פארק הקרח באילת-הפתיחה הרשמית

החלקה על הקרח באילת.

8.1.2013דגנית גמזו          

קניון פארק הקרח באילתנפתח רשמית אחרי סיום תקופת ההרצה ומציע למבקרים באילת, בילוי ושופינג באווירה חורפית כל השנה, במתחם אטרקציות לילדים הכולל מעבר להחלקה על הקרח, מיני פארק שעשועים ועוד המון אטרקציות נוספות.

אטרקציות לילדים בפארק הקרח
בין האטרקציות לילדים בפארק- משטח החלקה אולימפי בגודל של1,800 מטר בשילוב הדרכות, עם אלפי מקומות ישיבה לצופים במופעי החלקה אומנותית, מיני-פארק שעשועים הבנוי ככדור ענק ושקוף בדמוי איגלו, עם שלג ובו מזחלות כלבים ומגלשות שלג לקטנטנים, חוף מלאכותי, קולנוע ב-7 מימדים עם אפקטים מיוחדים, לונה פארק ממוזג עם מכוניות מתנגשות, קידי-ריידס, משחקי חלל ווידאו, סימולטורים, משחקייה לקטנטנים, ג’ימבורי ועוד פעילויות.

מועדון הקרח
להורים (שמצאו בייבי סיטר..) ולצעירים מחכה בפארק הקרח מועדון על הקרח שפועל החל מהלילה ועד אור הבוקר.

שופינג בלי מע"מ באילת
מתחם קניון פארק הקרח, משתרע על שטח של כ-30,000 מ"ר וכולל שדרת מותגי אופנה ולייף סטייל מכל העולם, עם כ-150 חנויות של מותגי אופנה כמו טוונטי פור סבן, סאקס, דורותי פרקינס, טומי קידס, פאריס הילטון, טופ מן ועוד. 

מסעדות ואוכל בפארק הקרח
סביב אטרקציות הקרח, הוקמו אזורי ישיבה מוגבהים שישמשו את שטחי ההסעדה לבאי הפארק, מבחר בתי קפה, טאפס בר, מסעדות ומגוון אטרקציות.

הטיילת אאוט – שוק אמנים אין
בקומה העליונה, פועל שוק אמנים: תכשיטים, מזון, כלי בית, ביגוד ועוד.

סקי באילת?

לא רק סקי מים – על פי תכניות יזמי הפארק מתוכננן לקום על גג המלון שיוקם במקום גם משטח סקי סינטטי בדומה למתחם סקי בגלבוע בצפון.

מלון פארק הקרח
בשביל מלון מקרח נצטרך עדיין לנסוע עד איסלנד אבל בפארק הקרח יוקם במהלך השנתיים הקרובות מלון בסגנון אתני, עם250 סוויטות, מעוצבות בסגנונות אתניים שונים באווירה מרוקאית, תאילנדית וכו’, ספא מודרני, בריכה, טרקלין עסקים ועוד, כאשר על גג המלון מתוכנן לקום כאמור, מסלול סקי סינתטי.

קניון פארק הקרח אילת, מלון פארק הקרח אילת, אטרקציות לילדים באילת
הדמיה של מלון פארק הקרח המתוכנן באילת.
בצילום למעלה – משטח ההחלקה. צילום: רוני בלחסן

קניון פארק הקרח אילת
שעות פתיחה: ימים א-ה עד24:00
שבת– 11:00-23:00
מחיר החלקה על הקרח60 ש"ח למינימום חצי שעה.


עיר הקרח של ירושלים
ואם אנחנו כבר בעניין של קרח… בירושלים יתקיים גם השנה פסטיבל הקרח, כל הפרטים ממש כאן: עיר הקרח2013 ירושלים…
 

אין תגובות

השאר תגובה