סרטים לילדים בסוכות 2024: פופקורן במזגן ליד המרחב המוגן

אלי והמפלצות
אלי והמפלצות | באדיבות פורום פילם

לבתי הקולנוע מגיעים בסוכות כמה סרטי ילדים חדשים במגוון סגנונות – זאק ושוקו גיבורי העל באנימציית הרפתקאות חדשה על חברות ואומץ, רוז הרובוטית, אלי והמפלצות סרט אנימציה חדש על משפחה של רוחות ומפלצות, הלוני טונס בסרט חדש שאולי יציל את העולם וסרט על פנדה שיוצאת להרפתקה באפריקה הרחוקה.

לקראת סוכות עולים בארץ כמה סרטי ילדים חדשים, הזדמנות להתרווח ולנקות קצת את הראש, במזגן, בקרבת מרחב מוגן.

 

סרטים לילדים בסוכות:

 

הטריילר באדיבות סרטי חמישה כוכבים

 

זאק ושוקו גיבורי על: סרט הרפתקאות חדש

בעולם בו אנשים חיים לצד יצורים פנטסטיים, הגעת מפלצות מסוכנות מאלצת את התושבים להימלט. קייל, בדיבובו של דילן דרור, נעלם, ואחיו יוצא לחפש אחריו. הוא הופך בטעות יצור פרוותי ענק לזעיר במיוחד, וזוכה לחבר למסע, כשהוא מנסה להציל את העולם ולגלות את הקסם הפנימי שלו. סרט ילדים על אחווה וחברות, אהבה ואומץ.

החל מ 17.10.24 בבתי הקולנוע בכל הארץ בדיבוב לעברית

 

אלי והמפלצות

רוח הרפאים הקטנה אלי מחפשת בית חדש ומוצאת אותו והרבה מעבר לזה ברכבת שדים נטושה במרכז ירידים, שם היא פוגשת חבורת מפלצות משעשעת וחמודה שמתחבאת מהעולם החיצוני. מכיוון ששם אורבת הסכנה הכי גדולה למפלצות.  מבוסס על ספר הילדים המצליח הנושא אותו שם מאת קלאוס באומגארט.

אלי תופיע לראשונה על המסך הגדול ויחד אתה עוד דמויות מקסימות בסרט מפלצות כיפי על השמחה שמביאה משפחה גם אם עוד צריך למצוא אותה.

החל מ 17.10.24 בבתי הקולנוע בכל הארץ בדיבוב לעברית

הטריילר באדיבות פורום פילם

 

פנדות באפריקה

בין כל הסרטים לילדים בסוכות מגיע גם סרט על פנדה קטן שיוצא להרפתקה ענקית. פינג, דוב פנדה צעיר והרפתקן יוצא למסע מארץ הולדתו סין עד לצד השני של העולם באפריקה הרחוקה, כדי להציל את חברתו שנעלמה, ג’ילונג הדרקונית. בדרך הוא מגלה עולם חדש, מוזר ומדהים של הרים, מדבריות וג’ונגלים, ונאלץ להתמודד עם היפופוטמים גדולים, צבועים חשדניים וגורילות חכמות.

כשהוא מסתמך על שכלו (ועל כמה חברים חדשים שמצא לאורך הדרך) הוא חוצה את אפריקה בהרפתקה דובית של פעם בחיים, ומוכיח לכולנו שגם כשאנחנו מחוץ לאיזור הנוחות שלנו – אנחנו תמיד יכולים להפתיע. האם יהיה לסיפור שלו סוף דוב? צפו ותגלו.

החל מ 17.10.24 בבתי הקולנוע בכל הארץ בדיבוב לעברית

 

 

לוני טונס: הצילו! כדור הארץ השתגע

פורקי ודאפי, חברים טובים שגרים יחדיו ובעלי תכונה ייחודית – להיכנס ללא הרף לצרות צרורות, הופכים לגיבורים בלתי צפויים כשהתעלולים שלהם במפעל המסטיק המקומי חושפים תוכנית סודית של חייזרים להשתלטות על העולם. כנגד כל הסיכויים, השניים נחושים להציל את עיירתם, ואת העולם כולו.

הטריילר באדיבות רד קייפ

החל מ 17.10.24 בבתי הקולנוע בכל הארץ בדיבוב לעברית

 

רוז הרובוטית

סרט אנימציה חדש של אולפני דרימוורקס אנימיישן (הדרקון הראשון שלי) והבימאי של לילו וסטיץ’. כשמשלוח ימי של רובוטים אובד בסערה, רוב הרובוטים שהיו בארגזים נהרסו או יצאו מכלל שימוש. למעט ארגז אחד שבו נמצאת רוז הרובוטית שפוקחת את עיניה הדיגיטאליות לראשונה ומגלה שהיא על אי בודד.

אבל מסתבר שהאי הזה אינו בודד בכלל – היא מוקפת בעשרות בעלי חיים מכל הסוגים והמינים שמתייחסים אליה בחשדנות וכמטרד. בעזרת תושייה רבה ותכנות עצמי, לומדת רוז להסתגל לסביבה, כובשת את לב כל חיות האי ואפילו הופכת לאמא מאמצת לגוזל אווז. מבוסס על רב המכר רובוטית על אי בודד, של הסופר פיטר בראון.
הטריילר באדיבות טוליפ אנטרטיינמנט, אולפני דרימוורקס אנימיינשן,Universal Pictures©

The Wild Robot
ארה”ב 2024 , 101 דקות
בימאי: כריס סאנדרס

החל מ 17.10.24 בבתי הקולנוע בכל הארץ גם בדיבוב לעברית

בכל בתי הקולנוע יש מרחב מוגן והם אחת האופציות למשפחות שמחפשות מקומות בילוי בקרבת מרחבים מוגנים בימים אלה.

לחצו כאן לכל אירועי סוכות 2024…

אין תגובות

השאר תגובה