פסח של פעילויות לילדים במהותי

12.3.2013מבלים עם הילדים

מגוון הפעילויות, האטרקציות לילדים והבילויים המשפחתיים בפסח הקרוב הוא עצום ורב, וקרוב לודאי שאפילו החיפושים וההחלטות עשויים להתיש אותנו ההורים.

בהנחה שיהיה לכם המון זמן פנוי לבילוי עם הילדים והמשפחה בחג המתקרב, רצינו להציע לכם חוויה קצת שונה, חוויה עם ערך מוסף, שאחריה הילדים וההורים חוזרים הביתה קצת יותר רגועים, שלווים ומפויסים בחג שיש האומרים שהוא הכי מלחיץ בשנה… 

מהותי – מרכז המבקרים הייחודי של מהות החיים מקבוצת אריסון, מרכז ללא מטרות רווח, הממוקם במרכז תל אביב, מבטא ערכים אוניברסאליים וחינוכיים כגון בחירה ואחריות, הקשבה, התבוננות ושלווה פנימית, שיתוף פעולה וכבוד הדדי, מתוך התפיסה שכל אחד יכול לחולל שינוי.
 
במהלך הביקור בפסח הקרוב, אתם מוזמנים ליהנות מסיור מודרך וחוויתי המותאם בתכניו וברוחו לחג החירות. סיור לכל המשפחה, המשלב התנסות, משחק והנאה על ידי שימוש בטכנולוגיות מתקדמות – דרכן תוכלו להתחבר עם הילדים ולהכיר את היכולות, העוצמות והייחודיות הגלומים בכל אחת ואחד מאיתנו.
חוויה משפחתית מהנה העושה קצת סדר בין כל השאיפות, הרצונות וסדרי העדיפות שלנו בחיים.

 
בין הפעילויות והאטרקציות המוצעות במרכז:
חדר התבוננות המשלב בין נופים וצלילים, באר צבעים, לוח ציור אינטראקטיבי, בריכת דולפינים וירטואלית, ביקורבעולם של מאור (דמות מצוירת המבוססת על סדרת הטלוויזיההניצוצות של מאור),בובות מזמרות ורוקדות ועוד.
 
פעילויות לקבוצות וקייטנות
אורך הסיור הקלאסי במרכז עצמו הוא75 דקות, ומועבר ע"י מדריכים וצוות מקצועי ולאחרונה, בהתאמה לקבוצות מאורגנות גדולות יותר של קייטנות וכו’, נוספו שלוש תחנות חווייתיות למהותיהממוקמות במרחב צבעוני בקומה שמתחתיו ונוגעות בערכים ובמימדים נוספים.

התוספת של תחנות הפעילות הללו, יוצרת חוויה ארוכה יותר (כ-3 שעות, בהתאם לכמות המשתתפים והתחנות שבוחרים), ושלושתן גרסאות חדשות ומרעננות למשחקי הילדות הישנים, המוכרים והטובים:

לגו: תחנה המשלבת הפעלה בלגו, יצירה ושיח. תחנה העומדת בסימןכל אחד יחיד ומיוחדומעצימה את תכונותיו וחוזקותיו של כל משתתף

פאזל ענק: 
תחנה זו עומדת בסימן: כולנו אחד /כולנו חלק מהשלם למרות השוני והייחוד. כל ילד בונה את הפאזל הקטן שלו, ויחד מרכיבים פאזל ענק של כולם..

סולמות וחבלים: 
משחק אינטראקטיבי (דמוי שעשועון טלוויזיוני) על גבי מסך ענק בדגש על בחירת הטוב ועשיית הטוב.
 

שפות: 
כל התכנים במרכז מוצגים בשלוש שפות: עברית, אנגלית וערבית ומותאמים גם לכבדי שמיעה.
נגישות: כמו כן המרכז נגיש לכיסאות גלגלים ומארח גם אוכלוסיות מיוחדות, צוותים חינוכיים וארגונים עסקיים.
 
גילאים: הסיור מודרך מתאים לכל המשפחה(ילדים מגיל4-12 בליווי מבוגר)ובתיאום מראש בלבד.

לפרטים נוספים: 
באתר… 
בפייסבוק… 
סרטון על הפעילות…

להזמנות: 03-7181333
מרכז גולדה , שד’ שאול המלך21 , ת"א (מול רחבת הקאמרי)

 

אין תגובות

השאר תגובה