פסטיבל אלטרנטיבי בהגושרים מלון בטבע

 30.08.12  אופיר רוס

"הגושרים מלון בטבע"מזמין אתכם לפתוח את השנה החדשה עם מנה גדושה של בריאות מהטבע בפסטיבל אלטרנטיבי המשלב בחופשה שלכם הרצאות עם מיטב המטפלים האלטרנטיביים, מומחי התזונה וריפוי טבעי :הרצאה של דבורה ליבוביץ מחברת "תרופות סבתא"שתלמד אתכם להכין תרופות של פעם, איריס אלון שתדבר על צמחי באך ונומרולוגיה ,המטפל יקיר וולוצקי שיעביר סדנת יוגה על הדשא , ומבחר תבשילים בריאותיים על טהרת הסלמון בניצוחו של שף הבית שי לוינשטיין אשר יארח את השף המומחה בבישול בריא אלון יוסף , ויגישו יחדיו מנות מיוחדות 
 
 
לקראת השנה החדשה יוצא ‘הגושרים – מלון בטבע’ בפסטיבל אלטרנטיבי, המאפשר לכם לשלב חופשה מיוחדת עם מפגשים והרצאות של מיטב המטפלים–אשר יחשפו את סודות הבריאות מהטבע, שיטות הטיפול ותזונה נכונה. במסגרת הפסטיבל תפגשו את דבורה ליבוביץ שחברה את הספר"תרופות סבתא",שתרצה על הכנת הגוף לחורף, הכנת חליטות מצמחים,טיפים לתרופות סבתא,הורדת חום, הכנת סירופ להקלת שיעול ועוד. כמו כן , במסגרת הפסטיבל תוכלו ליהנות גם מהרצאה על פרחי באך של איריס אלון – מרצה, מאבחנת ומטפלת ברפואה סינית-  אלון תרחיב על הטיפול הרגשי באמצעות פרחי באך, המאפשרים לבצע שינוי ולהוביל להחלמה מלאה. בנוסף ביום שבת בבוקר תעביר איריס הרצאה בנושא נומרולוגיה – תורת המספים המהווים כלים שבעזרתם ניתנת לאדם האפשרות להכיר ולהבין את עצמו,הסובבים אותו, לדעת את ייעודו ולנווט את חייו לאפיקים פוריים, יצירתיים וטובים יותר. בשישי בבוקר המטפל יקיר וולוצקי מ"מטפלים ברמה"  יעביר על הדשא ברחבת המלון סדנת יוגה וטעימות טיפולי גוף בלובי כולל הסברים. 
במסגרת כל ימי הפסטיבל מוזמנים אורחי המלון ליהנות ממנות בריאות משותפות על טהרת דג הסלמון בניצוחי של שף הבית שי לוינשטיין שיארח את השף המומחה בבישול בריא אלון יוסף. השף אלון יוסף יעביר גם ביום שישי בצהריים סדנת בישול בנושא שילוב דג הסלמון בתפריט הקולינארי שלנו בבית. 
 
פסטיבל האלטרנטיבי בהגושרים מלון בטבע,22-20.09:
20/9יום ה’  בשעה20:30- מפגש עם דבורה ליבוביץ בנושא תרופות סבתא 
21/9יום ו’  בשעה08:00 –סדנת יוגה על הדשא עם המטפל יקיר ובנוסף טעימות טיפולי גוף בלובי המלון 
21/9יום ו’  בשעה12:30  סדנא של השף אלון יוסף על שילוב דג הסלומון בתפריט הקולינארי שלנו בבית.
21/9יום ו’ בשעה16:30 -המטפלת איריס  אלון הרצאה על פרחי באך 
22/9יום שבת בשעה12:00 המטפלת איריס  אלון הרצאה בנושא נומרולוגיה 
 
הגושרים מלון בטבע – מציע לאורחיו208 חדרים, הכוללים 48 חדרים באגף הבוטיק , 52 חדרים באגף הכפרי, 100 חדרים באגף הקלאסי, 4 סוויטות מפנקות עם ג’קוזי פרטי ו-4 סוויטות גן. במהלך החופשה תוכלו ליהנות מפעילויות תוכן המותאמות לעונה ולאופי המתארחים, שימוש חופשי במתקני המלון הכוללים מרכז הספורט והבריאות הכולל בריכת שחייה מקורה ובריכה קיצית בעונה, סאונה, סקווש, אולם כדורסל וחדר כושר. 
 
"הגושרים מלון בטבע" 
להזמנת מקומות: טל’:04-6816001
כתובתנו: קיבוץ הגושרים ד.נ. גליל עליון ||| מעדכנים אתכם גם דרך 
אתר: www.hagoshrim-hotel.co.il 
 

אין תגובות

השאר תגובה