פעילויות לילדים בספארי

בהשראת אולימפיאדת לונדון2012, המבקרים בספארי ברמת גןעם הילדים יוכלו להנות מתחנות פעילות הכוללות פעילות מיוחדת לילדים בשיתוף ערוץ הופ – פעילות משפחתית חוויתית בסימן האולימפיאדה ושבירת שיאי ספורט אנושיים בהשוואה לשיאים של החיות בספארי ובטבע.

הפעילות המשותפת למשפחות וילדים במהלך חודשי החופש הגדול והחגים, נועדה ללמד את הילדים על יכולות ההישרדות של בעלי חיים בטבע בהתאם ליכולותיהם הגופניות ומבנה גופם בהתאם לסביבות החיים השונות בהם הם מתקיימים.

במסגרת הפעילות, הילדים מוזמנים לסייר בספארי במסלול חוויתי בין11 תחנות של בעלי חיים – תחילתו של המסלול בכניסה לספארי – כל ילד מקבל מפה עם סימוני התחנות המצויות בסמוך לתצוגות בעלי החיים שבמסלול.

בכל תחנה שלט המציג מידע אודות החיה ומזמין להפעלה אקטיבית הקשורה לשיאה הפיזי הייחודי, למשל: לקפוץ למרחק כמו קנגורו, לטפס על עץ כמו נמר, להתלות בין הענפים כמו קוף סיאמנג, לערוך תחרות משיכת חבל כדי להבין את הכוח של אסוקר הגורילה, ללכת על קורה ולדעת לשמור על שיווי משקל כמו יוסי הפיל הכי גדול בעולם וחבריו, לנפנף בכנפיים כמו פרפרים, להתנסות בתחרות ריצה איטית לצבים, לקפוץ לגובה ולהרגיש כמו ג’ירפה ועוד. בנוסף, ניתן מחזיקי הסמארטפונים יוכלו לסרוק ברקודים(QR) מיוחדים שהוצבו על השלטים, ולהיחשף לסרטונים מצחיקים ולמידע נוסף.

הילדים ביחד עם ההורים מוזמנים לבצע את המשימות ולנסות"להשתוות"לשיאי חיות הספארי, לפתור את החידות ולהמשיך הלאה במסלול. בסיום המסלול יקבל כל ילד מדליית השתתפות  "נבחרת הופ! בספארי"ויוזמן להצטלם במקום הראשון על פודיום המנצחים עם דמויות הופ! האהובות. את התמונות ניתן להעלות און ליין לגלריה ייעודית שבאתר ערוץ הופ!

פעילויות לילדים ברשת
פעילות נבחרת הופ בספארי ממשיכה גם באתר האינטרנט של ערוץ הופ www.hop.co.il בו הוקם מתחם מיוחד לילדים להרשם לנבחרת הופ בספארי, ללמוד על כללי התנהגות נכונים בספארי -בין 100הנרשמים הראשונים באתר יזכו בזוג כרטיסי כניסה לספארי.

דפי צביעה ופעילות לחופש הגדול
בנוסף, מכיל האתר מידע על בעלי החיים בספארי, דפי פעילות, גלריית תמונות של החיות, סרטונים על בעלי החיים שבמסלול וסרטוני מידע על בעלי חיים נבחרים מהשטח הפתוח של הספארי.

נבחרת הופ! בספארי 
החל מ- 1ביולי ועד ה-10 באוקטובר 2012
שעות הפעילות מתקצרות בחודשים ספטמבר-אוקטובר
(ניתן להישאר שעתיים לאחר סגירת הקופות)
מחיר כניסה רגיל לספארי:59 ₪ לילד מגיל שנתיים
למידע נוסף: הספארי ברמת גן…
 

אין תגובות

השאר תגובה