פעילות לילדים בחופש הגדול: 5 רעיונות מקוריים שיעסיקו את הילדים בקיץ הקרוב

אוריגמי. צילום: יח"צ

מאבדים את דעכתם רק מהמחשבה על יולי ואוגוסט? מצד אחד להסתובב כל היום בחום היוקד זה על גבול הבלתי אפשרי, מצד שני טלוויזיה כל היום גם לא באה בחשבון. בשופו חשבו על מגוון רעיונות יצירתיים בשבילכם.

פעילות לילדים בחופש הגדול: 5 רעיונות מקוריים שיעסיקו את הילדים בקיץ הקרוב:
1. יצירה בניירות אוריגמי-
אמנות האוריגמי הקסומה מבטיחה בילוי חוויתי וממושך אל מול קיפולי הנייר והצורות פרי ידיהים הקטנות של הנסיכים שלכם.
ניירות האוריגמי של מידורי יפן מגיעים בשלל צבעים והדפסים עכשוויים ומעולים לקיפולים, עטיפות ויצירה באופן כללי. הניירות מגיעים בגודל סטנדרטי המתאים לרוב היצירות. כל חבילה מגיעה עם הוראות למספר פרוייקטים חמודים להתחלה. בואו נציע לדור הצעיר תעסוקה שתורמת לפיתוח החשיבה והיצירתיות.
מידות: 15/15 ס”מ
10 ניירות – 2 דגמים 5x מכל דגם
מחיר- 25 ש”ח

2. קראפטהוליק ג’וניור- ארנב לצביעה
ארנב מבית קראפטהוליק שניתן לצביעה ולכביסה וחוזר חלילה.
בין אם זה בגלל האישויות הכובשת שלהם, ובין אם זה בגלל שהם עשויים מבדים היפו אלרגנית, מה שבטוח זה שלא ניתן מההייפ שנוצר סביב היצורים החמודים והרכים האלה. וכל מי שנתקל בהם פשוט משתוקק לאמץ אותם לחיקו.
הקראפטהוליקים נולדו ביפן ב-2008 ומצאו את דרכם אלינו אחרי סיבוב מקיף בעולם, ואנחנו התאהבנו.
עם אישיות כובשת ונאמנות בלתי רגילה, הם החברים הטובים ביותר לבני אדם קטנים וגדולים כאחד. הבד שלהם רך ונעים לליטופים וחיבוקים והם תמיד מוכנים לשחק, לבדר וגם לישון ולנוח. פרי דמיונה של המעצבת היפנית Ikuko Yamamoto.
מחיר- 85 ש”ח

קראפטהוליק לצביעה. צילום: יח"צ
קראפטהוליק לצביעה. צילום: יח”צ

3. ערכת יצירה של פייפרויד- פיסול בקשים.
ערכה להכנת רובוטים מקשי נייר קשיח של המעצב היפני טקאשי טסונודה.
ערכות היצירה של הפייפרויד מעניקות לנו זמן יצירה מהנה לכל הגילאים ומעלות לנו חיוך על הפנים. הרובוטים מיועדים להחזיר אותנו ואת ילדינו ליצירה ידנית, פשוטה ומקסימה, הנשכחת בימינו. הם מלאים בסטייל ובהומור וחכמים ביותר בהרכבה שלהם. תעסוקה מושלמת לילדים בגיל 8-12 ולילדים בגיל 5-8 בליווי מבוגר.
מחיר- 69 ש”ח.

רובוט מקשים של פרפרויד. צילום: יחצ
רובוט מקשים של פרפרויד. צילום: יחצ

4. נאנו בלוק- הרכבת מודלים מעלפים מבלוקים מזעריים.
המצאה מהפכנית מיפן שהטריפה את העולם, חצתה יבשות והגיעה אלינו!
ערכה להרכבת מודלים זעירים באמצעות בלוקים מיניאטוריים צבעוניים – המיני בלוק הקטן ביותר בגודל 4 מ”מ! הודות לחלקים המיניאטוריים, ניתן להשקיע בפרטים הקטנים ולדייק בהרכבת כל מודל.
הגשימו חלומות גדולים – בקטן!
ננובלוק כולל סדרות רבות ומגוונות להרכבה – בניינים, מכוניות, חיות, כלי נגינה, חלליות, אתרים הסטוריים, סדרות למתקדמים ועוד! כל אחד יכול להרכיב את המודל שמתאים לו, להשלים סדרות פריטים ולהתמקצע כאספן ננובלוק אמיתי!
כיף, מאתגר וממכר – הננובלוק הוא גם תחביב, גם יצירה, גם אספנות!
מחיר- 49 ש”ח.

וושי טייפ לצביעה. צילום: יח"צ
וושי טייפ לצביעה. צילום: יח”צ

5. וואשי טייפ לצביעה – סרט דבק דקורטיבי העשוי מנייר אורז יפני איכותי שניתן להסרה בקלות ממשטחים.
לא יודעים איך להעסיק אותם בבית קפה, במסעדה או אצל חברים? הוואשי טייפ יציל אתכם. פשוט תדביקו אותו על כל משטח, תנו לאוצרות הקטנים שלכם לצבוע את האירוים שבתוכו ולפני צאתכם הסירו אותו ללא כל סימן.

הוואשי טייפים מגיעים עם איורים מגוונים לצביעה! הם נדבקים מעולה אך עדיין קלים להסרה ולא משאירים אחריהם שום זכר. מתאים להכנת אלבומי סקראפ, לאריזת מתנות, לקישוט הקירות, הרהיטים, קופסאות ומכתבים. עשו זאת עם וואשי צבעוני ומשעשע שמעלה חיוך על הפנים!
מחיר- 12 ש”ח- 49 ש”ח

וושי טייפ לצביעה. צילום: יח"צ
וושי טייפ לצביעה. צילום: יח”צ

שופו- מיזם משפחתי קטן השוכן בליבו של מתחם בזל בתל אביב. בחנות הבוטיק תמצאו עיצובים יפניים וחפצים שמתאימים לכל גיל, שופו הינה מקום לצעירים בליבם המחפשים השראה, לאלו שאוהבים לתת ולקבל מתנות מיוחדות ולמעריצי איכות ואסתטיקה יפנית.

אין תגובות

השאר תגובה