פעילות לילדים בחינם בסוכות2014 -עיר נמל לילדים בנתניה

עיר נמל לילדים בחול המועד סוכות בנתניה – עם ספינת ענק, סדנאות לילדים, התנסות בכלים של רב חובל ואטרקציות נוספות בחינם לכל המשפחה

ספינת ענק, אבק שריפה, חרב עם עבר עשיר ומכשיר ניווט ייחודי הם רק חלק מהפריטים אותם יפגשו הילדים בחול המועד סוכות. נכנסים לעיר נמל ופוגשים אוצרות, רב חובל ואפילו מלחים.
 
הילדים יפגשו בספינת ענק דרך מוזיאון ימי ועד מפעל אניות, סדנה בה כל ילד יכין לעצמו אנייה מיוחדת. בנוסף יוכלו הילדים להתנסות בכליו של רב החובל כמו: הגה האנייה, המצפן, הטלסקופ, המשקפת, העוגן, הגלגלת, התורן ועוד.
 
בעיר הנמל יהיה ניתן למצוא פריטי מוזיאון ימיים בו יוצגו פריטים מיוחדים ואותנטיים כמו: דגמי אניות, חפצים עתיקים, הגאי אנייה אמיתיים, מכשיר לניווט עליו לומדים יורדי ים עד היום, מיכל אבק שריפה אמיתי ופריטים נוספים.
 
פעילות נוספת תספק ערך מוסף לחוויה על ידי הענקת ידע שיהפוך את הבילוי למרתק אך גם מלמד. בבית הספר ליורדי ים, ילמדו הילדים את רזי הים ויקבלו תשובות לשאלות כמו: למה הים מלוח? איך קושרים חבל באנייה? באיזה סימנים משתמשים על הסיפון ואפילו על מקור האמנות התפלות שרואים בכל סרט עם ספינה כמו: למה אסור לשרוק על הסיפון?
 
 
הפעילות בעיר הנמל תתקיים בחול המועד סוכות בתאריכים12-13 לאוקטובר, בין השעות:11:00-14:00, 16:00-19:00. 
 
הכניסה חופשית.
 
 
עיר נמל לילדים
קניון עיר ימים
רח’ בני ברמן2, נתניה
12-13באוקטובר, סוכות
הכניסה חינם
טלפון:09-7738740

אין תגובות

השאר תגובה