה מקשיי העיכול של תינוקם.
• הבעיה השכיחה ביותר הנפוצה בקרב3 מתוך 4 תינוקות היא גזים
• כאבי בטן, הינה השנייה בשכיחותה

אז למי פונים?
האמהות נשאלו למי הן פנו לנוכח בעיות העיכול של תינוקן:
• 56%מהאמהות פנו להתייעצות עם רופא המשפחה / אחיות טיפת חלב / חברים
ובני משפחה לנוכח בעיות העיכול של תינוקן.
• השאר פונות לאינטרנט.
• 80%מהאמהות ענו כי הקונספט של תמ"ל בעל הרכב ייחודי, התורם לעיכול קל מתאים לצרכים של התינוק שלהן.
• כמו כן, כ-80% מהאמהות הביעו נכונות לתת לתינוקן פורמולה בעלת חלבון מפורק ואחוז נמוך של לקטוז, כאשר הוא סובל מקשיי עיכול.  

ד"ר בתיה וייס, מנהלת היחידה לגסטרואנטרולוגיה ותזונה בילדים בי"ח ספרא לילדים, תל השומר מציינת כי  "הורים נוטים לדאוג מכך שתינוקם חווה בעיות של אי-נוחות או גזים בחודשי החיים הראשונים. הזנת התינוק בפורמולה שעונה על כל צרכיו התזונתיים, המכילה חלבון מפורק חלקית ורמה נמוכה של לקטוז יכולה להקל על תופעות של אי-נוחות ,גזים וקוליק."

האפליקציה של סימילאק, אפליקציה להורים, אפליקציה לאמהות, אפליקציה לתינוקות
האפליקציה להורים של סימילאק. צילומים: עמית גושר


בקרוב… יומן התינוק – אפליקציה חדשה לאייפון ולאנדרואיד
על פי מחקרים, אמהות משתמשות בסמארטפון שלהן6.1 שעות ביום בממוצע… אז בסימילאק החליטו לרתום את הטכנולוגיה כדי לספק להורים פתרון ידידותי לניהול המידע בנוגע להרגלים היומיומיים של תינוקם. האפליקצייה תכלול נושאים שמעסיקים הורים חדשים, החל מהנקה והזנת התינוק, דרך זמני החלפת חיתולים ושינה ועד למעקב אחר נתוני הגדילה והצמיחה. את האפליקציה, ניתן יהיה להוריד ללא תשלום דרך אתר סימילאק, בשבועות הקרובים.

מפענח העיכול
כלי אינטרנטי חדש שמיועד לסייע להורים להתמודד טוב יותר עם קשיי העיכול שחווה תינוקם על ידי אבחון הבעיה ומתן הנחיות שימושיות המסייעות להקל על קשיים אלו. הכלי כולל8 שאלות פשוטות וזריזות שעליהן ההורים צריכים לענות, המתייחסות לגיל התינוק, ממה הוא ניזון, מאילו תופעות הוא סובל: גזים, פליטות, צבע ומרקם יציאות, האם התינוק סובל מאלרגיות ומהי תדירות הבכי שלו. 

לאחר השלמת השאלון, מתקבלת המלצה להמשך ההתנהלות: האם יש צורך בשינוי תזונת התינוק, האם יש צורך בשינוי תזונת האם, האם כדאי להיוועץ ברופא ילדים, עצות לגבי כיצד ניתן להקל על הכאבים ותחושת אי -הנוחות של התינוק, טיפים לעיסוי ותנוחות אחיזה של התינוק, כיצד למנוע גזים, איך להפחית פליטות מזון, טיפים להאכלה נכונה של התינוק ועוד. 

מפענח החיתולים
כלי אינטרנטי ראשון מסוגו בישראל, המאפשר להורים לקבל מידע ראשוני לגבי יציאות התינוק וכולל תמונות ומידע לגבי12 סוגים שונים של יציאות. בלחיצת כפתור יכולים להבין ההורים האם היציאה של תינוקם תקינה או לא, ובמידה ולא – מה עליהם לעשות…

את מפענחי העיכול והחיתול ניתן למצוא באתר סימילאק בכתובת: www.similac.co.il

 

אין תגובות

השאר תגובה