ספר ילדים חדש: בדיוק בשניה הזאת

בדיוק בשניה הזאת

ספר ילדים חדש- בדיוק בשנייה הזאת: ספרו החדש של אלעד וינגרד הוא מסע עולמי מופלא בין התרחשויות שונות ברחבי העולם שקורות “בדיוק בשנייה הזאת”
“אני מתחת לשמיכה, אבא לידי נשכב,
ומספר לי מה קורה בעולם בדיוק עכשיו”

כך נפתח הספר “בדיוק בשנייה הזאת”, שבו יוצאים אב ובנו למסע דמיוני מרתק מלא בחן והומור, מסע הפותח צוהר אל ארצות ויבשות, נופים וזמנים, אנשים והתרחשויות.

הטקסט המחורז והפיוטי, ואיוריו המרהיבים של אביאל בסיל, עוסקים באופן מקורי וקסום בשאלות שכל ילד, וגם מבוגר, שואל את עצמו: מה קורה בדיוק עכשיו, בשנייה הזאת, במדינות שונות ברחבי העולם? מה מתרחש ממש הרגע מתחת לאדמה ועלייה, בשמיים ובמים, לבני אדם ולבעלי חיים?

אלעד וינגרד כותב ספרים ושירים לילדים. בן 44, נשוי ואב לשני בנים, מתגורר במושב בית חרות.
אלעד כתב את הספר עטור-השבחים “בטח יש ילד” (2009), שראה אור בישראל ובסין ונבחר למצעד הספרים של משרד החינוך; רב-המכר “איפה המפלצת?” (2017), וספר שירי הילדים האהוב “דברים שגורמים לי לחשוב” (2012) באיוריו של מישל קישקה. אלעד כותב גם שירים (“רחוב סומסום”, “סוד הקצב של מיכל” עם מיכל צפיר) וכתב גם את המחזמר “בטח יש ילד”, המבוסס על ספרו.

אביאל בסיל, בן 35, נשוי ואב לשתי בנות, מתגורר במזכרת בתיה. אביאל אייר מעל 40 ספרים, רבים מהם מאת מיטב הכותבים בעברית ובהם גולדברג, שלונסקי, אלתרמן, ע’ הלל, מאיר שלו, אתגר קרת ושלומית כהן אסיף.
זכה לציון בשבח בפרס בן יצחק לאיור לשנת 2012.

כתב: אלעד וינגרד | אייר: אביאל בסיל
עורכת: עידית נבו | אגם הוצאה לאור


הספר לגילאים 3-7

ניתן לרכוש אותו ברשתות הספרים סטימצקי, צומת ספרים ובחנויות המובחרות.
מחיר לצרכן: 68 ₪

אין תגובות

השאר תגובה