פעילויות לילדים-פסח2014במוזיאון תל אביב

פסח של כיף במוזיאון תל אביב לאמנות- פעילויות והרפתקאות לילדים ולכל המשפחה במהלך חופשת פסח2014, תערוכה אינטראקטיבית, סיורים מודרכים ועוד

מה נשתנה – התפתחות האמנות מאז ועד היום
הרפתקאות בוקר לילדים בחג הפסח, סדנאות ציור, פיסול והדפס באווירת קושיות החג.
סיור מודרך בגלריות המוזיאון בשילוב עבודה יצירתית בסדנה.
שני עד חמישי,7.4 עד 10.4, 10:00 – 13:00 
מחיר70 ₪ לסדנה. כרטיסים מראש בקופת המוזיאון. 
(הילדים מתבקשים להצטייד באוכל ושתייה).

שיח גלריה לילדים בתערוכת ויק מוניס: תמונות מכל דבר
מפגשים מיוחדים של שיח גלריה לילדים על תערוכת ויק מוניס: תמונות מכל דבר. השיח מיועד לגילאי12-7 ומעלה מלווים בהוריהם. 
הכניסה לילדים למוזיאון ולאירוע הינה חופשית, אך יש להירשם טלפונית מראש בקופת המוזיאון ומספר המקומות מוגבל.
שבת12.4, בשעה 11:00    

ויק מוניס: תמונות מכל דבר
תערוכתו המקיפה של ויק מוניס, יליד ברזיל (1961), סוקרת 25 שנות יצירה. דימויים מוכרים מתולדות האמנות וממקורות אחרים עוברים תהפוכות בחומרים מפתיעים (כגון סוכר, שוקולד, קטשופ, יהלומים, אבק ופסולת) ובקנה המידה, תהליך שסופו דימוי חדש צילומי. עבודתו מאתגרת את אופני הצפייה המקובלים ומעלה שאלות בדבר ניכוס, מקור ושעתוק. בתערוכה יוצגו מרבית סדרותיו, בין היתר תמונות שוקולד, תמונות אבק ועוד. 

סדנת הדפס רשת לילדים בפסח
בסמוך לתערוכה האינטראקטיבית אנדי וורהול: ציור של צעצוע, מופעלת סדנת הדפס רשת בנושא צעצועים, ובה מתנסים המבקרים בטכניקת ההדפס ששימשה את האמן ביצירותיו. הילדים מתבקשים להביא צעצוע אהוב עליהם, בהשראתו הם יציירו וידפיסו בסדנא הצבועה בכסף – בדומה למראה של הסטודיו של וורהול – הפקטורי (המפעל) בניו יורק.
יום חמישי:10.4, 19:00-17:00, 80 ₪ לסדנה.  
ימי שבת:5.4, 19.4, 12:00-10:00, 90 ₪ לסדנה.  
לבני12-8, כרטיסים מראש בקופת המוזיאון. 

שלישי קסום
חווית אחר צהרים משותפת במוזיאון, להורים ולילדים בגילאי8-5.
הפעילות כוללת סיורים בגלריות, צפייה מודרכת ביצירות ובהשראתן השתתפות בסדנה עם פעילות מעשית הכוללת הפעלות, משחקים ויצירה באמנות. המפגש יעסוק בנושאים מגוונים כגון: נופים, צורות, צבעים, דיוקנאות ועוד.
ימי שלישי,18:30-17:00: 
8.4 –פעילות בהשראת תערוכת ויק מוניס: תמונות מכל דבר- הפעילות תכלול יצירה שתתחקה אחר עבודותיו של האמן עם חומרי גלם מפתיעים (כגון סוכר, שוקולד, קטשופ, יהלומים, אבק ופסולת).
22.4 –פעילות בהשראת ציור מוזיקאלי- פעילות שתציג מגוון יצירות שקשורות למוזיקה ותנועה, תעסוק על הקשר בין מוזיקה לאומנות ובין חוויות ויזואליות וחוויות ווקליות, ותיערך בה יצירה בהשראת הציור המפורסם של קנדינסקי שמוצג בגלריות האוסף של המוזיאון.  
לבני8-5 בליווי מבוגר, 65 ₪ לילד + מבוגר. ילד נוסף בעלות של 10 ₪ בלבד.

פעילויות לילדים בפסח, אירועי פסח2014, אטרקציות לילדים בפסח
פעילויות פסח לילדים במוזיאון תל אביב. צילום: עודד אנטמן
 

תערוכה אינטראקטיבית לכל המשפחה: אנדי וורהול ציור של צעצוע–חינם לילדים
אגף החינוך של מוזיאון תל אביב לאמנות מציג תערוכה אינטראקטיבית לכל המשפחה. התערוכה מוקדשת כולה לסדרת עבודותיו של האמן משנת1983המיועדות לילדים. מדובר ב-86 יצירות מתוך אוסף מוגרבי המשלבות ציור והדפס ומבוססות על צעצועים שהאמן אהב לאסוף. התערוכה מציעה מגוון רחב של פעילויות והתנסויות ציוריות בעזרתן יוכלו הילדים להכיר את המאפיינים העיקריים של עבודתו של וורהול – צבעוניות עזה, עבודה בשכבות של קו וכתם, שיכפול של דימויים – ולשאוב ממנה השראה. 
לצד הציורים מופעלות תחנות פעילות אינטראקטיביות נוספות כגון: עבודה עם חותמות של ידוענים – מרלין מונרו, מיק ג’אגר, ג’ון לנון ולייזה מינלי, שאיתן יוכלו הילדים להדפיס וליצור שכפולים של דימויים; פינת ספרים על וורהול ומשחק עם הצעצועים שמופיעים ביצירות; פינת האזנה ל"סיפורו של וורהול"שמהווה היכרות עם עולמו המיוחד; משחק התאמה של כתם וקו על שולחן אור, ציור דיוקן על גבי צללית שחורה; פינת סופרמרקט, בה יוכלו הילדים להכיר את עולם הדימויים של וורהול המתבסס על מוצרים יום יומיים כמו בקבוק הקוקה קולה, מרק קמבל ועוד. 
הכניסה לילדים למוזיאון תל אביב לאמנות ולתערוכה הינה חינם. 

שעות הפעילות במהלך חופשת חג הפסח (כולל חול המועד): 
ימי ראשון סגור; ימי שני, רביעי ושבת:10:00 – 18:00;ימי שלישי וחמישי:10:00 – 21:00;שישי:10:00 – 14:00;ערב פסח, חג פסח וערב חג שני סגור; חג שני:18:00-10:00.

פסח של אמנות
מוזיאון תל אביב לאמנות
שד’ שאול המלך27, תל אביב
טלפון:03-6077020

 

צילום: עמית טורקניץ’

אין תגובות

השאר תגובה