פארק המשפחה בכרמיאל-בקרוב הכניסה חינם

20.5.2014
 

פארק המשפחה בכרמיאלייפתח החל מה-1 ביוני 2014 לקהל הרחב ללא תשלום. הכניסה לחלק מהמתקנים והאטרקציות לילדים בפארק תהיה בתשלום. 
 
בעקבות פניה של מבקר המדינה, בה קבע המבקר כי יש להפסיק לגבות דמי כניסה בפארק המשפחה, נערכת עיריית כרמיאל לביצוע שינוי בפארק המשפחה שיאפשר כניסה ללא תשלום אבל יחייב תשלום על שימוש במתקנים. השינוי יבוצע מאחר וכל ההסברים של עיריית כרמיאל ומפעילי הפארק, שפארק המשפחה בכרמיאל שונה באופן מהותי מאותם גנים לגביהם אסר המחוקק גביית דמי כניסה, שכן מדובר במתקן ייחודי ושונה מהפארקים האחרים בעיר לא התקבלו על ידי מבקר המדינה. 

מעיריית כרמיאל נמסר כי לכל הגנים הציבוריים האחרים בכרמיאל, המתפרסים על שטח העולה על600 דונם, הכניסה היא ללא תשלום ואילו פארק המשפחה שונה מכל אותם גנים, לאור העובדה כי הקמת האטרקציות לילדים והמתקנים בפארק, חייבו השקעת משאבים כספיים ניכרים ועלויות אחזקה גבוהות מעלויות אחזקה של גן ציבורי.

מאחר ומבקר המדינה מאפשר גבייה על שימוש במתקנים, בעיריית כרמיאל נערכים לביצוע שינוי פיזי בפארק המשפחה (על ידי ביצוע גידור חלק ממנו), באופן שיאפשר כניסה לפארק ללא דמי כניסה, אך יחייב דמי שימוש למי שרוצה להנות מהאטרקציות לילדים וממתקני הפארק הייחודיים.  השימוש במתקנים ימשיך להיות ללא תשלום לתושבי כרמיאל. ההסדר החדש ייכנס לתוקף ב-1.6.14

לפרטים נוספים: פארק המשפחה בכרמיאל…

 

אין תגובות

השאר תגובה