עונת הרחצה נפתחת במלון רימונים חוף התמרים עכו

מלון רימונים חוף התמרים עכו. צילום: שרון בראון

מלון רימונים חוף התמרים עכו, השייך לרשת מלונות רימונים, פותח את עונת רחצה והקיץ ומציע קונספט אירוח חדשני: סוף שבוע של wellness

רימונים חוף התמרים, השוכן על רצועת חוף מהקסומות ביותר הקיימות בארץ, יפעיל את חוף הרחצה במהלך חודש אפריל בין השעות 08:00-16:00 והחל מאמצע מאי (18.5) תחל פעילות ימית בחוף. הפעילות הימית כוללת: גלישת גלים, SUP, קיאקים ועוד.

במסגרת קונספרט האירוח החדש של רשת מלונות רימונים – ה-wellness  מלון רימונים חוף התמרים עכו, מציע לאורחיו  סוף שבוע שכולו Active Wellness  במסגרתו מוצעת גם פעילות ימית בחוף המלון.

הסופ”ש משלב פעילויות ספורטיביות ברצועת החוף, לצד אוכל בריא, קאנטרי קלאב רחב ידיים עם בריכות שחייה ומגוון רחב של חוגים לכל הגילאים.

בין הפעילויות הבולטות: שיעורי sup  בהדרכת המדליסט האולימפי גל פרידמן, אימוני קיקבוקסינג, אירובי דאנס וכושר עם כדורסלן העבר האגדי ווילי סימס, סדנת קינוחים בריאים עם השף קונדיטור אורן בקר, שיעורי יוגה, אימון מדרגות ועוד.

כמו כן לצד הפעילויות ניתן ליהנות בסופ”ש וולנס אקטיב ללא תוספת תשלום ממגוון חוגים לכל המשפחה, חדר כושר מרווח וחדשני, קאנטרי קלאב הכולל בריכה מקורה ועוד.

אין תגובות

השאר תגובה