פיראט באמבט-המלצה

סדנת פיראטים צילום יחצ מוזיאוני חיפה

17.1.2012אפרת לב

יש הרבה סיבות טובות להגיע לביקור משפחתי בירושלים, וברצוני להציע להוסיף לרשימתכם גם את תיאטרון הקרון האיכותי, שבמחיר של כרטיס אחד לפסטיגל ניתן למשפחה שלמה ליהנות מתיאטרון יצירתי, איכותי ואינטימי.

ההצגהפיראט באמבט,הפקה חדשה, הינה דוגמא נוספת למה שנעשה כל כך נכון בתיאטרון צנוע זה. השם עצמו כבר מעלה חיוך, וההצגה עצמה אכן"מספקת את הסחורה"של הציפיות.
זה ממשיך בתפאורה של אמבטיה עם מוט של טוש על הבמה הקטנה,כשהפיראט סמי נמצא בתוך האמבטיה לאורך כל ההצגה, והיא משמשת גם כאנייה וכבית. רעיו בביתו ובהרפתקאותיו הינם ברווזי הגומי פיצקי, מיצקי, וג’ון.

סמי היה שמח להעביר את חייו באמבטיות מפנקות ובמשחק וטיפול בברווזיו, אולם טלפונים בהולים מאגודת הפיראטים הבינלאומית דוחקים בו לצאת לים הסוער, למצוא אוצר ולהרוג מפלצת – בכדי שיהיה זכאי לתעודת פיראט רשמית. הוא גם זוכה לגערות על היותו נחמד מדי, נקי מדי, מנומס מדי, חרוץ, מתחשב ועדין – תכונות שאסורות על פיראטים, לפי תקנות האגודה.

הוא עושה כמיטב יכולתו להוכיח את כישוריו הפיראטיים, אולם, בסופו של דבר, הוא מצליח לקבל את עצמו כמות שהוא (למרות איסורי האגודה), לדבוק בחבריו הברווזים, ואפילו למצוא אוצר בתוך האמבטיה שלו בבית (מה שמזכה אותו בכל זאת בתעודה!) וללמוד שכל מה שאנו רוצים בעצם נמצא סביבנו – רק צריך לחפש…

הילדים מאד נהנו מאינטראקציה ישירה עם הפיראט, עם הרבה הערות וצעקות מהקהל האיכפתי. כמו בכל הצגות הקרון, שימוש יצירתי באביזרים קטנים הוסיפו להנאה ולהתפעלות – חלוק רחצה או ה"טלפון"של הטוש. משחקה של מרים זלצברג כפיראט הרגיש וטוב הלב שמנסה להיות קשוח, ראוי לציון גם כן.

מומלץ לילדים מגיל3-4 עד 7.

פיראט באמבט
תיאטרון הקרון, ירושלים
משחק, הפעלה ועיצוב–מרים זלצברג
בימוי והפעלה–ציפור פרומקין
צילום: חורחה זלצברג

למועדי ההצגות כנסו לעמוד ההצגהפיראט באמבט…

 

אין תגובות

השאר תגובה