פעילויות לילדים בל”ג בעומר ובסוף השבוע

פעילויות לילדים בל”ג בעומר: לומדים לירות בחץ וקשת ושורפים מרשמלו במדורה במשתלות יגור, פוגשים כבאים ורואים הצגה של סמי הכבאי בתל אביב, יוצאים לבלות בטבע, מזניקים את מירוץ האופניים ג’ירו ד’איטליה שהגיע מאיטליה לראשונה לארץ, ומבלים בפסטיבל אקסטרים בצפון או בפסטיבל אוכל במטה יהודה…

 

רוצים ללמוד איך לירות בחץ וקשת? במיוחד לל”ג בעומר קבלו סרטון הדרכה מיוחד איך לירות בחץ וקשת?…

 

ל”ג בעומר חינם במשתלות יגור

חוגגים ל”ג בעומר במשתלות יגור עם סדנה להכנת חץ וקשת ממוצרי המשתלה, תפוחי אדמה ומרשמלו במדורה והכל בחינם. המבקרים יוכלו להנות גם ממבצעים על מוצרי המשתלה לכבוד החג.

איפה: משתלות יגור, קיבוץ יגור
מתי: יום שבת  5.5.17 בין השעות 10:00-13:00

פעילויות לילדים בל"ג בעומר במשתלות יגור. צילום: אגמדיה
פעילויות לילדים בל”ג בעומר במשתלות יגור. צילום: אגמדיה

 

חוגגים ל”ג בעומר עם סמי הכבאי

הפנינג ל”ג בעומר בגן העיר בתל אביב: כבאים מכבאות אש מחוז תל אביב יגיעו עם כבאיות וציוד למפגש עם הילדים  ויספרו על עבודת הכבאי, ויעניקו הנחיות לבטיחות בנושא אש. בנוסף, יגיעו נציגי היחידה לחילוצים מיוחדים של הכבאות למפגן הדגמת חילוצים, כולל פריסת אומגות ותתקיים הצגה של סמי הכבאי.

איפה: גן העיר תל אביב
מתי: חמישי, 3.5.18 בין השעות 15:00-19:00. הצגה לילדים בשעה 17:00

סמי הכבאי
סמי הכבאי

ל”ג בעומר בטבע עם פעילויות לכל המשפחה

בווא לחגוג את ל”ג בעומר בטבע עם פעילויות לכל המשפחה בגן לאומי ירקון: משתתפים באירוע הסיום של משחק החידות “המטמון של הטבע”, רואים את תערוכת רכבי אספנות של מועדון החמש המרכז את האופנועים ומכוניות האספנות בישראל, או שנהנים ממופע אש ומהרצאה מרתקת בנושא שריפות בחניון הלילה של גן לאומי ירקון.

איפה: גן לאומי ירקון
מתי: שישי שבת 4-5.5, השעות בהתאם לפעילות

גן לאומי ירקון. צילום: מנו גרינשפן
גן לאומי ירקון. צילום: מנו גרינשפן

 

מירוץ ג’ירו ד’איטליה יוצא לדרך

תחרות ג’ירו ד’איטליה המתקיימת באיטליה 101 שנים, לראשונה יוצאת מגבולות המדינה ותוזנק מירושלים. מדובר בתחרות השנייה בגודלה בעולם ברכיבת אופניים. 176 הרוכבים הטובים בעולם ירכבו את שלושת השלבים הראשונים בישראל: השלב הראשון בירושלים, השלב השני מחיפה לתל אביב ובשלב השלישי מבאר שבע לאילת. 3 ימים עם הרוכבים הטובים בעולם ובהשתתפות קבוצה הישראלית.

איפה: הזנקה מירושלים, סיום באילתץ
מתי: 4-6 במאי

מתוך האימונים לג'ירו ד'איטליה בישראל. צילום: רועי קאפח
מתוך האימונים לג’ירו ד’איטליה בישראל. צילום: רועי קאפח

 

פסטיבל ים של גליל

פסטיבל ים של גליל המסורתי יוצא לדרך: בכל סופי השבוע במהלך חודש מאי יתקיימו מגוון פעילויות לילדים ולכל המשפחה, מופעים ואירועים מיוחדים ברחבי אזור הגליל המערבי. בין האירועים: אירועי ספורט בינהם משחה אכזיב ותריאטלון אכזיב, אירועי תרבות ובינהם מופעי לילה של אמנים רבים בנקרות, טיולים משפחתיים ועוד.

איפה: רחבי הגליל המערבי
מתי: סופי שבוע במהלך חודש מאי

לילות בנקרות. צילום: RITVO
לילות בנקרות. צילום: RITVO

 

סיורים בין הסירים…

פסטיבל אוכל כפרי של מטה יהודה חוזר למשך 4 סופי שבוע במהלכם תוכלו לבקר באזור ולטעום מטעמים ומאכלים שהכינו בשלנים ובשלניות מקומיים. הפסטיבל החל לפני 18 שנה, עם מספר קטן של בשלניות ותיקות שפתחו את בתיהן וסיריהן בפני המבקרים, ומאז צמח והתפתח עם כל שנה שחלפה. נושא הפסטיבל השנה הוא “אוכל. אנשים. בית”- אורחי הפסטיבל יוכלו לבקר אצל אנשים ובתים שונים מאוד האחד מן השני, כשלכל אחד הייחוד שלו, אבל לכולם תשוקה לאוכל טוב ולאירוח.

איפה: מטה יהודה
מתי: סופי שבוע בין 3-19 למאי

פסטיבל אוכל כפרי 2018. צילום: אלדד מאסטרו
פסטיבל אוכל כפרי 2018. צילום: אלדד מאסטרו

 

 

אין תגובות

השאר תגובה