פסטיבלים בגליל-אירועי סוכות2014

פסטיבלים בגליל לכל המשפחה בסוכות – חגיגה של נופים, טעמים, מוזיקה, סיורים ואטרקציות נוספות

 
הפסטיבליים הגלילים מציעים פעילות אטרקטיבית עבור מאות אלפי משפחות שיצבאו על הפסטיבלים ואתרי התיירות במהלך תקופת חופשת חול המועד סוכות. 
 
 
פסטיבל רנסאנס | גן לאומי, מבצר יחיעם
מה כולל: במקום ייערכו מגוון רחב של קונצרטים והופעות מוזיקה עם שירים מהמאות ה-12 ועד ה-18 עם כלים מקוריים מאותה התקופה. ההופעות יתקיימו באולמות האבירים, הצלבנים והמגדלים וכן על מרפסת המבצר. כמו כן, במקום תופיע גם רונית שחר ולהקתה עם מיטב שירים חדשים לצד שירים מוכרים. בנוסף לכך ייערכו גם מופעי שחקני רחוב, יריד אמנים ויוצרים בחומרים, אירוע מספרי סיפורים וסיורים חווייתיים של הרשות לפיתוח הטבע והגנים.
מתי: ימים ב’ ו-ג’,13-14.10 בין השעות 10.00-16.00.
כמה עולה:40 ש"ח למבוגר/ילד                                
טלפון:04-9521175
 
פסטיבל עכו ה-35 לתיאטרון ישראלי | עכו
מה כולל: פסטיבל עכו לתיאטרון ישראלי יחגוג השנה35 שנה להיווסדו עם מגוון אירועים מכל הסוגים: הצגות תיאטרון בבכורה, תיאטרון רחוב, תיאטרון אינטראקטיבי, מחול, מיצגים, וידאו-ארט, מופעי מוזיקה, יריד אמנויות ופאנלים חברתיים-תרבותיים. באירוע צפויים להשתתף שחקנים מובילים מבמת התיאטרון הישראלי. במסגרת האירוע הצופים יבחרו לראשונה את המועמד שלהם לתואר ‘אהוב הקהל’ באמצעות מסרונים.
מתי:11-14.10.14
כמה עולה: מחירים משתנים בהתאם להצגות.
פרטי קשר לבירורים:04-8377777

בנוסף יתקיימו מספר פסטיבלים ומגוון אירועים בשמורות הטבע והגנים בסוכות – פסטיבל אמנים ובעלי מלאכה בציפורי, חגיגות העת העתיקה בקיסריה, עפיפונים בבית גוברין ופעילויות נוספות…
לאירועי רשות הטבע והגנים בסוכות…

אין תגובות

השאר תגובה