עדלאידע 2016: קרנבל או פסטיבל? אירועי פורים 2016

העדלאידע של אשקלון פורים 2016
העדלאידע של אשקלון פורים 2016

אז לאן הולכים לבלות עם הילדים בפורים הקרוב? עדלאידע 2016 בחולון היא רק אחת מהפקות הענק הגדולות של פורים שמתוכננות השנה – העדלאידע של הרצליה, עדלאידות עם בובות ענק מרחפות באוויר כמו בניורק בפתח תקווה ובאשקלון, פסטיבל הצגות הילדים ירון בתל אביב ואירועים נוספים:

הכי הרבה – העדלאידע של חולון
העדלאידע של חולון חוגגת 50 שנה לשידורי הטלוויזיה בישראל עם דמויות ענק מתכניות הילדים של פעם כמו הבית של פיסטוק, פרפר נחמד, קישקשתא, קופיקו, הדבורה מאיה ודמויות נוספות שיצרו אמנים ופסלים ישראלים לצד דמויות ענק שיגיעו במיוחד מחו”ל. העד-לא-ידע של חולון היא אחד מהאירועים הגדולים בפורים ובכלל עם עשרות אלפי צופים, מיצגי ענק, אלפי משתתפים הצועדים, רוקדים, מנגנים ומופיעים לאורך מסלול העדלאידע.
איפה? במרכז חולון – סוקולוב, הנשיאים ויצמן עד פינת הרחובות ויצמן וגולומב
מתי פורים? יום חמישי ה-24 במרץ 2016, החל מהשעה 11:30
העדלאידע בחולון…

העדלאידע של חולון. צילום: אלי נאמן
פורים בחולון – העדלאידע של חולון. צילום: אלי נאמן


הכי קסום – העדלאידע של הרצליה

נושא העדלאידע של פורים 2016 בהרצליה הוא סיפור אל תוך חלום – ברחובות הרצליה יוסעו מיצגי ענק בתלת מימד על גבי משאיות דמויות מהאגדות וסיפורי ילדים מוכרים כמו כפה אדומה, מעשה בחמישה בלונים, בת הים הקטנה, הזחל הרעב, עליסה בארץ הפלאות עם הכובען המטורף, השפן הממהר ומלכת הלבבות, דירה להשכיר, עמי ותמי, זהבה ושלושת הדובים, תירס חם ועוד. על הבמה המרכזית יופיע קופיקו, במוזיאון הרצליה יוקם מתחם יצירה עם פעילויות לילדים לפורים, סדנאות והפעלות, פינות צילום אמני רחוב ותיאטרון. הרצליה תחגוג את פורים בעדלאידע צבעונית הכוללת תהלוכת ענק עם ילדי בתי הספר בעיר, להקות יצוגיות וחברי התזמורת של הרצליה.
איפה? רחוב סוקולוב ושדרות חן במרכז הרצליה
מתי פורים? יום חמישי ה-24 במרץ 2016, החל מהשעה 10:00
העדלאידע בהרצליה…

העדלאידע בהרצליה
העדלאידע בהרצליה – פורים 2016.תמונה: דוברות עיריית הרצליה

הכי גדול – עדלאידע של ענקים בפתח תקוה
לראשונה בארץ תהלוכת דמויות ענק בגובה של 20 מטרים, בדומה לתהלוכת הדמויות המפורסמת של מייסיס בניו-יורק. טיסה מיוחדת הביאה ארצה את 13 בלוני הענק בדמויותיהם של גרפילד, בוב הבנאי ודמויות ילדים אהובות נוספות, אשר כל אחד מהם יינשא ע”י 30 אנשי צוות וילווה ע”י להקה המונה עשרות רקדנים ונגנים.
איפה? במרכז חולון
מתי פורים? יום חמישי ה-24 במרץ 2016, החל מהשעה 11:30
העדלאידע בפתח תקווה…

העדלאידע בפתח תקווה, העדלאידע של פתח תקוה

הכי רגוע – אירועי פורים בתל אביב
פסטיבל ירון של תיאטרון אורנה פורת בנוה צדק, העדלאידע ודמויות מהטלוויזיה בנמל יפו, פעילויות פורים בתחנה ובשרונה, תערוכת אמנות לילדים, הפעלה מוזיקלית בכיכר התרבות, קרנבל בינלאומי בנמל תל אביב וביריד המזרח, מסיבת רחוב של הצעירים, פסטיבל הצגות פורים מהסיפורים, תהלוכות והצגות במתחם ביאליק הנוסטלגי, סרטים בסינמטק ועוד.
איפה? ברחבי תל אביב
מתי פורים? רביעי-שבת ה-23-26 במרץ 2016
לכל אירועי פורים בתל אביב…

קרנבל פורים ברמת השרון.
קרנבל פורים ברמת השרון. צילום: ערן פישר ראש חוצות


הכי שמח – קרנבל פורים צועני ברמת השרון
מתחם חגיגות צועני מלא בצבעים, מוזיקה, מופעים והפתעות בפארק העירוני החדש של רמת השרון – מוזיקה צוענית עם להקת לה ואש קירי, המופע לוס סטופידוס והפקה צוענית של ילדי העיר, מופעי מחול ותהלוכת קרנבל צועני, הקרקס הצועני הגדול, יריד שעשועים, הפעלות וסדנאות לכל הגילאים, מתחם מגידי עתידות, פורימון של הצופים, סדנאות ריקודים, מתחם איפור וצילומים ותערוכת אמנות. בנוסף יתקיים ביום חמישי בשעות הבוקר יתקיים הפנינג פורימי בבית יד לבנים.
איפה? פארק הנצח רמת השרון
מתי פורים? יום שישי ה-25 במרץ 2016 בין השעות 10:00-14:00
קרנבל פורים ברמת השרון…

העדלאידע של אשקלון פורים 2016
מהשדירה החמישית לעדלאידע של אשקלון פורים 2016

הכי ענק – עדלאידע של אשקלון
גם לאשקלון מביאים בפורים הפקת ענק הכוללת עשרות בובות הליום ענקיות מהתהלוכות של ניורק – הלו קיטי, שרק, דינוזאורים ועוד בובות שירחפו מעל החוגגים בעדלאידע של אשקלון, המושכת אליה אלפי מבקרים מהדרום ומרחבי הארץ.
איפה? שדרות בן גוריון באשקלון
מתי פורים? חמישי ה-24 במרץ 2016 החל מהשעה 12:00
העדלאידע של אשקלון…

 

צילום: צביקה רוגר, דוברות עיריית חיפה
פורים בחיפה. צילום: צביקה רוגר, דוברות עיריית חיפה

פורים של מסיבות רחוב בחיפה
אמנם בחיפה לא הולכים השנה על ארוע מרכזי של עדלאידע אבל עדיין לתושבי העיר והאזור יש הרבה אפשרויות לבילוי בעיר – מסיבות רחוב בעיר התחתית, פעילויות לילדים במדעטק ובמוזיאונים העירוניים ועוד הרבה אירועים מקומיים במתנסי העיר…
איפה? בחיפו
מתי פורים? רביעי עד שישי 23-25 במרץ 2016
אירועי פורים 2016 בחיפה…
חג שמח מכולנו בקינדרלנד

לכל אירועי פורים 2016 לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה