פעילות לסוכות עם הילדים בתערוכת ריהוטים2014

תערוכת ריהוטים2015 תתקיים במהלך חול המועד סוכות בתל אביב ותארח את תוצרת חירייה – המרכז לחינוך סביבתי, והמבקרים יוכלו להכיר את הסיפורים שמאחורי הרהיטים

 
תערוכת ‘ריהוטים2015’, שתיפתח בחול המועד סוכות 2014 במרכז הירידים בתל אביב, חוגגת השנה 37 שנים לקיומה. תערוכה זו בהפקתה של תים תערוכות, חברת בת של איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים בישראל, נחשבת לתערוכה הוותיקה, הגדולה והחשובה מסוגה בישראל בתחום העיצוב. 
 
לראשונה בתערוכת ריהוטים2015 יתקיים שיתוף פעולה ייחודי עם המרכז לחינוך סביבתי תוצרת חירייה, שמקום מושבו בפארק המחזור חירייה. במהלך כל ימי התערוכה יפעל במקום מתחם ייחודי שישמש כבית מלאכה לייצור פריטי עיצוב וריהוט מפסולת, בניצוחה של בריג’יט קרטייה, מעצבת הבית של המרכז לחינוך סביבתי ובשיתוף מעצבים נוספים.
 
המבקרים יוכלו להתחקות אחר הסיפור שמאחורי כל פריט ורהיט שיוצגו במתחם וגם ליהנות מתהליך ממשי של עיצוב שיתרחש לנגד עיניהם, אשר חומרי הגלם נשלפים מערמת פסולת גדולה שתוצב במתחם.  
 
‘תוצרת חירייה’ בריהוטים2015 תעניק למבקרים הזדמנות להכיר את הסיפור שמסתתר מאחורי כל רהיט ואת האנשים שמייצרים אותו, מתוך תקווה התוצאה הסופית תוביל את האוכלוסייה הישראלית להשליך פחות רהיטים ופריטים לאשפה ולבחור באופציית השימוש החוזר, תוך דגש על ניצול מוצרים שנאספים מידי יום בפארק המחזור חירייה, שמעניקה להם חיים חדשים.
 
תאריכים ושעות פתיחה
התערוכה פתוחה לקהל הרחב ותתקיים במרכז הירידים בתל אביב
בין התאריכים10-17/2014
הכניסה ללא תשלום
 
 
 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה