סניפים חדשים של קרטרז(Carter’s) -בגדי התינוקות והילדים

לאור ההצלחה בישראל – מותג התינוקות והילדים המוביל מארצות הברית- Carter’sמרחיב את פעילותו ופותח שישה סניפים עצמאיים בישראל

 
מותג התינוקות והילדים המוביל מארצות הברית- Carter’s,המיובא ומשווק בארץ על ידי רשתH&O,מרחיב את הפעילות הקמעונאית ופותח בישראל שישה סניפים עצמאיים, בהשקעה הנאמדת בכ– 2.9מיליון ש"ח. 
 
המותג, שנחשב בישראל כמו בעולם כולו להצלחה רבה,  הושק בארץ בשנת2011. כיום המותג נמצא כקונספט של חנות shop in shopממותגות ושלוש חנויות עצמאיות.
 
ישראל נחשבת לאחת המדינות המובילות במכירות המותג בשוק העולמי, ובעקבות כך הוחלט להרחיב את פעילות המותג בישראל בקניונים ובאזורי מסחר מובילים.
הסניפים החדשים שלCarter’sיפתחו במהלך2014, בהשקעה כוללת של 2.9 מיליון ש"ח: בקניון הזהב בראשל"צ, בקניון רחובות ועוד ארבע חנויות ברחבי הארץ שנמצאות עדיין במו"מ מתקדם מול החברה.
 
הסניף בקניון רחובות ישתרע על שטח של כ-75 מ"ר ויפתח בהשקעה הנאמדת בכ-450 אלף₪. חוזה השכירות נחתם ל- 5 שנים. הסניף בקניון הזהב ישתרע על שטח של כ-80 מ"ר ויפתח בהשקעה הנאמדת בכ-480 אלף ₪. חוזה השכירות נחתם ל- 5 שנים.
 
הסניפים החדשים שלCarter’sמעוצבים בהתאם לקונספט העיצוב האמריקאי של חנות המותג בארצות הברית. העיצוב משלב את צבעי המותג בגוונים פסטליים: תכלת, ורוד, ירוק מנטה ושמנת, והפריטים בחנויות מסודרים בהתאם למחלקות גילאים ובהן פריטים לתינוקות בגילאיNBעד24 חודשים ופריטים המיועדים לילדים בטווח מידות וגילאי 2- 5. 

אין תגובות

השאר תגובה