סיפורי היער הקסום – הצגת ילדים"Off Broadway"מקסימה..!!

9.12.09יעל רוטלמן-מתנה

רובי השדון הירוק מתרגש מאוד לקראת החגיגה השנתית ביער הקסום. רובי הוא דמות מצודדת לב ומאוד חברותית. הוא מתגורר ביער הקסום, בפטרייה לא גדולה אך מספקת, שיש בה מיטה, ספה ומטבח קטן להכין ארוחה. רובי מאוד אוהב לארח את חבריו לכוס תה בפטרייה שלו.

רובי כל כך מתרגש לקראת החגיגה עד שהוא שוכח את מי מחבריו הוא הזמין לחגיגה ומה ביקש מכל אחד להביא.. הוא זוכר במעורפל שהאריה, הג’ירפה, הטווס והזברה צריכים להגיע ולהביא פשטידה ופיצוחים.. במקביל רובי עצמו מכין ממולאים וממשיך להתרגש נורא…

ההצגה מתחילה בפתיח (מונולוג) מקסים של רובי השדון לקראת יום מרגש של כיף. אך אבוי, דבר אחד נשכח–איזבל המכשפה הבכיינית לא הוזמנה לחגיגה. איזבל נעלבת מאוד עד עמקי נשמתה ומחליטה לנקום בכולם ולהפוך את חבריו של רובי לפסלים.. הכישוף שהטילה איזבל הופך בתוך24 שעות לכישוף לכל החיים. וכך רובי השדון מוצא את עצמו במסע הרפתקאות מסוכן ומפחיד אל הקוסם הלבן, שהוא הוא הקוסם היחיד שיכול להסיר את הכישוף הנורא שהטילה איזבל..

הקוסם הלבן מתגורר ביער המכושף. על מנת להגיע לביתו של הקוסם הלבן, עובר רובי השדון, באומץ לב מעורר התפעלות, מהמורות ומכשולים רבים, לילה מפחיד וחשוך ואגם כשפים מסוכן וטובעני.

בדרך פוגש רובי השדון את הינשוף החכם שמסייע לו להגיע אל הקוסם הלבן ואל הסוף הטוב והשמח.   

סיפורי היער הקסום היאהצגה מקסימה, שנונה ומצחיקה מאוד–גם לילדים וגם להורים.עודד צדוק מגלם את כל הדמויות בהצגה (וגם מפעיל את הינשוף) במקצועיות רבה, משתף ילדים מתוך הקהל, ושובה את לב הצופים תוך הצגת רצף מרתק של סיפור, משחק, תנועות והבעת רגשות יוצאת דופן.

תיאטרון קליפה מקסים, קטן ואינטימי, והילדים ממש מרגישים שהם חלק מההצגה. בתי בת ה-6 הייתה מרותקת לכל אורך ההצגה, ופה ושם נשמעו גם הגיגיהם של בני שלוש משוחחים עם הדמויות בהצגה..

מומלץ בחום!  

לחצו כאן לצפיה בלוח ההצגות של סיפורי היער הקסום…

 

אין תגובות

השאר תגובה