פעילויות לילדים בחוות צברי אורלי-סוכות2014בדרום

הצבריאדה – פעילויות לכל המשפחה בחול המועד סוכות בחוות צברי אורלי, פינת יצירה, טיול ברכבת, ביקור בפינת החי ואטרקציות נוספות

חוות אורלי מרמת הנגב מציעה פעילות לכל המשפחה במהלך חול המועד סוכות – הצבריאדה: פינות יצירה שבהן יכינו הילדים קישוטים מענפי הצבר, טעימות של מוצרים מפתיעים (ענפי צבר כבושים כבר טעמתם?), טיול בחווה באמצעות רכבת, שי לכל ילד, מכירת מגוון מוצרים במחירי חנות המפעל ואטרקציות נוספות.

איך מגדלים קקטוסים במדבר? כיצד קוראים לפרי: סברס או צבר? האם אפשר לאכול לא רק את הפרי, אלא גם את ענפי הצבר? איך מצמיחים פירות בצבעים שונים? המבקרים בחוות צברי אורלי יגלו בסוכות את התשובות לשאלות הללו.

הילדים יוכלו ליהנות מפינות יצירה, בהן יכינו קישוטים מענפי הצבר; תתקיים נסיעה ברכבת ברחבי החווה עם הסברים על זני הצבר השונים, תהליך העברת הפרי מהמטע לבית האריזה והטיפול בו; תותר כניסה לפינת החי, ולכל ילד יוענק כובע.

החנות במקום תציע שפע ממוצרי החווה, כמו ממרחים, ענפי צבר כבושים, סחוג העשוי מצבר, וגם קונפיטורות סברס – הכל במחירים מוזלים. במרכז המבקרים המחודש של החווה יעניקו למבקרים הסברים על החקלאות המודרנית באלף השלישי, ועל מחזור וטיהור מים כדרך להפרחת השממה, מאזינים להרצאות ויוצאים לסיורים לימודיים.

המחירים:25 ש"ח לילד,10 ש"ח למבוגר.
הנחה לתושבי הדרום.
 

הצבריאדה
חוות צברי אורלי
בין דימונה לירוחם
12-15/10,סוכות
טלפון:053-9382004    

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה