פריחות קסומות-טיולי משפחות בין מרבדי תורמוסים

החורף לא הגיע והאוויר החמים העיר את פרחי הבר מוקדם מהצפוי. כפר הנופש נופי גונן בקיבוץ גונן, מזמין את כל המשפחה לצאת לטיול מודרך אל מרבדי התורמוסים הסגולים הנמצאים בשיא פריחתם מעל קיבוץ גונן ואל טוסקנה הדרוזית ברמת הגולן, ליהנות מיופיו של הגליל בעונה זו, לנשום את האוויר הגלילי הנקי וליהנות מהפריחות הצבעוניות המרשימות ביופיין והריחות שבטבע.

הטיול יוצא מכפר הנופש נופי גונן בנסיעה לצפון רמת הגולן כאשר בדרך ניתן ליהנות מיופיים של שדות העמק הנפרשים, המכוסים פלומות ירוקות בשלל גוונים של צמיחת הגידולים החקלאיים. מגיעים עד לקו הגבול עם סוריה לתצפית על קונטרה החדשה. ממשיכים בנסיעה עד לכפר בוקעתא. עולים להר ורדה לתצפית אל מרחבי הגולן ולאחר מכן ממשיכים בטיול בין בוסתנים ובריכות מים בדרך טוסקנה הדרוזית עד לרכס מנפוחה. 

נוסעים לעמק היעפורי המרשים ביופיו, לביקור בשוק המקומי המקסים, בו מוכרים תושבי המקום, הלבושים בבגדים מסורתיים, את התוצרת העצמית – ריבות ומרקחות, תאנים, תפוחים, אגסים, דובדבנים, ירקות בלאדי מהגינה, פירות טריים, משקאות טבעיים משקדים ותפוחים, שמן זית, זיתים כבושים ועוד. 

סיום הטיול בסיור ברחובות העיירה מג’דל שאמס והכפר עין קיניה, המשקיף על נוף מדהים ביופיו.

התורמוס – פרח ממשפחת הפרפרניים. עלי התורמוס מאוצבעים, בעלי פטוטרת ארוכה, הגדלים כתפרחת בצבע סגול. לפרחים אין צוף והחרקים משכים אליהם בשל צבעם. פרי הצמח הוא תרמיל, המתבקע בהתייבשו, הקצוות מסתלסלים והזרעים קופצים מתוכו. 

לאורחי כפר הנופש – היציאה לטיול ללא תשלום. 
למי שאינו לן בכפר הנופש: המחיר למשתתף25 ₪.

היציאה לטיול בהרשמה מראש ומותנית בתנאי מזג האוויר. 

טיולי פריחה 
קיבוץ גונן
יום שבת8 במרץ בשעה 10:00
למידע והרשמה:04-6955220

 

צילום: עומר שביט

אין תגובות

השאר תגובה