פסטיבל חנוכה לילדים-מוזיאון ארצות המקרא ירושלים

הגיבורים חוזרים בפסטיבל חנוכה לכל המשפחה במוזיאון ארצות המקרא ירושלים, בו הילדים יפעלו כעיתונאים המסקרים גיבורי עבר.

 
בואו לפגוש את מתתיהו החשמונאי, מרים הנביאה ומוטה גור–כולם מנהיגים ומנהיגות אמיצים ובעלי תעוזה, כולם גיבורים ידועים ונערצים. בואו ליהנות מהפקה מושקעת, איכותית וייחודית בה כל המשפחה משתתפת והופכת לחלק מסיפור הגבורה.
 
מוזיאון ארצות המקרא ירושלים ובית אבי חי משתפים פעולה בפסטיבל חנוכה ענק לילדים, הגיבורים חוזרים. הפסטיבל שמתקיים כבר שנים בבית אבי חי הפך למותג ירושלמי אהוב, המציע פעילות איכותית וחווייתית לילדים. השנה הפסטיבל יתקיים לראשונה במוזיאון ארצות המקרא ירושלים וילבש צורה ואופי מיוחדים. 
 
האירועים יחשפו את הילדים המשתתפים לדמויות של גיבורי עבר יהודיים ועבריים, מהתרבות העתיקה ומההווה ויאפשרו להם לחוות את חווית הפעילות כעיתונאים לכל דבר.
 
מסלול הילדים / עיתונאים יתחיל במפגש עם עורך העיתון, אליעזר בן יהודה, מחייה השפה העברית שיבקש את עזרת הילדים / עיתונאים בהשלמת כתבות שמטרתן חידוש התרבות העברית. לצורך זה הם יעברו מספר תחנות במוזיאון, על רקע התפאורה המיוחדת שלו, בהן יפגשו את הגיבורים האמיצים, יתרגשו מסיפורם, יחוו יחד איתם את רוח התקופה וישלימו את הכתבות בעיתון המודפס שבידיהם, הצבי מ-1884. הילדים / עיתונאים ייקחו גם חלק בחידון להשלמת מילים עבריות.
 
הפקת פסטיבל הגיבורים חוזרים: אלפים הפקות בע"מ.
הכניסה לפעילות בהרשמה מראש לפי שעות הפעילות. משך הפעילות כשעתיים וחצי.
המחיר לילד, כולל סדנת יצירה =45 ₪, למנוי 40 ₪, מבוגר מלווה ראשון יכנס חינם סדנאות יצירה – 20 ₪לסדנה,18 ₪ למנוי, או 3 סדנאות ב-50 ₪.
 
התערוכה החדשה ‘ספר הספרים’ תהיה פתוחה לקהל המבקרים והמשתתפים בפעילות חנוכה. התערוכה סוקרת את התפתחות התנ"ך והברית החדשה על פני2,000 שנה, בה מוצגים טקסטים מקראיים מהחשובים שנראו בישראל, בהם תרגום השבעים, קטעים נדירים מגניזת קהיר ודפים מקוריים מתנ"ך גוטנברג, התנ"ך המודפס הראשון. הכניסה לתערוכת ספר הספרים כלולה במחיר. 
 
פסטיבל חנוכה לילדים
מוזיאון ארצות המקרא, ירושלים
1-5בדצמבר ימים א-‘ה
טלפון:  02-5611066
 
צילום: מעוז ויסטוך
 

אין תגובות

השאר תגובה