פעילויות לילדים בחנוכה בתל אביב וברחבי הארץ

אירועי חנוכה2014 ופעילויות לילדים מצפון ועד דרום: אירוח במלון הגושרים, ביקור בחוות צברי אורלי בנגב, פינות ציור ופיסול, משחקי בלשים ברמת גן, בניית בית בובות בעולם של מיכל נגרין, שעת סיפור ויצירה במהותי ואטרקציות נוספות

פעילויות חינם לילדים בקניון אילון
21-23בדצמבר
קניון אילון מזמין את הילדים בחנוכה למגוון פעילויות בחינם, פסטיבל קנדי קראש עם דוכן הפתעות ומתוקים, מסלול אתגרי, הכנת תכשיטים צבעוניים, פרסים ומשחקים…
קניון אילון, רמת גן
לחנוכה בקניון אילון…

חנוכה מנצנץ וטעים עם מיכל נגרין
העולם של מיכל נגרין בבת ים מזמין את כל המשפחה לסיור בין אלפי נורות מנצנצות, תכשיטים ומיניאטורות, להשתתף בסדנת יצירה להכנת בית בובות או סביבון בשילוב אלמנטים מעולמה של מיכל נגרין, לאכול סופגניות…
21-23בדצמבר בבת ים
טלפון:  053-7106941    
לחנוכה בעולם של מיכל נגרין…

העולם של מיכל נגרין, אירועי חנוכה2014, פעילויות לילדים בחנוכה, פעילות לכל המשפחה
מכינים בית בובות ואוכלים סופגניות בעולם של מיכל נגרין. צילום: יואב ריינשטיין.

 


חנוכה לילדים במרכז מהותי
פעיליות חנוכה לילדים במרכז מהותי בתל אביב עם תחנות פעילות שיפעילו לילדים את הדמיון, שעת סיפור ויצירה, הכנת כרזה להצגה של הילד, סיורים מודרכים…
19-23בדצמבר בתל אביב
לחנוכה במהותי…

חנוכה מהסרטים בסינמטק תל אביב והנחה לגולשי קינדרלנד
מגוון סרטים לכל המשפחה בסינמטק תל אביב בחנוכה, הדרדסים באים למפגש וסרט, מר פיבודי ושרמן לוקחים את הצופים למסע הרפתקאות, הילדים יצטרפו לחגיגת השוקולד של צ’רלי וייהנו מפעילויות נוספות.

מבצע מיוחד לגולשי קינדרלנד: 
10 ₪הנחה על כל אירועי סינמטק תל אביב לילדים בדצמבר (כולל חנוכה!), בין התאריכים1-31 בדצמבר. כדי ליהנות מההטבה יש לציין את הקוד: "קינדרלנד"בעת ביצוע ההזמנה בקופות או בטלפון.
21-23בדצמבר בתל אביב
לחנוכה בסינמטק תל אביב…

הדרדסים באים, סרט לילדים בחנוכה, סרטי ילדים בסינמטק בחנוכה, פעילויות לילדים
סרטי ילדים בחנוכה בסינמטק תל אביב – הנחה לגולשי קינדרלנד.

 


חנוכה לילדים במוזיאון לאמנות ישראלית ברמת גן
21-23בדצמבר
המוזיאון מציע מגוון פעילויות לילדים, בהן יוזמנו המבקרים הצעירים להכיר יצירות אמנות, לשחק בבלשים, להיכנס לתוך התמונות ולהתנסות ביצירה של פיסול וציור והכל ברוח חג החנוכה.
כמה: מבוגר + ילד50 ₪. ילד נוסף 15 ₪.
המחיר כולל סופגנייה לכל משתתף.
המוזיאון לאמנות ישראלית, רמת גן
לפרטים נוספים והרשמה מראש:  053-9382233    

פעילויות חנוכה לילדים, פעילות לילדים בחנוכה ברמת גן, המוזיאון לאמנות ישראלית ברמת גן
פעילויות לילדים בחנוכה במוזיאון לאמנות ישראלית ברמת גן.
בתמונה משמאל: יריד קידישוק בדיזינגוף סנטר. צילום: פוטוליה.

חנוכה לילדים במוזיאון נחום גוטמן
19-20בדצמבר – קוסם
22-23בדצמבר – שעת סיפור
במסגרת התערוכה גמד, ענק ונסיכה, יארח המוזיאון את קליאסטרו הקוסם למופע באווירת ענקים, נסיכות וגמדים ויזכו להיות קוסמים בעצמם. בנוסף, שעת סיפור תאטרלית על בסיס האגדה האפריקאית – מחפשת הסיפורים. 
מוזיאון נחום גוטמן, תל אביב.
כמה: מבוגר24 ₪  /ילד50 ₪
הפעילויות ברישום מראש
טלפון:053-9382306, שלוחה 0.

מוזיאון נחום גוטמן, פעילויות לילדים בתל אביב, אירועי חנוכה2014, פעילות לילדים בחנוכה
פעילויות חנוכה לילדים במוזיאון נחום גוטמן. צילום: אסף גאם הכהן.
 


פעילויות חנוכה לילדים בחוות צברי אורלי
חוות צברי אורלי ברמת הנגב מציעה חידושים קולינריים לחנוכה לצד פעילות מגוונת לכל המשפחה, שתימשך במהלך ימי החג (20-22/12)וכן תשיק בחג ליקרים ייחודיים מפרי הצבר ויוצגו לטעימות מיטב מוצרי החווה בהם: קונפיטורות, ממרחים פיקנטיים, ריבות ענפי הצבר ועוד שגם יוצעו למכירה במחירי חנות המפעל. 

הילדים יוכלו ליהנות מפינות יצירה לציור ולפיסול, פינת חי, טיול ברכבת למסע בשדרות הצבר ושי לכל ילד. לכבוד החג מציעים בחווה גם סופגניות ממולאות בקונפיטורת פרי הצבר, מיטב מטעמי הצבר שהם תערובת טעמים, ישראלים מקסיקניים ואוכל בדווי, בהם: פיתות בדוויות מענפי הצבר, סלטים, שניצל עוף מקסיקאי, שקשוקה מקסיקאית בטעמים ישראלים, פשטידת נופליטו וביצים, נקטר צבר לשתייה כשכל המנות הטעימות מבוססות על פרי הצבר החדש, המהווה תשובה חדשנית להתמודדות עם סוכרת והשמנת יתר.
מחיר כניסה לפעילות המיוחדת10 ₪ למבוגר , 25 ₪ לילד. 
לפרטים:  053-9382004  |  info@ocf.co.il
חוות צברי אורלי, פעילויות חנוכה לילים, פעילות לילדים בחנוכה, אטרקציות לילדים בחנוכה
פעילויות לילדים בחנוכה בחוות צברי אורלי. 

ילדי הקרון – סרט לכל המשפחה
החל מה-18 בדצמבר בבתי הקולנוע
סרט אנימציה חדש לילדים עם ארבעה אחים יתומים, שפוחדים ללכת לגור עם סבא שמעולם לא פגשו, ומתמקמים בקרון נטוש בלב היער, ובונים לעצמם בית שמח ונעים אך נתקלים בקשיים…
לסרט ילדי הקרון…
 
 

קידישוק – יריד יד שנייה לילדים בדיזינגוף סנטר (ללא תשלום)
23בדצמבר, יום שלישי בין השעות11:00-16:00
יריד ה’קידי שוק’ המסורתי יתקיים בדיזנגוף סנטר ויאפשר לילדים לחוות את חווית המסחר, להשתתף בפעילות מכירה חינוכית ולהיות מוכרים כמו מבוגרים ליום אחד. היריד יציע מגוון רחב של דוכנים שינוהלו על ידי ילדים, בהם כל ילד יוכל למכור את מרכולתו: צעצועים ישנים, ספרים, עבודות יד שעשו, תכשיטים, דיסקים, משחקים, בגדים, פריטי מחשב ועוד מלא דברים שילדים אוהבים. הילדים המשתתפים ביריד יוכלו בעזרת סכום הנע בין1-50 שקלים, להחליף פריטים עם חבריהם המוכרים וליהנות מפריטים ‘חדשים’.
בנייןB,קומה1- (מול הסופר פארם), בדיזנגוף סנטר, תל אביב
ההשתתפות ללא תשלום, אך כרוכה בהרשמה מראש- לחצו כאן להרשמה… 
לפרטים נוספים:  03-6212400
 
 
פעילויות חנוכה בגושרים – מלון בטבע
הגושרים מלון בטבע מזמין אתכם בחנוכה בתאריכים:18-20.12.2014 לסוף שבוע בעקבות לוחמים, שבמסגרתו יתקיים פאנל בהשתתפות כתבי צבא וביטחון בהם:  גיא וורון מערוץ2, אור הלר מערוץ 10, אמיר בר שלום מערוץ 1 והאלוף במיל אורי שגיא , בהנחייתו של איש התקשורת קובי פינקלר, שגם ידריך את הסיור למחרת שבו ייצאו האורחים לטיול – תילים וטילים ברמת הגולן. הם יעצרו בנקודת תצפית ויקבלו הסבר באנדרטת הטנק מול קיבוץ עין זיוון, יעצרו בתצפית על קונטרה ויקבלו הסבר על הלחימה בצד הסורי, ייסעו לתל טורבינות הרוח ולאנדרטת הארז הבודד למרגלות תל חזקה. עוד בתוכנית: ערב שירה עם הזמרת לילה מלקוס, סיור פסלים בהדרכת הפסל אריה אשכנזי, ולאחריו סיור למסלול  עמק הנהר הנעלם במתחם המלון. בין לבין יוכלו האורחים ליהנות ממתחם הספא החדש והיוקרתי פיורינה, הכולל: חמאם טורקי, סאונה,10 חדרי טיפול, חדרי פדיקור ומניקור, כמו כן, במלון מרכז ספורט ובריאות עם בריכת שחייה מקורה, סאונה, סקווש, אולם כדורסל  וחדר כושר.
הגושרים מלון בטבע
טלפון:04-6816001
 

 

אין תגובות

השאר תגובה